Elijza
Kvinna ·
Op 21/10
Ska förstora mina bröst den 21/10 är nervöst glad, exalterad. Är det någon som har tips och råd efter operation. Även om man får info så har ju alla egen/egna upplevelser. Har en liten 75A idag och ska lägga in 325 cc
Sortera efter

ksnh11
Kvinna ·

katta79
Kvinna ·

ksnh11
Kvinna ·
Har samma problem som dig. Bokade därför in en extra konsultation 5 dagar innan min operation, där jag ska göra en 3D simulering och testa storlekarna igen. :)

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Johanna.H
Kvinna ·
Åh vad spännande, håller tummarna för dig! :D
Jag opererades för en vecka sedan på polarkliniken och hade konsultation samma dag som operationen. Jag valde 300cc och hade en väldigt liten a-kupa innan. I dagsläget ser resultatet väldigt naturlig ut :) Känns verkligen amazing att ha ett par bröst som inte bara är två små gupp! Kvinnligare har jag aldrig känt mig.
Angående tips efter operationen, se till att ha lite packning med dig till kliniken, klä dig i en topp som du kan stiga i och dra upp (är i princip omöjligt att dra på en tröja över huvudet) och en tröja med dragkedja, fixa matlådor för en vecka framåt som bara är att värma upp (jag kunde inte laga mat de första dagarna) och ha många kuddar i sängen. Jag rar som tur inte haft en allt för brutal smärta så har kunnat gå på promenader varje dag, men alla sysslor blir vekligen gjorda i slow motion, typ att gå på toaletten.
Lycka till! :)

Elijza
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·

Johen
Kvinna ·

Elijza
Kvinna ·
Följer! Ska opereras 27/10 och vill också gärna ha tips och råd före och efter operationen. Var ska du opereras? :)