Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

18 feb, 2012

Nyopad! Ut med PIP, in med Perthese 445cc *bilder*

Bröstförstoring

Tänkte att jag slänger upp två bilder från idag ändå, fast de ser hemska ut.
Nu kan det ju bara bli bättre! ;)
Är jättenöjd med storleken och så skönt att ha plockat ut mina pip. Slipper jag gå och vara orolig stup i kvarten. 

*Kram till er*

30

Sortera efter

boobiesvidern

Kvinna ·

19 feb, 2012

Hej igen.

Eftersom man inte får visa nakna bilder så skickar jag dig en länk.

http://citadellas.files.wordpress.com/2010/06/drom1.jpg

idag ser mina bröst efter bara 2 år och 38 veckor hängiga, tror nästan att imp har fallit och sitter inte i fickan längre. Sen är de lite för små, har just nu 250cc i och vill nog utöka till 350 el liknande. skulle vilja ha mer underpool osv.

ja det är vad jag vet i nuläget.

kram

Sjörövare skrev:

aha okej :) o vad är du ute efter för resultat om jag får fråga? :)

ja vem är inte trött på det där... usch o fy.

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

19 feb, 2012

boobiesvidern;

Är du ute efter Natachas storlek så bör du öka mer än 100cc... det är mitt råd. Och vill du ha mer underpol så får du helt enkelt säga det till din kirurg.
Sen vilket märke på implantat är helt upp till dig.. :) har du varit på konsultation?

Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

19 feb, 2012

Hej.

tack för råden, jag har inte varit på min konsultation ännu, men det kommer och då vet jag ändå vad jag ska säga osv.

ja alltså denna bilden är tagen innan hon opererade ner sina bröst till 350cc och jag är inte så lång 151 och väger 42 kg så jag tror runt 350cc är nog lagom för min del.. ska sj höra med läkaren.

har du några mer tips osv??

Sjörövare skrev:

boobiesvidern;

Är du ute efter Natachas storlek så bör du öka mer än 100cc... det är mitt råd. Och vill du ha mer underpol så får du helt enkelt säga det till din kirurg.
Sen vilket märke på implantat är helt upp till dig.. :) har du varit på konsultation?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 feb, 2012

boobiesvidern skrev:

Hej.

tack för råden, jag har inte varit på min konsultation ännu, men det kommer och då vet jag ändå vad jag ska säga osv.

ja alltså denna bilden är tagen innan hon opererade ner sina bröst till 350cc och jag är inte så lång 151 och väger 42 kg så jag tror runt 350cc är nog lagom för min del.. ska sj höra med läkaren.

Sjörövare skrev:

boobiesvidern;

Jag tror med du behöver gå upp i cc. Natacha är också väldigt kort o hon har rätt mkt put på sina. Du behöver nog gå upp till 450cc kanske. Men profilen gör mkt också.
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

19 feb, 2012

Askungen; ja det är skönt att ha plockat ut dem nu, önskar dig lycka till på konsultationen då :) hur mycket ska du lägga in förresten? :)
Gilla

Anonym användare

19 feb, 2012

Sjörövare skrev:
Askungen; ja det är skönt att ha plockat ut dem nu, önskar dig lycka till på konsultationen då :) hur mycket ska du lägga in förresten? :)

Tack! :)

Jag ska egentligen "bara" byta ut mina implantat då jag är väldigt nöjd med min storlek. Har 390 cc och har gått från 80b (h&m)till 75 f (change). Men tankarna vandrar ändå iväg ibland och jag funderar på att bara lägga in liiiite till iaf. Men får se, får fundera ett litet tag till och höra med kirurgen. :)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

19 feb, 2012

Askungen; inte så bara ;) det är en befrielse i sig att bara veta att man inte har något cancerframkallande eller dåligt material i kroppen och är man nöjd med sin storlek så varför byta? :) men det är ju helt klart frestande att ta liiite större som du säger haha. ja, du får fundera lite till då :)
Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

19 feb, 2012

Hej Malin88. jo visst är jag intresserad av att se ut som Natasha.

Ja alltså som du säger Malin88 så är profilen viktig. Jag tror kanske jag behöver gå upp i cc, men konsultationen är långt fram för mig. Den är i April månad.

Just nu har jag anlitat Advokat för att få rätsida på mina PIP imp. Har jag tur så kanske jag lyckas på något sätt!!

tackar!

Malin88 skrev:
boobiesvidern skrev:

Hej.

Sjörövare skrev:

boobiesvidern;

Jag tror med du behöver gå upp i cc. Natacha är också väldigt kort o hon har rätt mkt put på sina. Du behöver nog gå upp till 450cc kanske. Men profilen gör mkt också.

Gilla

Juli11

Man ·

20 feb, 2012

Fina redan och mycket snyggare kommer de att bli! Vad skönt att få ut PIP-skiten! Jag fick infon ( från allergan) att pip hade ett lager medan mentor ( vilket är normalt) har 4 lager och allergan 7 lager. Vilken skillnad! Inte konstigt att de gått sönder i kroppen på flera. Fy fasen vilken jäkla härva! Folk gör allt för pengar , vidrigt! Hoppas att du nu kan njuta av dina fina bröst utan att känna oro.
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

20 feb, 2012

Juli11 skrev:
Fina redan och mycket snyggare kommer de att bli! Vad skönt att få ut PIP-skiten! Jag fick infon ( från allergan) att pip hade ett lager medan mentor ( vilket är normalt) har 4 lager och allergan 7 lager. Vilken skillnad! Inte konstigt att de gått sönder i kroppen på flera. Fy fasen vilken jäkla härva! Folk gör allt för pengar , vidrigt! Hoppas att du nu kan njuta av dina fina bröst utan att känna oro.

Oj jäklar... ja inte undra på att de har gått sönder mkt lättare än alla andra :S 
ja nu ska jag bara njuta av mina nya vänner :D:D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem