matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
Nyopererad! *BILDER 500cc/410cc*
BröstförstoringSå har lovat att lägga upp lite bilder! är sjukt trött så bad min bror ta 2 snabba bilder på mig.
Kom precis hem från kliniken har har fortfarande väldigt ont.
Men framifrån ser de jätte små ut!? :S (så stora var mina när jag hade stora bröst förra året) Medan i profil ser det mycket större ut?
vet någon om det kommer ske skillnad? Vet att det bara gått en dag.. men ändå!
Kom gärna med feed back! :)
Sortera efter
annzz
Kvinna ·
24 feb, 2011
Anonym användare
24 feb, 2011
Ja men tänk att det som sagt bara gått en dag. De kommer att ändra på sig under hela läkningsprocessen. Det kommer bli suuuper bra :)
matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
tror du det? Hoppas verkligen det :) För bröstvårtorna sitter ojämt plus mitt storta bröst från början har dragit åt sig mer vätska.
men varför ser de så små ut framifrån men inte i profil??
Mrs V
Kvinna ·
24 feb, 2011
De kommer se större ut tror jag framifrån sen när muskeln släpper.. så va lugn. :) Det händer myycket den kommande tiden, speciellt brukar det vara så med bakombröst.
Gotta
Kvinna ·
24 feb, 2011
Ser jättefint ut för att vara din första dag!! Kommer att se större ut när bröstmuskeln har gett med sig :-) Putet från den höga profilen syns mer i profil, kanske det är därför dem upplevs som större från sidan??
Anonym användare
24 feb, 2011
Dom ser fina ut och dom kommer jämna till sig mer sen så var inte orolig så blir inte slutresultatet.Jättefina är dom!!!Kram
matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
Tack vad söta ni är!
Mrs V : Men dina såg ju stora ut framifrån fårn början? men ser nästan ut som vi har ungefär samma storlek i profil? För tycker de ser skit små ut framifrån!!
Gotta: jag hoppas det, gjorde det det för dig? Eller hur ändras dem? Men i profilen är det MP som syns och inte high..
Annejoh: Okej, ja jag får verkligen hoppas det.. för är inte så nöjd nu faktiskt.. är rädd att bröstvårtorna ska peka för mycket nedåt också? tack :)
Anonym användare
24 feb, 2011
Åh, va fina de kommer bli! Ser redan så bra ut efter bara en dag! Tycker storleken och profilen ser jätte bra ut på dig redan nu. Tror inte du ska va rädd att bröstvårtorna kommer peka för mycket neråt sedan när de "sjunkit ner" som bakombröst gör när muskeln släpper.
Så, stirra dig inte blind på brösten nu gumman, utan låt de läka i lugn och ro, så ska du se att du kommer få ett par supersnyga bröst lagom till bikinisäsongen i sommar!
Grattis!!
matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
Mattis: tack så mycket! :) Man nojjar alltid väldigt mycket själv.. försöker ge det tid att läka innan jag bedömmer, haha. me fattar inte hur det kan se så litet ut framifrån men inte i profil? Komemr bröstenn bli större när muskeln släppt?
yes, det är min tanke, beach 2011! :D
Kram
Malin88
Kvinna ·
24 feb, 2011
vad kul du lagt upp bilder utan bh!! tycker det ser jättebra ut för bara vara 1 dag!! mina bröstvårtor pekade mkt mer neråt i början o nu är de uppnosiga :) när volymen sen hamnar mer i underpoolen åker bröstvårtorna aoutomatiskt mer upp:) du får försöka ha tålamod o tror garanterat de kommer se större ut sen när allt töjt sig.på vissa trycker muskeln in mer cc.
optimus
Kvinna ·
24 feb, 2011
Anonym användare
24 feb, 2011
Ser jätte bra ut och kommer blir så fint. Och nej, de ser inte små ut 🤭
matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
Malin88: jaa, det gör ju jätte stor skillnad, man ser hur dem verkligen ser ut! :) Gjorde dem det? Aa men det låter ju lovande iaf, för mina sticker lite neråt och åt sidan.. haha så det va bra! Men vill verkligen att det ska vara större framifrån, så det blir spännade att se hur det blir! Men när sa jörg att du skulle massera brösten?
Optimus: haha, kommer det ploppa ut mer tror du? för tycker inte alls det ser lovanade ut nu.. typiskt mig att döma direkt när det bara gått en dag! :P brukar ge med sig efter.. 14 dagar?
Fröken C: tror du det? :) Hoppas de ger med sig.. har iaf inga blåmärken! :) haha.. nja.. kanske inte.. men framifrån tycke rjag det!
Sandrah
Kvinna ·
24 feb, 2011
Jösses 😛 Det ser superfint ut tjejen!
De där kommer bli bröst to-die-for! Och ingen db i syne... finns det inte nu så kommer det knappast sen heller!
Grattis igen 😀
matilda89
Kvinna ·
24 feb, 2011
TACK! :) ååh, känns bra ändå! Man blir peppad av alla här, ger en hopp!
Det är min tanke, hoppas bara brösten ger med sig så jag kan få mina drömbröst.
Nej jag har inte heller sett något, så hoppas inte det!
optimus
Kvinna ·
24 feb, 2011
Ja, jag tror absolut att de kommer "ploppa ut" haha, lovar!! Det händer mycket på 14 dagar, menar mina bröst har förändrats jättemycket och det är ändå FRAMFÖR!! 🙂 Don't worry!
Anonym användare
24 feb, 2011
Snyggt tjejen!
leiali
Kvinna ·
24 feb, 2011
Ser ju jättebra ut, Grattis👍!
Malin88
Kvinna ·
24 feb, 2011
mina bröstvårtor stack med ut mkt på sidorna. vet inte om jag har nån bild i profilen från den första veckan. de är nog för de är väldigt svullna. nu är mina bröstvårtor centrerade o högre upp. :)
jörg kommer visa dig hur du ska massera på återbesöket :) den första veckan är man för öm o brösten är för stela för man ska kunna göra de innan :) men man märkte rätt fort att de blev mjukare o mer rörliga efter man börjat massera :)
Anonym användare
24 feb, 2011
Åååh det ser ju superbra ut! Oroa dig inte över att de inte ser så stora ut framifrån än, det kommer! Jag har tittar på massvis med bakombröst här på POF och jag tycker att många av dem har haft som du i början, inte så mycket tydliga konturer vilket leder till att de inte ser så stora ut framifrån, men sen några månader senare...BAAM! ;D Då ser man hur de verkligen ser ut! :D Just nu är ju dina bröstmuskler spända över implantaten och det är svullet osv. Sen när musklerna börjar släppa och implantaten glider ned får du förmodligen mer konturer och då syns det hur stora de faktiskt är! Tycker absolut inte att du ska oroa dig efter första dagen! Men jag förstår samtidigt, jag kommer nog vara likadan. ;)
Mrs V har sina implantat framför muskeln, och dessutom hade hon väldigt stora bröst innan också, kanske därför de såg stora ut framifrån på en gång. :) Ingen muskel som håller dem inne.
Haha btw, skulle aldrig våga visa mig topless för min bror. ;P
Kommer bli snyggt :)