Sjörövare
Kvinna ·
18 feb, 2012
Nyopad! Ut med PIP, in med Perthese 445cc *bilder*
Tänkte att jag slänger upp två bilder från idag ändå, fast de ser hemska ut.
Nu kan det ju bara bli bättre! ;)
Är jättenöjd med storleken och så skönt att ha plockat ut mina pip. Slipper jag gå och vara orolig stup i kvarten.
*Kram till er*
Sortera efter

boobiesvidern
Kvinna ·
19 feb, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
19 feb, 2012
boobiesvidern;
Är du ute efter Natachas storlek så bör du öka mer än 100cc... det är mitt råd. Och vill du ha mer underpol så får du helt enkelt säga det till din kirurg.
Sen vilket märke på implantat är helt upp till dig.. :) har du varit på konsultation?

boobiesvidern
Kvinna ·
19 feb, 2012
Hej.
tack för råden, jag har inte varit på min konsultation ännu, men det kommer och då vet jag ändå vad jag ska säga osv.
ja alltså denna bilden är tagen innan hon opererade ner sina bröst till 350cc och jag är inte så lång 151 och väger 42 kg så jag tror runt 350cc är nog lagom för min del.. ska sj höra med läkaren.
har du några mer tips osv??
boobiesvidern;
Är du ute efter Natachas storlek så bör du öka mer än 100cc... det är mitt råd. Och vill du ha mer underpol så får du helt enkelt säga det till din kirurg.
Sen vilket märke på implantat är helt upp till dig.. :) har du varit på konsultation?

Malin88
Kvinna ·
19 feb, 2012
Hej.
tack för råden, jag har inte varit på min konsultation ännu, men det kommer och då vet jag ändå vad jag ska säga osv.
ja alltså denna bilden är tagen innan hon opererade ner sina bröst till 350cc och jag är inte så lång 151 och väger 42 kg så jag tror runt 350cc är nog lagom för min del.. ska sj höra med läkaren.
boobiesvidern;

Sjörövare
Kvinna ·
19 feb, 2012

Anonym användare
19 feb, 2012
Tack! :)
Jag ska egentligen "bara" byta ut mina implantat då jag är väldigt nöjd med min storlek. Har 390 cc och har gått från 80b (h&m)till 75 f (change). Men tankarna vandrar ändå iväg ibland och jag funderar på att bara lägga in liiiite till iaf. Men får se, får fundera ett litet tag till och höra med kirurgen. :)

Sjörövare
Kvinna ·
19 feb, 2012

boobiesvidern
Kvinna ·
19 feb, 2012
Hej Malin88. jo visst är jag intresserad av att se ut som Natasha.
Ja alltså som du säger Malin88 så är profilen viktig. Jag tror kanske jag behöver gå upp i cc, men konsultationen är långt fram för mig. Den är i April månad.
Just nu har jag anlitat Advokat för att få rätsida på mina PIP imp. Har jag tur så kanske jag lyckas på något sätt!!
tackar!
Hej.
boobiesvidern;

Juli11
Man ·
20 feb, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
20 feb, 2012
Oj jäklar... ja inte undra på att de har gått sönder mkt lättare än alla andra :S
ja nu ska jag bara njuta av mina nya vänner :D:D
Hej igen.
Eftersom man inte får visa nakna bilder så skickar jag dig en länk.
http://citadellas.files.wordpress.com/2010/06/drom1.jpg
idag ser mina bröst efter bara 2 år och 38 veckor hängiga, tror nästan att imp har fallit och sitter inte i fickan längre. Sen är de lite för små, har just nu 250cc i och vill nog utöka till 350 el liknande. skulle vilja ha mer underpool osv.
ja det är vad jag vet i nuläget.
kram
aha okej :) o vad är du ute efter för resultat om jag får fråga? :)
ja vem är inte trött på det där... usch o fy.