MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
Nya bilder 400cc :)
BröstförstoringJa, nu har det gått 2.5 veckor. Inte lång tid men det har redan hänt mycket. :) Både fysiskt och psykiskt. Har gått från att ha panik över hur stora dom blev, till att tänka att dom fan inte e stora alls. Haha ja, då var man storleksblind. Men tror det beror på att jag fick sån chock i början av att dom blev större än jag trodde och nu när man är van får man ju inte den chocken längre då får man för sig att dom är mindre. Men ser man bilder från första dagarna så visst har de inte blivit mindre?! Möjligtvis från sidan, dom är liksom inte lika "sprängande" längre. :P Sen gillar jag att formen börjar komma fram mer och mer.
Dessutom har jag börjat störa mig på att på de flesta bilder ser mitt ena bröst mindre ut än det andra, men det är inget jag uppfattat när jag ser i spegeln.. Tror att det ena är snabbare i läkningen än det andra dock. För det ena (det "lilla") är fortfarande väldigt hårt, gör ondare än det andra och är inte lika runt.. hoppas det kommer ikapp det andra så småningom. ;)
Här är lite bilder och jämförelser :)
Berätta gärna vad ni vet kommer hända med brösten framöver.. vet inte ens om dom "trillat ner" som ni uttrycker det ;) använder ju inget bröstband så vet inte om dom kommer sjunka ner nåt mer? ... :P
Sortera efter
Anonym användare
07 mar, 2011
Mrs V
Kvinna ·
07 mar, 2011
Amen dem är ju fan ÖVERSNYGGA!! De har trillat er lite och kanske blir mer :) Men det spelar ingen roll om man använder bröstband eller inte.. det påverkar inet slutresultatet sämre eller bättre utan mer bara påskyndar proccesen.. men resultat vare sig man har bröstband eller ej ändrar inte hur individens slutresultat blir.
Men dina är jävligt snygga asså !
MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
Tack, va gullig du är... ja ändå letar man fel hela tiden. Ju längre tiden gått desto mindre nöjd har jag blivit! :O Alltså jag ÄR nöjd men man får för sig saker hela tiden, typ att det ena är snett o inte runt o dom e olika stora osv.. men jag ska verkligen skärpa mig! :)
matilda89
Kvinna ·
07 mar, 2011
Du har mina drömbröst typ! Verkligen skit snygg form, och mellanrum. Jag vill ha det putet du har också, men kommer tyvärr aldrig få det.. =(
Men dina ser fan större ut än mina!? Jag hade 200 & 300 i egen vävnad innan op och la i 410cc samt 500cc = 700 (kan itne direkt räkna så men ungefär om man tänker storleksmässigt) hahha då borde jag väl fan ha större?:P
har bara gått 11 dagar sedan op men ändå !
Hoppas mina utvecklas till ungefär din form!
Malin88
Kvinna ·
07 mar, 2011
skitsnygga! jättefin rund form på dom. men de är långt ifrån klara :) man ser de är lite intryckta o kommer nog bli mer putiga sen o mer underpool :) storleken ser jättefin ut på dig! men tycker de ser mkt större ut än mina framifrån!
Mrs V
Kvinna ·
07 mar, 2011
Ja men jag förstår dig precis. Jag va likadan, mer nöjd i början.. och då såg dem fan värre ut till och med men va mer nöjd. Men ju mer tiden går desto mer vänjer man sig och dem känns inte så "wow" längre.
Jag är med nöjd, det ÄR en klar förbättring från innan op till efter men.. ja jag vet inte :P Men jag asså.. hade jag haft dina.. fiiina :)
MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
Du har mina drömbröst typ! Verkligen skit snygg form, och mellanrum. Jag vill ha det putet du har också, men kommer tyvärr aldrig få det.. =(
Men dina ser fan större ut än mina!? Jag hade 200 & 300 i egen vävnad innan op och la i 410cc samt 500cc = 700 (kan itne direkt räkna så men ungefär om man tänker storleksmässigt) hahha då borde jag väl fan ha större?:P
har bara gått 11 dagar sedan op men ändå !
Hoppas mina utvecklas till ungefär din form!
Nä va du är snäll! Det är så svårt att själv se att dom ser bra ut. :S Man e så självkritisk. Ja haha du borde ju verkligen ha större. Det är så konstigt det där :S Jag trodde en tjejkompis hade 600cc typ men sen fick jag höra att hon bara hade 370? Då hade hon ju försig mer egen vävnad än mig.. tycker man inte oftast att andras ser större ut då? Man ser ju det inte riktigt på sig själv?
