Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Elijza

Elijza

Kvinna ·

Op 21/10

Bröstförstoring

Ska förstora mina bröst den 21/10 är nervöst glad, exalterad. Är det någon som har tips och råd efter operation. Även om man får info så har ju alla egen/egna upplevelser. Har en liten 75A idag och ska lägga in 325 cc

26

Sortera efter

Johen

Johen

Kvinna ·

Nä inte jag heller, men löser att alla andra gör det då blir osäker om jag inte också Ska göra det haha!! Bästa känslan jag varit med om att se ett par sjukt snygga bröst, kan inte beskriva, men blev väldigt glad. Hoppas du får samma känsla! Ja men inte långt kvar till söndag nu :)
Gilla
Elijza

Elijza

Kvinna ·

Min läkare sa att man behövde inte massera alls så jag tar henne på orden Låter ju hur bra som helst. Trodde aldrig att jag skulle längta till en söndag. Haha Just nu har jag rätt mkt värk ligger och vilar mig. Men som sagt det går ju över.
Gilla
Johen

Johen

Kvinna ·

Hur kändes det att se dem idag? :D
Gilla
Elijza

Elijza

Kvinna ·

Johen skrev:
Hur kändes det att se dem idag? :D
Jo det kändes bra, overkligt men bra. Tycker dock att det är drygt med sport-bh och bröstbandet. När jag är uppe och rör på mig blir mina bröst hårda. Men jag kan ju inte ligga hela tiden. Ska försöka ta mig ut och gå en liten runda. Hur går det för dig? Jag har lagt ut bilder så du kan se
Gilla
Johen

Johen

Kvinna ·

Åå den va ju så fina!! Förstår att de är ovant, man vänjer dock jag börjar verkligen känna att detta är jag med brösten! Kanske också ska lägga upp bilder så du får se! Jag är helt van med bröstpass och sporttoppen, känner inte ens löngre av att jag har dem på mig, men snart försvinner bandet vilken bli skönt när man ska iväg osv, svårt att dölja det med vanliga kläder! Jag är verkligen tillbaka och nästan helt återställd, fick börja träna av min kirurg efter första veckan så varit på gymmet och kört lite lugnt men endast ben. Men så himla skönt att det gått så fort! Hur känner du dig nu? Börjat komma igång och röra på dig lite?
Gilla
Johen

Johen

Kvinna ·

Blev ganska mycket stavfel såg jag nu haha! Mena iaf bröstband och inte bröstpass :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem