Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
Nyopad! Ut med PIP, in med Perthese 445cc *bilder*
Tänkte att jag slänger upp två bilder från idag ändå, fast de ser hemska ut.
Nu kan det ju bara bli bättre! ;)
Är jättenöjd med storleken och så skönt att ha plockat ut mina pip. Slipper jag gå och vara orolig stup i kvarten.
*Kram till er*
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
18 feb, 2012

Opticruise
Kvinna ·
18 feb, 2012
Kommer bli toppen det där tror jag 👍

annzz
Kvinna ·
18 feb, 2012
Vadå ser hemska ut? Jag tycker de är skit snygga!! Storleken passar dig perfekt!

Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
Vadå ser hemska ut? Jag tycker de är skit snygga!! Storleken passar dig perfekt!
Det är kanske bara jag, men här uppifrån så ser det ut som två strutar hehe ;)
O tack alla :D ja detta kommer bli hur bra som helst😀

GoldenHeart
Kvinna ·
18 feb, 2012
Framifrån är de ju redan skitsnygga!! De kommer att bli ett par riktiga drömbröst! :D

via_dolorosa
Kvinna ·
18 feb, 2012
Såg nu din nya bild i din logg, när du visar dem i profil. Skit snygga! Jag tycker dessa implantat ser ut att passa bättre på bredden också, är de bredare eller ser det bara ut så? Grattis ännu en gång 👍

Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
Framifrån är de ju redan skitsnygga!! De kommer att bli ett par riktiga drömbröst! :D
du är så gullig <3 tack!!

Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
Såg nu din nya bild i din logg, när du visar dem i profil. Skit snygga! Jag tycker dessa implantat ser ut att passa bättre på bredden också, är de bredare eller ser det bara ut så? Grattis ännu en gång 👍
öööh, tycker de ser hemska ut i profil. jag skrattade när jag såg dem första gången idag XD
men håller med, de passar bättre på bredden. 1 cm bredare än de förra (Y)

boobiesvidern
Kvinna ·
18 feb, 2012
Såg dina bilder och det ser skitbra ut.
En fråga till dig, märket på impPerthese har du kollat upp det märket??
jag har lite dålig koll så om du vet mer om detta så skulle jag vilja veta. sj har jag PIP just nu men vill och ska ta bort dem.
ha det bra och riktigt snygga bröst!!

via_dolorosa
Kvinna ·
18 feb, 2012
öööh, tycker de ser hemska ut i profil. jag skrattade när jag såg dem första gången idag XD
men håller med, de passar bättre på bredden. 1 cm bredare än de förra (Y)
Nono, ser inte alls hemska ut o profil... De ser ut som nyopererade bakom bröst brukar se ut innan muskeln börjar spela tillsamans mé implantatet 😉Vänta en månad ska du se på grejjer hehe 👍
Ja då ver detinte enbart e synvilla, 1cm gjorde underverk på dig 😀

Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
jag har lite dålig koll så om du vet mer om detta så skulle jag vilja veta. sj har jag PIP just nu men vill och ska ta bort dem.
TACK :D
Hm... hur menar du? Perthese är ett märke. Precis som Mentor, pip osv... men Perthese är ett bra implantat.
De är de mjukaste på marknaden. Är själv ute efter en mer naturlig look o hoppas få det med dessa :)
Annars sök i gamla trådar här inne så hittar du massa :P

Rosamoln
Kvinna ·
18 feb, 2012
Dem ser inte hemska ut! Super snygga:) Måste vara en lättnad och få ut dessa PIP och få så snygga bröst efteråt:) Grattis!

Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012

Prinsessa
Kvinna ·
18 feb, 2012
Dom är ju jättefina!!:) Skönt att bli av med PIP också och slippa oroa sig.

Rosamoln
Kvinna ·
18 feb, 2012
Ja tycker hela PIP historien är en stor jävla cirkus!!!! Ni skulle alla fått nya implantat och den storleken ni velat GRATIS! Så jävla sjukt att nåt sånt här kan hända utan stickprov!

boobiesvidern
Kvinna ·
19 feb, 2012
Det jag menar är om du har kollat in deras hemsida och jag vet att det är ett märke lika väl som Allergan och Mentor är ett. Finns det någon bra hemsida på Perthese jag försökte leta här i forumet efter mer info men hittar inte så mycket info, mer än att de är mjukaste på marknaden.
Tack Boobiesvidern
TACK :D
Hm... hur menar du? Perthese är ett märke. Precis som Mentor, pip osv... men Perthese är ett bra implantat.
De är de mjukaste på marknaden. Är själv ute efter en mer naturlig look o hoppas få det med dessa :)
Annars sök i gamla trådar här inne så hittar du massa :P

Sjörövare
Kvinna ·
19 feb, 2012
boobiesvidern;
Kolla in www.hojmed.com
Inte för att det står så mycket, men det var det jag hittade.
och så denna länken här från POF:https://plastikoperationsforum.se/sites/default/files/user/10/PERTHESE%20BROCHURE%2001%2008%20009.pdf
Sen fick jag en jättebra broschyr från min klinik från just Perthese också, tänkte att du kunde läsa den, men hittar den inte på nätet.
Har du bestämt att du ska ha Perthese? isf kan du väl fråga din klinik om mer info?🙂
Är det något speciellt du undrar över?

boobiesvidern
Kvinna ·
19 feb, 2012
Alltså jag har tre alternativ, ant Allergan, mentor el Perthese.
tack för info!! Gud vad gulligt av dig.
Jag är så trött och lessssss på allt det här med PIP...

Sjörövare
Kvinna ·
19 feb, 2012
aha okej :) o vad är du ute efter för resultat om jag får fråga? :)
ja vem är inte trött på det där... usch o fy.

Anonym användare
19 feb, 2012
Åh vad skönt för dig! Själv ska jag byta ut mina snarast, konsultation på tisdag. :) Längtar tills denna mardröm är över! Hoppas du blir nöjd med dina nya! :)
ser riktigt lovande ut :) Och stora! De kommer bli ursnygga när de är klara :)