Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kiss profilbild

kiss

Kvinna ·

28 feb, 2013

Ökning med 100cc å annan profile?

Bröstförstoring

Hej idag hAr jag vart på konsultation nr 2. Tänkt opa näsan å fixa till brösten samtidigt. Jag själv brukar säga till folk att borde öka 200 cc om de vill se en stl Skillnad! Men jag kan inte ha bredare implantat Än vad jag har nu säger per, så han tycker 550cc fast hög profil Har nu 450cc moderate + Är det ngn idé? Kommer jag se skillnad? Jag kunde välja allegran eller mentor! Ngn som har allegran å över 550cc? Mått? Finns det ngn tabell på allegrans implantat?

52

Sortera efter

Presley

Kvinna ·

27 jun, 2013

Ja dom kommer inte åka ut så mkt på sidorna när jag ligger ner. Men mellanrummet i sig vet jag inte. Kanske att det fylls ut lite med dom nya implantaten men korren i sig är ju för att fickorna är förstora så han ska syihop. :)
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Mm..ok:-) ja vet ju inte vad Peter kommer säga om mitt mellanrum, förmodligen att det ser normalt ut. Men eftersom ja specifikt att jag inte ville ha brett mellan-innan op så hoppas ja på att han korrar det. Det är ju 1 års garanti på "utseendet"..... Annars får ja väl betala 15000 om han inte går med på det. Har ju ändå ripplingen som e ganska grov också...inget kul:-/
Gilla

bojard71

Kvinna ·

27 jun, 2013

Jag ska korra för DB o kanter o häng.Mitt mellanrum e perfekt.
Jag får välja på att sy in fickorna,vilket jag inte tror hjälper(d gör han gratis) eller större inplantat som kostar 15 000:-
Felet tror är att han skulle ha lagt in HP o inte MP+ från början eftersom jag hade såpass mycket häng.D var jag själv som valde att lägga dom bakom,har haft framför innan i 14år.
Tycker faktiskt att d e lite av en felbedömning han har gjort.

Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Ja det tycker jag med! Sen vet ja inte om man måste byta implantat för att korra dina fel??? Hade du kunnat få det fixat utan att byta?? Ja menar..om ja ska fixa mitt "fel" så måste jag få bredare implantat. Det beror helt på om han anser att det har blivit fel eller ej:-)
Gilla

Anonym användare

27 jun, 2013

9April skrev:
Ja det tycker jag med! Sen vet ja inte om man måste byta implantat för att korra dina fel??? Hade du kunnat få det fixat utan att byta?? Ja menar..om ja ska fixa mitt "fel" så måste jag få bredare implantat. Det beror helt på om han anser att det har blivit fel eller ej:-)
Ett alternativ är att flytta in samma implantat så du får mer klyfta men lite mindre sideboob. Frågan är om kirurgen vill göra det för då behövs det permanenta stygn ytterst för att hålla in alltihop.
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

tin skrev:
9April skrev:
Ett alternativ är att flytta in samma implantat så du får mer klyfta men lite mindre sideboob. Frågan är om kirurgen vill göra det för då behövs det permanenta stygn ytterst för att hålla in alltihop.
Nej det går inte på mig. Ja har inte den marginalen. Då får ja bröstvårtorna i armhålan. Jag måste ha bredare implantat:-/
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Tin: det ser ut som om du har gått fin klyfta nu:-)
Gilla

Presley

Kvinna ·

27 jun, 2013

Ja kirurgerna brukar säga att det ser bra ut fast att det inte gör det :( fult av dom tycker jag!! Man tycker ju arton borde vara mer tillmötesgående då det faktiskt är deras jobb. Dom vill ju förmodligen att det ska vara fler nöjda "kunder" så att säga! Är väldigt nöjd med min kirurg då det inte var ngn diskussion alls utan han som sa att jag får korra utan problem.. Antar att många är pengakåta och inte vill göra gratis op trots att det är deras policy.. Men hoppas attdet löser sig för dig 9april :) men måstesäga att dina bröst är väldigt snygga!!
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

Tack snälla Presley! Jag tycker också brösten e jättefina men de sitter för långt ifrån varandra:-( får ingen klyfta o i och med att jag har hög profil blir det så markant att de e en bit i mellan dem...
Gilla

Presley

Kvinna ·

27 jun, 2013

Prata med honom och få honom att förstå hur du känner :) håller tummarna!! Uppdatera hur det gick på återbesöket sen :)
Gilla

9April

Man ·

27 jun, 2013

;-) det ska jag! Ska dit i mitten av Augusti... När skulle du korra??
Gilla

Presley

Kvinna ·

27 jun, 2013

9september :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem