Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kiss profilbild

kiss

Kvinna ·

28 feb, 2013

Ökning med 100cc å annan profile?

Bröstförstoring

Hej idag hAr jag vart på konsultation nr 2. Tänkt opa näsan å fixa till brösten samtidigt. Jag själv brukar säga till folk att borde öka 200 cc om de vill se en stl Skillnad! Men jag kan inte ha bredare implantat Än vad jag har nu säger per, så han tycker 550cc fast hög profil Har nu 450cc moderate + Är det ngn idé? Kommer jag se skillnad? Jag kunde välja allegran eller mentor! Ngn som har allegran å över 550cc? Mått? Finns det ngn tabell på allegrans implantat?

52

Sortera efter

Taxörat

Kvinna ·

07 mar, 2013

kiss skrev:
Vet ej får fråga igen. La upp en hemsk bild nu på hur olika de ser ut:( Skäms men vill ju få så bra resultat som möjligt denna gång! Men varför hamnar bilden upp och ner?

Jag ser att din bild hamnat rätt! Hur gjorde du? Mina hamnar upp o ned
hur jag än trixar 🙁

Fö ser dina bröst jättefina ut! 
Gilla

Malin88

Kvinna ·

07 mar, 2013

Tycker med dina bröst är supersnygga. Mer symetriska än vad mina är. Tror inte du riskerar nån tenting med mer put iaf, tror tom du hade kunnat öka på bredden med. Men du har ett väldigt fint mellanrum nu så tror det blir super med ökning till 6.4 i put
Gilla

kiss

Kvinna ·

07 mar, 2013

Hej vet ej om det hjälpte men fota med mobilen så provade att vända på den! Tack så mkt men såhär ser jag mina bröst men på Vissa bilder ser det ut som en apelsin å en melon å i olika höjd, Så kan se så olika ut!! Ska lägga upp en värre bild
Gilla

Malin88

Kvinna ·

07 mar, 2013

Kiss: får hoppas de blir bättre efter storleksbytet. Men om de är så osymetriska borde du inte ha olika storlek på brösten då? För annars blir de ju lika stor skillnad som nu fast större bara.
Gilla

kiss

Kvinna ·

07 mar, 2013

Malin88: Vet inte om de ser så olika ut bara för de just e olika höjd på dem!? Tror du jag kan ha bredare? Ville ju ha 14 i bredd men inte kirurgen pga risken. Fråga om han inte kunde skjuta dem lite utåt sidan. Men då skrev han att han tyckte 560 med mkt put skulle bli bra då jag villha mer putiga. Vilket jag vill men vill gärna ha bredare utåt sidorna. Nu blir de ju till och med 2mm mindre i bredd??
Gilla

Malin88

Kvinna ·

07 mar, 2013

Om de mest är höjdskillnad går de fixa lätt genom o bara sänka ena bröstet :) Jag tror du kan ha 14cm utan problem. Känns dumt o ta smalare implantat när du vill ha mer volym åt sidorna. 3mm extra i bredd är knappt nånting så förstår i te varför han nekar det. Jag hade stått på mig för du betalar ju fr implantaten och ser inget hinder att få in dom :)
Gilla

kiss

Kvinna ·

08 mar, 2013

Han sa att implantatets mitt skall vara i mitten av bröstvårtan för resultatet Ska bli fint! Å då e han rädd huden ska släppa mellan brösten! Men jag ska fråga en sista gång igen! Då kan jag ju ta 615 extra hög Med 14 i bredd men typ samma i put! E ju det där med ärren jag e lite orolig över med. Hmm Tsx betyder det texturerade extra hög? Vad e bäst texturerade eller släta?
Gilla

Malin88

Kvinna ·

09 mar, 2013

Men nu tycker jag bröstvårtorna ser ut o sitta fint på brösten, och med 3 mm extra i bredd kommer bara 1.5mm på varje sida av brösten ökas, o de är ytterst lite. En sån liten skillnad kommer inte orsaka tenting eller symastia. Däremot om du ökar 2-3cm. TSX är extra hög profil texturerade. Svårt o säga vilket som är bäst, men släta sägs mindka risken för rippling, men släta implantat är lite mindre än texturerade.
Gilla

kiss

Kvinna ·

12 mar, 2013

Nu mejla jag per igen och fråga om det verkligen inte går med 14 i bredd. Så får se vad han svarar!
Gilla

kiss

Kvinna ·

12 mar, 2013

Yes han gick med på att öka bredden till 14cm Å tyckte jag skulle ha 615cc. Vilket jag ville ha ;)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

12 mar, 2013

Kiss: vad bra! Det gäller o stå på sig ibland :) Blir säkert jättesnyggt med 615cc:)
Gilla

kiss

Kvinna ·

12 mar, 2013

Ja tack för hjälpen :) hoppas det!
Gilla

bojard71

Kvinna ·

23 jun, 2013

Malin:Ska nog byta ut mina Perthese till Allergan.Hur mycket cc ska jag välja i Allergan som motsvarar Mentors 450cc?
Tack!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 jun, 2013

bojard71 skrev:
Malin:Ska nog byta ut mina Perthese till Allergan.Hur mycket cc ska jag välja i Allergan som motsvarar Mentors 450cc?
Tack!
450cc mentor hög profil har 12.7 cm i bredd och 5.2 i put 415cc allergan hög profil har 12.75cm i bredd och 5.2 i put. Då utgick jag från de texturerade.
Gilla

9April

Man ·

26 jun, 2013

Får jag fråga en sak:-) ??? Ja har perthese 550 profil hög o har för brett mellan brösten vad jag tycker själv. Ska försöka få igenom korr för att få mer klyfta.. Om jag väljer lite bredare implantat med samma profil, typ 1 -1,5 cm bredare... Hur många cc mer kan det bli då??? Kanske omöjligt att svara på;-) har ca 3 cm mellan brösten nu...
Gilla

bojard71

Kvinna ·

26 jun, 2013

9April:Vad är din egen bröstbredd?Du kan ju gå in här under AV INTRESSE o kolla på bröstinplantat så ser du i tabellerna mått o cc.
Jag ska korra hos Peter till hösten!0m du vill byta inplantat så får du desvärre betala 15 000:-
Mvh
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Fast ja ska inte byta implantat för att ja valt fel utan för att avståndet e för stort- en korr i så fall. Om Peter tycker det e ok- har en del rippling också. Tex Presley ska korra sitt avstånd gratis. De e skillnad om man vill ha större implantat o bara vill byta upp sig. Jag sa till innan op att ja inte ville ha brett mellan brösten.
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Att korra avståndet mellan brösten utan att byta implantat blir svårt. Så det beror kanske på vad man ska korra?? Visserligen har Presley en annan kirurg men e ju samma klinik. Vad ska du korra Bojard71?
Gilla

Presley

Kvinna ·

27 jun, 2013

Jg ska inte korra avståndet utan kirurgen ska sy fickorna som är för stora, och eftersom rippling dykt upp på senaste så byter han implantat.
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Presley skrev:
Jg ska inte korra avståndet utan kirurgen ska sy fickorna som är för stora, och eftersom rippling dykt upp på senaste så byter han implantat.
Men korren gör väl att dina bröst hålls ihop mer då???
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem