MillionVoices
Kvinna ·
Opas imorgon (Torsdag 13/8)
Hej finaste pof:are! Imorgon är det min tur att opereras och jag börjar bli så nervös! Mest för komplikationer eller att jag väljer "fel" implantat. Någon annan som är i samma sits eller har betryggande ord? Jag ska lägga in kring 500 cc, hur lätt är det att dölja efter några dagar? Vad är era erfarenheter? Kommer opereras av Patrik Höijer på L&E!
Sortera efter

pinkpanther
Kvinna ·

Bobelina
Kvinna ·

MillionVoices
Kvinna ·
Du kommer alltid känna dig lite osäker kring implantat osv, men lita på din kirurg och din magkänsla! Förmodligen så hade den rätt när du valde implantat :) ja komplikationer är man ju livärdd för, med samtidigt så händer det så händer det, jag kommer i vilket fall som helst vara glad över att jag tog steget och äntligen bokade operationen jag längtat efter :) lycka till med allt och uppdatera oss kring hur det går!

MillionVoices
Kvinna ·

Bobelina
Kvinna ·

MillionVoices
Kvinna ·

Anonym användare
Lycka till idag! 🙂 👍

MillionVoices
Kvinna ·

hej87
Kvinna ·
Lycka till idag! Det kommer säkert gå jätte bra 👍

Asirnas
Kvinna ·
Har du opererats än? Berätta hur det gick! <3
Har själv precis börjat vakna till från min operation.

MillionVoices
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Håller tummarna för dig gumman! <3 Hoppas att allt går bra och att du inte får allt för ont <3
Tack! Det hoppas jag med, har dock väldigt ont även jag har fått bedövnings dämpande osv. Första gången had ejag inte ont allt o var uppe och skuttade nästn på en ågng jag vakna, fick precis hör att man får ondare efter andra operationen -_-
Men vi får hålla tummarna att allt går bra för oss! <3

tuttar1992
Kvinna ·
Hoppas allt gått bra för dig idag! Alla på L&E kommer ta väl hand om dig :)

Bobelina
Kvinna ·

AnnaL76
Kvinna ·

MillionVoices
Kvinna ·

MillionVoices
Kvinna ·

stilettogirl
Kvinna ·
Hoppas det gick bra :) ska bli kul att se bilder sen!

Bobelina
Kvinna ·

tuttar1992
Kvinna ·
Skönt att det gått bra! Fick du det där blodtryckshöjande i låret?
De gav mig effedrin/adrenalin liknande just av samma anledning som dig och vips så måde jag bättre :)
Du kommer alltid känna dig lite osäker kring implantat osv, men lita på din kirurg och din magkänsla! Förmodligen så hade den rätt när du valde implantat :) ja komplikationer är man ju livärdd för, med samtidigt så händer det så händer det, jag kommer i vilket fall som helst vara glad över att jag tog steget och äntligen bokade operationen jag längtat efter :) lycka till med allt och uppdatera oss kring hur det går!