MonniM
Kvinna ·
17 sep, 2015
Op januari byte till motiva 1050cc
BröstförstoringSå äntligen ett efterlängtat byte på gång , från 700cc mentor till 1050 cc motiva :-)
Sortera efter
MonniM
Kvinna ·
22 sep, 2015
lajka
Kvinna ·
22 sep, 2015
MonniM: Ska du behålla implantaten framför muskeln?
angel-eyes
Kvinna ·
22 sep, 2015
feliicia
Kvinna ·
22 sep, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
22 sep, 2015
hmm nu börjar med fundera på om kanske ska välja större då jag med har bred bröstkorg. vill ju inte att brösten ska se för små ut. ska bli skönt när jag varit på min andra konsultation i slutet på oktober. så min tankar och funderingar kan stilla ro lite. får man fråga vad ni har för bröst mått? kan man ha större implantat än sitt bröst mått? har ju bred bröst korg i sig
MonniM
Kvinna ·
22 sep, 2015
MonniM: Ska du behålla implantaten framför muskeln?
Eftersom jag dansar så kommer jag behålla dom framför . Det är lättare när man ålar sig upp och ner för en stång :-)
MonniM
Kvinna ·
22 sep, 2015
hmm nu börjar med fundera på om kanske ska välja större då jag med har bred bröstkorg. vill ju inte att brösten ska se för små ut. ska bli skönt när jag varit på min andra konsultation i slutet på oktober. så min tankar och funderingar kan stilla ro lite. får man fråga vad ni har för bröst mått? kan man ha större implantat än sitt bröst mått? har ju bred bröst korg i sig
Dom jag har just nu är 14 cm i omkrets , och dom ser små ut på mig. Inte om jag har bh , men utan bh ser dom inte större ut än max 500cc. Så om du gillar stora bröst och har bred böstkorg och axlar , så gå inte under 800cc. Men tänk också på att är man något kortare och smal så kommer 700cc se mkt större ut på dig än på mig. Jag hade bara en B kupa när jag gjorde mina , nu ha jag H . Om du har bröstvävnad i dig själv så tror jag nog att 700cc kommer se snyggt ut på dig .Men om du är som jag bigger is better , så inte under 800cc :-)
MonniM
Kvinna ·
22 sep, 2015
jag tror 1050 cc kommer bli sjukt bra :-) Älskar fejk tuttar ! Ångra så att jag inte gick stort från början . Men sånt är livet :-) Dina nya kommer bli stora och fina med tanke på din längd . Sjukt nyfiken på ditt reslutat :-)
Anonym användare
22 sep, 2015
Dom jag har just nu är 14 cm i omkrets , och dom ser små ut på mig. Inte om jag har bh , men utan bh ser dom inte större ut än max 500cc. Så om du gillar stora bröst och har bred böstkorg och axlar , så gå inte under 800cc. Men tänk också på att är man något kortare och smal så kommer 700cc se mkt större ut på dig än på mig. Jag hade bara en B kupa när jag gjorde mina , nu ha jag H . Om du har bröstvävnad i dig själv så tror jag nog att 700cc kommer se snyggt ut på dig .Men om du är som jag bigger is better , så inte under 800cc :-)
Håller inte med.. och dina ser större ut än 500 ;) Jag har bred bröstkorg, breda axlar och muskulöst byggd. Tycker 600 är max på mig annars hade jag sett ut som ett par vandrade bröst. Jag vill ha bröst. Inte VA bröst :P
plastiksessan
Kvinna ·
23 sep, 2015
Att huden tunnas ut av stora implantat och att bröstkorgen plattas till, det var det mest konstiga jag någonsin läst på detta forum och herregud det är ju inte 2000cc direkt hon skall lägga in.Storleksskillnaden är ju bara ca 300cc
lajka
Kvinna ·
23 sep, 2015
.
Anonym användare
23 sep, 2015
Haha vad är det som är så ologiskt med det?!
Huden tunnas ut av alla implantat men snabbare av stora pga påfrestningen på huden.
Det är Patrik H som sagt att bröstkorgen plattas till på lång sikt av stora tunga implantat så om du tycker det är så himla konstigt maila honom om en förklaring
MonniM
Kvinna ·
23 sep, 2015
Haha vad är det som är så ologiskt med det?!
Huden tunnas ut av alla implantat men snabbare av stora pga påfrestningen på huden.
Det är Patrik H som sagt att bröstkorgen plattas till på lång sikt av stora tunga implantat så om du tycker det är så himla konstigt maila honom om en förklaring
Fast tunga implantat är bra över 2500 cc , 1050 är inget ovanligt . Då hade många i USA gått omkring med tillplattade bröstkorgar .
Tuttifruttii
Kvinna ·
23 sep, 2015
Hoppas det går bra och att du blir nöjd, 👍
9April
Man ·
23 sep, 2015
MonniM
Kvinna ·
24 sep, 2015
Hoppas det går bra och att du blir nöjd, 👍
MonniM
Kvinna ·
24 sep, 2015
Måste faktiskt säga att hon var inte spec villig och byta , men gick med på 1050cc efter många om och men. Ville ha 1200cc men då fick jag ett strängt nej från henne. Så jag tror nog hon är lite medmänsklig också.
Tuttfräs
Kvinna ·
24 sep, 2015
maja2
Kvinna ·
24 sep, 2015
Tunn hud, framför muskeln och dessutom så stora implantat ? kan säga att fettinjektioner inte är till så mycket hjälp, huden kommer att fastna på implantatet i alla fall
maja2
Kvinna ·
24 sep, 2015
Men hur vågar du lägga in så mycket större implantat när du redan haft komplikationer? Bigger boobs bigger problems brukar dom säga i usa
Ja alltså jag är inte ett dugg orolig , komplikationerna jag har haft nu har väl mest varit kapsel och mindre muskelpåverkan . Så jag hoppas och slippa kapsel med en annan typ av implantat . Har en vän som gick upp till 1050cc efter att hon haft mega komplikationer med sina 800cc men efter bytet har hon varit problemfri i 3 år :-)
Yey för oss , nu håller vi tummarna :-) LYCKA TILL <3 vi kan ju hålla varandra uppdaterade på framstegen efter op .