MissyE
Kvinna ·
07 mar, 2011
Nya bilder 400cc :)
BröstförstoringJa, nu har det gått 2.5 veckor. Inte lång tid men det har redan hänt mycket. :) Både fysiskt och psykiskt. Har gått från att ha panik över hur stora dom blev, till att tänka att dom fan inte e stora alls. Haha ja, då var man storleksblind. Men tror det beror på att jag fick sån chock i början av att dom blev större än jag trodde och nu när man är van får man ju inte den chocken längre då får man för sig att dom är mindre. Men ser man bilder från första dagarna så visst har de inte blivit mindre?! Möjligtvis från sidan, dom är liksom inte lika "sprängande" längre. :P Sen gillar jag att formen börjar komma fram mer och mer.
Dessutom har jag börjat störa mig på att på de flesta bilder ser mitt ena bröst mindre ut än det andra, men det är inget jag uppfattat när jag ser i spegeln.. Tror att det ena är snabbare i läkningen än det andra dock. För det ena (det "lilla") är fortfarande väldigt hårt, gör ondare än det andra och är inte lika runt.. hoppas det kommer ikapp det andra så småningom. ;)
Här är lite bilder och jämförelser :)
Berätta gärna vad ni vet kommer hända med brösten framöver.. vet inte ens om dom "trillat ner" som ni uttrycker det ;) använder ju inget bröstband så vet inte om dom kommer sjunka ner nåt mer? ... :P
Sortera efter
missdivine
Kvinna ·
07 mar, 2011
optimus
Kvinna ·
07 mar, 2011
shit, de är verkligen perfekta.. har nog aldrig sett finare! Helt enkelt för snygga för ditt eget bästa 😇 skämt å sido... GRATTIS!!
Anonym användare
07 mar, 2011
Jag tycker dom blivit större än i början och fått finare form! MEn du, dom är verkligen HUUUR SNYGGA SOM HELST! OMG skulle döda för ett par sånna perfekta tuttar! Inte konstigt man hatar sina bröst när man ser som perfektion!! GRATTIS
Anonym användare
07 mar, 2011
Shit dom var riktigt snygga!!!! Grattis!!!=)
Liiina
Kvinna ·
08 mar, 2011
Molly
Kvinna ·
08 mar, 2011
Anonym användare
08 mar, 2011
🤭NIcey nice, dom va super snygga o super runda, jag gillade dom VERKLIGEN!!!
MissyE
Kvinna ·
08 mar, 2011
Jag tycker dom blivit större än i början och fått finare form! MEn du, dom är verkligen HUUUR SNYGGA SOM HELST! OMG skulle döda för ett par sånna perfekta tuttar! Inte konstigt man hatar sina bröst när man ser som perfektion!! GRATTIS
Anonym användare
11 mar, 2011
SHIT vilka snygga bröst!
Vill också ha såna fina bröst 😀
Hallontossing
Kvinna ·
11 mar, 2011
Kanon! Hoppas du känner dig nöjd och inte "hittar" för mycket fel ;)
Mymlan
Kvinna ·
11 mar, 2011
Sjukt snygga! VILL HA!!!! Vad är det för ilägg??
Anonym användare
12 mar, 2011
Helt SINNESSJUKT vad fina dom är!!
optimus
Kvinna ·
12 mar, 2011
måste bara slänga in något här... SKA DU SÄGA!! Fan vad snygga!
Mymlan
Kvinna ·
13 mar, 2011
måste bara slänga in något här... SKA DU SÄGA!! Fan vad snygga!
Vilket måbra-forum detta är! Massa komplimanger mellan tjejer som är nöjda med sin kropp! "GILLA"
Anonym användare
13 mar, 2011
Du har ju verkligen riktigt snygga bröst! Önskar att jag får lika snygga efter min op.
meija100
Kvinna ·
30 sep, 2011
Men jag dööööör så snygga!!!!! Du borde le varje gång du tittar dig i spegeln ;)
Anonym användare
30 sep, 2011
Sweetie
Kvinna ·
01 okt, 2011
Super snygga boobisar! 👍
boobie87
Kvinna ·
01 okt, 2011
vilka jätte fina bröst!! ja opades för ca 2,5 veckor sen å mina är fortfarande "konstiga".. har inte trillat ner och är fortfarande hårda!!! vill att dom ska bli fina nu!! men har hört att det kan ta flera månader *suck*.. har du fortfarande ont?
SJUUUKT snygga!!! Örjan e grym!