Anonym användare
07 mar, 2011
Du kommer få riktigt snygga bröst när de är klara :) Ser jättebra ut nu för att vara 2 veckor!
matilda89
Kvinna ·
07 mar, 2011
Tycker du har topp 3 snyggaste brösten på forumet! :) Hoppas att de utveklas i samma takt så att det inte sker något, men det tror jag inte! Mina kommer nog se och vara större när mina är klara, klart de är stora, men de har en annan form än dina.
Jag är ute efter fake look utseendet på mina bröst, lite av den "bolligheten" du har. Men fan skit svårt när man haft egen vävnad innan =/
Oj, jävlar.. jaa det är sjukt hur vissa ser ut att ha större än en själv så har de egentligen mindre. Hur går det ihop?
Använder du sportbh/bröstband?
MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
skitsnygga! jättefin rund form på dom. men de är långt ifrån klara :) man ser de är lite intryckta o kommer nog bli mer putiga sen o mer underpool :) storleken ser jättefin ut på dig! men tycker de ser mkt större ut än mina framifrån!
Va skönt o höra att dom är långt ifrån klara! :) Jag har ju sett dina bilder o jag längtar till dom blir mer mjuka och ser lite naturligare ut. Men håller inte med om att dina ser mindre ut faktiskt. Jag kan inte riktigt placera hur jag känner över storleken. Ibland känns dom stora och ibland inte alls stora. :P I vissa kläder syns det inte alls! :P Det är väl lite så du känt?
MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
Matilda: Nämen oj vilka komplimanger du ger mig! :) Känns ovant! ;) Men tack så jätte mycket! Ja det blir väl svårare att få "fake-looken" ju mer egen vävnad man har vad jag förstått. Jag använder sportbh på natten just nu. Sen går jag mest toppless. Ska på återbesök snart, så då får jag veta mer om när jag ska ha sportbh eller inte. :P
Malin88
Kvinna ·
07 mar, 2011
de är ju mkt bolligare i början, mina va typ två bollar, nu är de mer volym i underpoolen o skidbacke, så de kommer :) tog typ 2-3månader tills de blev mindre bolliga. så tålamod :)
ja de är konstigt, de känns som man lättare tycker andras ser större ut :)
de går upp o nberm, ibland känns de skitsmå o ibland lagom :) men jag ahr aldrig känt de är speciellt stora, mer lagom :) man förväntar sig de ska synas jättemkt i alla kläder o hela tiden, men de gör de inte o de gör nog inga bröst :) om man känner de är små, är de bra o ha kläder som framhäver dom så man kan känna de är stora en stund så bröstspökerna försvinner
matilda89
Kvinna ·
07 mar, 2011
hahah, ja men jag är bara ärlig! :) Jag vill ju ha ditt utseende på mina bröst så klart jag tycker dem är snygga! :)
Jag tycker iförsig mina är snygga också, men vill ha lite mer fake look helst, tror dock att mina kanter kommer senare än på personen som hade väldigt lite egen vävnad innan.
Okej, när har du återbesök? Spännande! :) Har sett många bra resultat av Örjan nu det senaste!
Jag vill jätte gärna gå toppless och skippa både bröstbandet & den jäääääääääävla tortybh:n som är som döden.
men nejnej.. 4 v... yes.✉️
Boobez
Kvinna ·
07 mar, 2011
Bland de SNYGGASTE jag sett, LÄTT :)
vill göra om mina ><
GoldenHeart
Kvinna ·
07 mar, 2011
Superfina!!! :)
vanessa82
Kvinna ·
07 mar, 2011
verkligen jättefina!!! =)
Anonym användare
07 mar, 2011
Shit vad snygga! Hoppas mina ser lika bra ut som dina efter att jag opat mig! Du ska veerkligen vara nöjd 👍
annzz
Kvinna ·
07 mar, 2011
Riktigt snygga! :) Du borde vara sjuuuukt nöjd!
Anonym användare
07 mar, 2011
Jättefina bröst!
Anonym användare
07 mar, 2011
Sjukt snygga!Älskar formen!
Jätte jätte snygga!! :) Du ska verkligen vara nöjd! :)