Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissyE profilbild

MissyE

Kvinna ·

07 mar, 2011

Nya bilder 400cc :)

Bröstförstoring

Ja, nu har det gått 2.5 veckor. Inte lång tid men det har redan hänt mycket. :) Både fysiskt och psykiskt. Har gått från att ha panik över hur stora dom blev, till att tänka att dom fan inte e stora alls. Haha ja, då var man storleksblind. Men tror det beror på att jag fick sån chock i början av att dom blev större än jag trodde och nu när man är van får man ju inte den chocken längre då får man för sig att dom är mindre. Men ser man bilder från första dagarna så visst har de inte blivit mindre?! Möjligtvis från sidan, dom är liksom inte lika "sprängande" längre. :P Sen gillar jag att formen börjar komma fram mer och mer.

Dessutom har jag börjat störa mig på att på de flesta bilder ser mitt ena bröst mindre ut än det andra, men det är inget jag uppfattat när jag ser i spegeln.. Tror att det ena är snabbare i läkningen än det andra dock. För det ena (det "lilla") är fortfarande väldigt hårt, gör ondare än det andra och är inte lika runt.. hoppas det kommer ikapp det andra så småningom. ;)

Här är lite bilder och jämförelser :)

Berätta gärna vad ni vet kommer hända med brösten framöver.. vet inte ens om dom "trillat ner" som ni uttrycker det ;) använder ju inget bröstband så vet inte om dom kommer sjunka ner nåt mer? ... :P

39

Sortera efter

missdivine

Kvinna ·

07 mar, 2011

SJUUUKT snygga!!! Örjan e grym!

Gilla

optimus

Kvinna ·

07 mar, 2011

shit, de är verkligen perfekta.. har nog aldrig sett finare! Helt enkelt för snygga  för ditt eget bästa 😇 skämt å sido... GRATTIS!!

Gilla

Anonym användare

07 mar, 2011

Jag tycker dom blivit större än i början och fått finare form! MEn du, dom är verkligen HUUUR SNYGGA SOM HELST! OMG skulle döda för ett par sånna perfekta tuttar! Inte konstigt man hatar sina bröst när man ser som perfektion!! GRATTIS

Gilla

Anonym användare

07 mar, 2011

Shit dom var riktigt snygga!!!! Grattis!!!=)

Gilla

Liiina

Kvinna ·

08 mar, 2011

Säger som missdivine; Örjan är grymt duktig och du har skitsnygga bröst!!
Gilla

Molly

Kvinna ·

08 mar, 2011

Wow skit snygga bröst hoppas verkligen mina bröst blir som dina efter op :) kram
Gilla

Anonym användare

08 mar, 2011

🤭NIcey nice, dom va super snygga o super runda, jag gillade dom VERKLIGEN!!!

Gilla

MissyE

Kvinna ·

08 mar, 2011

mukis skrev:

Jag tycker dom blivit större än i början och fått finare form! MEn du, dom är verkligen HUUUR SNYGGA SOM HELST! OMG skulle döda för ett par sånna perfekta tuttar! Inte konstigt man hatar sina bröst när man ser som perfektion!! GRATTIS

Nej men fy! Tänk inte så! :-( vill ju inte påverka någon negativt! Det är så lätt att sitta hemma och jämföra sig med andra och må dåligt, det gör ju jag med. Man borde va mer nöjd med sigsjälv. Är säker på att du har jätte fina bröst du med! :-) Men tack för komplimangen.
Gilla

Anonym användare

11 mar, 2011

SHIT vilka snygga bröst!

Vill också ha såna fina bröst 😀

Gilla

Hallontossing

Kvinna ·

11 mar, 2011

Kanon! Hoppas du känner dig nöjd och inte "hittar" för mycket fel ;)

Gilla

Mymlan

Kvinna ·

11 mar, 2011

Sjukt snygga! VILL HA!!!! Vad är det för ilägg??

Gilla

Anonym användare

12 mar, 2011

Helt SINNESSJUKT vad fina dom är!!

Gilla

optimus

Kvinna ·

12 mar, 2011

solskensoptimist skrev:

måste bara slänga in något här... SKA DU SÄGA!! Fan vad snygga!

Gilla

Mymlan

Kvinna ·

13 mar, 2011

optimus skrev:

solskensoptimist skrev:

måste bara slänga in något här... SKA DU SÄGA!! Fan vad snygga!

Vilket måbra-forum detta är! Massa komplimanger mellan tjejer som är nöjda med sin kropp! "GILLA"

Gilla

Anonym användare

13 mar, 2011

Du har ju verkligen riktigt snygga bröst! Önskar att jag får lika snygga efter min op.

Gilla

meija100

Kvinna ·

30 sep, 2011

Men jag dööööör så snygga!!!!! Du borde le varje gång du tittar dig i spegeln ;)

Gilla

Anonym användare

30 sep, 2011

Sjuukt snygga!! :D Grattis tjejen, hoppas du har blivit super nöjd!
Gilla

Sweetie

Kvinna ·

01 okt, 2011

Super snygga boobisar! 👍

Gilla

boobie87

Kvinna ·

01 okt, 2011

vilka jätte fina bröst!! ja opades för ca 2,5 veckor sen å mina är fortfarande "konstiga".. har inte trillat ner och är fortfarande hårda!!! vill att dom ska bli fina nu!! men har hört att det kan ta flera månader *suck*.. har du fortfarande ont?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem