Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jen1983 profilbild

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Nya bilder, 295 cc 3 månader

Bröstförstoring

Hej allesammans! Tog lite nya bilder på brösten. 3 månader sedan operationen men känns som om brösten alltid funnits där :) Är hur nöjd som helst, tycker inte ens att jag känner implantaten då jag klämmer på brösten. Enda gången jag blir påmind om implantaten är om jag får riktigt kallt utomhus. Skrivs mycket om muskelpåverkan men jag har haft turen att slippa det. Får inte brösten att röra sig överhuvudtaget. Tycker inte brösten ändrat nu mer på senaste tiden. Men gillar dem mer och mer för var dag :) Lycka till alla tjejer där ute som har op framför sig :)

40

Sortera efter

Zafir78

Kvinna ·

23 mar, 2013

Super snygga! Vad händer om det blir kallt ute?
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Tack :) Haha, ja brösten blir spända och känns annorlunda. Svårt att förklara..lite som sendrag i brösten. Känner någon annan lika? De två nedersta bilderna är så klart före op..
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 mar, 2013

vad fina o nätta bröst du har! Så naturlig storlek, ser jätte fint ut! bara att gratulera!
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

23 mar, 2013

Super fina. Ser inte små ut. Lagom stora och naturliga.
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Tack så mycket Ollie, o kan bara säga detsamma. Har läst att du gillade dina anatomiska mer, men tycker dina runda är fina :) Inte alls bolliga som jag tidigare trodde att alla runda blir. Glad att höra orden nätta och naturliga. Det va jag ute efter. Skall till badhuset med mina elever om några veckor och hoppas att de ser naturliga ut i verkligheten med :)
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Tack MissFiona :) Vad fina bröst du fått, vilken förändring :) Och så nya, kommer bli supersnygga. Grattis!
Gilla

lilla-My

Kvinna ·

23 mar, 2013

Kan det vara att implantaten blir kalla som du känner av? Mina är kalla vilket känns av extra om jag blivit svettig och sen kall eller om det är kallt ute, typ som ilningar i brösten av kylan från implantaten, en obehaglig men inte direkt smärtsam upplevelse. I övrigt, supersnyggq bröst! Precis det resultatet jag själv ville ha. När jag ser så snygga boobs önskar jag lite extra att jag valt anatomiska istället för runda. Grattis!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Hej lilla-My! Och tack! Var in och tittade på dina bilder, väldigt fint resultat :) Du ska va stolt! Ja, precis, det är säkert det att implantaten blir kalla (det här händer i typ -10 grader o kallare). Och sen säkert även då musklerna spänns då man fryser. Ingen smärta, endast lätt obehag. Skönt att sommaren är på kommande :)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

23 mar, 2013

Jen1983 skrev:
Tack MissFiona :) Vad fina bröst du fått, vilken förändring :) Och så nya, kommer bli supersnygga. Grattis!
Tack :-), Jag är super nöjd såhär långt :-)
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 mar, 2013

vad söt du e:) Tack, jag e helnojjig hela tiden att de e så runda men det e nog en vanesak bara :) o dina elever (eller någon annan) kommer inte märka att du opererat dig! super snyggt!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

ollie: Tror jag med! Jag skulle aldrig ändra det resultatet du har :) Trevlig helg åt alla!
Gilla

Salt26

Kvinna ·

23 mar, 2013

Super duper fina:)!!! Har sagt det förut att jag tycker om att de ser så naturliga ut:) Mina har blivit så rörliga nu så att de studsar när jag går och det tycker jag om:) Ha en fortsatt bra läkning och trevlig helg!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Ja, Salt26 visst är det härligt då de känns så naturliga :) Fint att vi båda blev så nöjda! Kram
Gilla

A72

Kvinna ·

23 mar, 2013

Otroligt snygga!! Mina känns svullna o det e ovant när man inte brukar ha några bröst men jag hoppas mina blir fina i slutändan oxå:)
Gilla

Anonym användare

23 mar, 2013

Riktigt snygga och smakfull storlek 🙂
Gillar inte heller känslan när man fryser. Värsta med bakomplacering :/
Gilla

Anonym användare

23 mar, 2013

Riktigt snygga! Ser helt naturliga ut! 
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

24 mar, 2013

Superfina! Vad har du för profil? MM?
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

A72: tackar :) svullnaden släpper snart, vet att det är jobbigt då brösten är spända och stenhårda. Om några veckor kommer de att kännas som dina egna. Superfint resultat! Och bättre kommer dom bli för varje dag.
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack tin :) och vilken klyfta! Grattis till så fina bröst. Ja, speciell känsla då man fryser. Skulle tro att det är ännu värre med kylan med framförplacering, men kanske inte. Tycker muskeln skulle hålla ute kylan lite iaf..
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack så mycket kuttran och backtoboobs. Ja mm. Lycka till med era operationer :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem