Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jen1983 profilbild

Jen1983

Kvinna ·

23 mar, 2013

Nya bilder, 295 cc 3 månader

Bröstförstoring

Hej allesammans! Tog lite nya bilder på brösten. 3 månader sedan operationen men känns som om brösten alltid funnits där :) Är hur nöjd som helst, tycker inte ens att jag känner implantaten då jag klämmer på brösten. Enda gången jag blir påmind om implantaten är om jag får riktigt kallt utomhus. Skrivs mycket om muskelpåverkan men jag har haft turen att slippa det. Får inte brösten att röra sig överhuvudtaget. Tycker inte brösten ändrat nu mer på senaste tiden. Men gillar dem mer och mer för var dag :) Lycka till alla tjejer där ute som har op framför sig :)

40

Sortera efter

lunsan

Kvinna ·

24 mar, 2013

Jen1983 skrev:
Tack så mycket kuttran och backtoboobs. Ja mm. Lycka till med era operationer :)
Vad hade du för bh str innan ? Jag har 295 och tycker mina är små..:(
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Lunsan: Ser inte alls små ut på bild iaf :) tycker dina ser större ut än mina.. Jag använde 75 a men nu efteråt har jag förstått att jag borde haft 70 b. De 2 sista bilderna är före op. Storleken är precis i mitt tycke, men bill man ha en mer synlig förändring så är kanske 295 cc för lite. Ingen har märkt min förstoring, ser lika ut som tidigare med kläder på då jag alltid använde stoppad bh innan. När har du opererat dig?
Gilla

LadySS

Kvinna ·

24 mar, 2013

Jäklar vad snygga!! Var inne på anatomiska när jag började kika runt här, men hittade inte så många och alla sa att detbskulle bli lika naturligt med runda. Men när jag ser dina, och många andra anatomiska i nätta format som poppat upp så ångrar jag mig lite. Mina runda kan vara svåra att gömma även i en liten urringning... Men så försöker jag påminna mig om att rädslan för att de ska rotera, då jag absolut ville ha framför, skulle oroa mig alldeles för mkt.
Gilla

Anonym användare

24 mar, 2013

Jen1983 skrev:
Tack tin :) och vilken klyfta! Grattis till så fina bröst. Ja, speciell känsla då man fryser. Skulle tro att det är ännu värre med kylan med framförplacering, men kanske inte. Tycker muskeln skulle hålla ute kylan lite iaf..
Tack själv :) Jag har haft framför och det känns ingenting när man fryser. Var precis som naturliga bröst. På mig krampar musklerna fast runt implantaten när det är kallt :/
Gilla

Miss Clouet

Kvinna ·

24 mar, 2013

Såååå fina!!!!! Grattis ! :)
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack allihop, vad ni är gulliga :) LadySS du har ju perfekta bröst! Intressant att framförbröst inte reagerar lika på kyla. Då måste det ju ha med muskeln att göra. Vad skönt för dig att "sendragskänslan" avtagit Mary007. Tror inte det kommer ändra för mig mer, men det lilla kan jag leva med :) MissClouet, lycka till med din operation!
Gilla

Miss Clouet

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack snälla Jen! Blir sååå peppad när man ser alla bra resultat!
Gilla

LadySS

Kvinna ·

24 mar, 2013

Å tack Jen1983 :-) men dina ser mer naturliga ut och det gillar jag!
Gilla

Katja

Kvinna ·

24 mar, 2013

Super snygga!!!!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack Katja :) var in och tittade på dina bilder, fiiina bröst! Upplever du att du fått mer underpol redan?
Gilla

Katja

Kvinna ·

24 mar, 2013

Tack Jen vad snällt sagt! nä tyvärr tycker jag det inte händer så mycket med underpolen. Har fortfarande bröstbandet hemma o på natten. Jag tycker dom är rätt fina, men man vill gärna ha precis det man önskar. Och så blev de för små i mitt tycket, vilket jag aldrig trodde jag skulle säga:) lustigt vad man vänjer sig. Men jag kan faktiskt ha samma bh o bikini som innan, men jag fyller ut dom. Fast jag ville ju ha fyllig C men det blev fyllig B eller C som jag inte fyller ut. Jag skulle behöva mer put än vad moderat profil är. Inget stort problem utan jag är relativt nöjd ändå. Man blir nog lite extra petig när man lagt ut så mycket pengar:) Men jag har mailat min kirurg o frågat o underpolen, o ev. Ett byte till större. Jag känner också av min muskel väldigt mycket på vänster sida. Vi får se vad som händer:) han har inte svarat än.
Gilla

Capricot

Kvinna ·

24 mar, 2013

Hello awesome titties, grattis till sjukt snygga bröst!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Jag tycker de är fina och perfekt storlek men huvudsaken är ju att du är nöjd. Otroligt att samma bh och bikini passar ännu (om det alltså är sådana med kupa). Dina bröst är så nya ännu så låt det gå en tid och det finns ju alltid möjlighet att byta till större. Hoppas du i slutändan kommer va nöjd iaf :)
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

24 mar, 2013

Hihi tack Capricot, vad glad jag blir :)
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

25 mar, 2013

Båda ni har jättefina bröst! Jag funderar på bröstbredden med anatomiska, ni har båda 12 cm i implantatsbredd om jag fattat rätt, känner ni att det är nog eller hade ni 12 i bröstbredd också? Jag har 12.9 cm så funderar på om det blir för brett mellan brösten då.. Funderar också på MM eller MF möjligtvis.
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

25 mar, 2013

Tack Backtoboobs :) hade 12,5 i egen bröstbredd och jag är nöjd med mellanrummet. Det var en orsak till varför jag valde 295 istället för 255 cc. Alltså för att implantaten skulle ha samma bredd som brösten.
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

25 mar, 2013

Tack för svar! Jag får la se vad kirurgen säger. Tycker han att 12 cm räcker så får jag lita på det. Du har iaf perfekta bröst, ser ut som om de vore dina på riktigt!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

25 mar, 2013

Tack, vad glad jag blir :) Lade ju in bilder på mitt utgångsläge i tråden. Nu när jag ser bilderna så är jag säker på att jag aldrig någonsin kommer att ångra min op. Otroligt hur bröst kan betyda mycket för en kvinna.. När har du konsultation? Måste säga att du har jätte fina bröst som de är nu :) och finare kommer de helt säkert att bli!
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

25 mar, 2013

Ja eller hur! Haha tack jag är ju inte super-onöjd nu heller, skulle kunna ha det så här men jag vill också ha den där ego boosten! Jag känner mig så gammal med dessa bröst... Jag var på Polarkliniken på konsultation i januari men visste ingenting så blev rådd 350cc bakom runda, men sedan jag hamnade här på POF har jag totalt ändrat riktning :) Jag har haft mail kontakt med Patrik på L&E och det blir nog op där, troligen till hösten. Lite ovisst med jobb och de två små barnen.. Hoppas på ett så fint resultat som ditt. Är det OK att jag visar din bild för Patrik?
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

25 mar, 2013

Det är okej, glad om jag kan hjälpa till :) Det är så otroligt bra att det finns ett ställe som Pof. Så viktigt med tips och stöd inför op. Du är inne på anatomiska nu antar jag? Lycka till med allting :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem