Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Alma27 profilbild

Alma27

Kvinna ·

22 sep, 2014

OP imorgon 23/9

Bröstförstoring

Heeeeej tjejer! Är drt någon mer som ska operera sig imorgon ? Jag är så nervös fast jag har gått igenom bröstförstoringen ganska nyligen inte mer än 9 månader sen, trodde att det skulle vara lättare den här gången hihi

34

Sortera efter

citadell

Kvinna ·

24 sep, 2014

Godmorgon Alma 27,hur har natten varit nu med dom nya brösten??är det lättare än första operationen??
Gilla

Alma27

Kvinna ·

24 sep, 2014

God morron citadell, natten var så där, jag sov knappt nåt, gick o la mig på soffan t slut den är hård ich det var skönare o sova där än i sängen! Men jag somnade imorse hos halv 7 o vaknade nyss! Smärta är faktiskt mycket bättre än förra gången, den är mycket lättare! Kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

25 sep, 2014

Jobbigt när man inte får sova ordentligt,hoppas att läkningen går bra och att du kommer vara nöjd,e lite avis på att ditt är gjort..blir nervös bara jag tänker på operationen,var ett vrak förra gången!!kram på dig.
Gilla

Alma27

Kvinna ·

25 sep, 2014

Ja nu börjar smärta ge sig, den här gången är faktiskt mycket bättre, jag e bara ! Det kommer säkert gå bra för dig oxå! Kram kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

27 sep, 2014

Nu har det hunnit gå några dagar,mår du bra nu?Känns storleken lagom? är nervös att jag ska vakna och tycka att dem e för stora.🙂

Gilla

Alma27

Kvinna ·

27 sep, 2014

Hej citadell!jag mår bra , smärta är nästan borta, har lite problem med magen, har inte varit på toa sen tisdags men lyckades idag och är överlycklig haha, hade samma besvär som förra gången med magen, det jobbiga nu är att magen är svullen och sport-bh klämmer , men snart snart hoppas jag att svullnaden ger sig! Storlek är super super bra! Nu är jag jätte nöjd! När jag går förbi spegel så tittat jag jämt nu hehee, nu syns dem, förut så var dem osynliga med kläder på! Spm sagt nu är jag nöjd! Det kommer säkert gå vra för dig med! När e det dags för dig? Vilken storlek var drt du skulle ha! Kram kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

28 sep, 2014

Skönt att magen funkar igen..brukar nog bli så av alla mediciner.Jag ska opereras den 2 december men är fruktansvärt nervös och orolig att det blir alldeles för stort,är som dig i längd och vikt och ska lägga in 500/550cc högprofil.
Gilla

Alma27

Kvinna ·

28 sep, 2014

Ja nu försöker jag äta bara panodil andra mediciner tar jag bara på natten, jag tror inte att du kommer tycka att dina bröst blir jätte stora, jag är jätte nöjd och hittills så tycker jag att storlöeken är perfekt för min kropp, jag fick puttet och fyllnaden som jag ville, med mina gamla så fick jag aldrig det! Kram
Gilla

citadell

Kvinna ·

28 sep, 2014

Känner precis som du säger,saknar fyllighet,mest upp till,men vill att dom ska sitta högre upp oxå!
Gilla

citadell

Kvinna ·

29 sep, 2014

Kommer du lägga upp några bilder sen? Kanske med kläder på,hade varit kul att se hur det ser ut.
Gilla

Alma27

Kvinna ·

29 sep, 2014

Jag har försökt lägga upp bilder idag med både 330 och 525 men misslyckas varje gång, vet inte vad jag gör för fel!
Gilla

Nk82

Kvinna ·

29 sep, 2014

Vad är det som blir fel? Är det formatet? Eller glömt fylla i något?
Gilla

Alma27

Kvinna ·

30 sep, 2014

När jag laddar upp bilden så står det att det inte går? Det står fel format har jag för mig!
Gilla

Nk82

Kvinna ·

30 sep, 2014

Alma27 skrev:
När jag laddar upp bilden så står det att det inte går? Det står fel format har jag för mig!
Så stod ett par gånger när jag skulle ladda upp. Sen skickade jag ett mail till admin, och efter det funkade det. Jätte lustigt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem