Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Alma27 profilbild

Alma27

Kvinna ·

22 sep, 2014

OP imorgon 23/9

Bröstförstoring

Heeeeej tjejer! Är drt någon mer som ska operera sig imorgon ? Jag är så nervös fast jag har gått igenom bröstförstoringen ganska nyligen inte mer än 9 månader sen, trodde att det skulle vara lättare den här gången hihi

34

Sortera efter

gnobbiggnobb

Kvinna ·

22 sep, 2014

Hej! Lycka tilll!  :) De kommer gå asbra!

Är opererad för typ en vecka sen, känner mig stel som fan :-( men det ser asbra ut

Gilla

Alma27

Kvinna ·

22 sep, 2014

Tack så mycket ! Härligt att du e nöjd!
Gilla

Boobis70

Kvinna ·

22 sep, 2014

Lycka till, det kommer att gå bra ska du se :-)
Gilla

citadell

Kvinna ·

22 sep, 2014

Lycka till,detta fixar du..Spännande och höra vad du tycker om storleken,ska själv byta till 550hp i december.I morgon vid denna tiden är allting färdigt och du kommer vara över lycklig!!
Gilla

Alma27

Kvinna ·

22 sep, 2014

Tack snälla alla! Jag längtar verkligen,jag kommer säkert vara nöjd den här gången,! Varför ska du byta dina citadell?
Gilla

Nk82

Kvinna ·

22 sep, 2014

Lycka till.. Ska ju oxå opa mig imorgon :)
Gilla

Alma27

Kvinna ·

22 sep, 2014

Tack så mycket och lycka till själv! Kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

22 sep, 2014

Tycker att mina sitter lågt nere,fina annars men vill ha mer fyllighet upp till oxå!!Är redan nervös för min operation men tror att det är normalt.
Gilla

citadell

Kvinna ·

23 sep, 2014

Vilken tid ska du opereras??
Gilla

Alma27

Kvinna ·

23 sep, 2014

Kl 10 har jag kommit , narkosläkare har varit hos mig, så jag hoppas att det e snart, jag är sååå nervös!
Gilla

citadell

Kvinna ·

23 sep, 2014

Skönt,snart är det gjort..Kommer gå super bra.
Gilla

Alma27

Kvinna ·

23 sep, 2014

Jaaaaa nu e jag klar . Mina bebisar e på plats och jag mår ganska bra! Är lite trött bara !
Gilla

Vkac

Kvinna ·

23 sep, 2014

Va skönt att höra att du mår bra! Hoppas du får en snabb och bra återhämtning!
Gilla

Nk82

Kvinna ·

23 sep, 2014

Alma27 skrev:
Jaaaaa nu e jag klar . Mina bebisar e på plats och jag mår ganska bra! Är lite trött bara !
Härligt att höra. Stannar du över natten eller åker du hem?
Gilla

citadell

Kvinna ·

23 sep, 2014

Grattis!!måste va en härlig känsla.känns dom stora?kommer säkert att bli kanon.
Gilla

Alma27

Kvinna ·

23 sep, 2014

Nka82 jag åker hem eller jag e på väg hem nu, jag mår ok och ville hem till min sambo o våran son! Hur det för dig! Kram
Gilla

Alma27

Kvinna ·

23 sep, 2014

Citadell ja det skönt att det är över, jag är så lättad! Jag har inte tittat så mycket på dem än haha, men det känns större ii alla fall! Ska bli spännande och se dem när svullnaden går ner!
Gilla

Nk82

Kvinna ·

23 sep, 2014

Alma27 skrev:
Nka82 jag åker hem eller jag e på väg hem nu, jag mår ok och ville hem till min sambo o våran son! Hur det för dig! Kram
Så skönt att du mår bra, önskar att jag mådde bättre, det gör ont. Ska nog försöka äta lite.. Känner mig yr oxå. Hoppas det funkar bra hemma och att du får sova. Kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

23 sep, 2014

Hur e det med smärtan,är det bättre än första gången?? Hoppas att du får sova gott i natt.
Gilla

Nk82

Kvinna ·

23 sep, 2014

Det känns bättre med smärta. Kan resa mig upp själv, men visa vändningar/rörelser i sängen gör ont. Men tror att morfinet gjorde sitt. Ska strax sova, hoppas det gå bra! Godnatt kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem