Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MillionVoices

MillionVoices

Kvinna ·

Opas imorgon (Torsdag 13/8)

Bröstförstoring

Hej finaste pof:are! Imorgon är det min tur att opereras och jag börjar bli så nervös! Mest för komplikationer eller att jag väljer "fel" implantat. Någon annan som är i samma sits eller har betryggande ord? Jag ska lägga in kring 500 cc, hur lätt är det att dölja efter några dagar? Vad är era erfarenheter? Kommer opereras av Patrik Höijer på L&E!

22

Sortera efter

MillionVoices

MillionVoices

Kvinna ·

tuttar1992 skrev:

MillionVoices skrev:
Hej igen tjejer! Nu är kl 4:45 och jag har sovit 4 + 2 timmar lite drygt. Först vaknade jag för att jag var kissnödig och nu för att jag har ont i ryggen! Har legat högre med fler kuddar än vanligt, och dessutom på rygg, vilket gav mig väldigt ont i musklerna längs ryggraden. Operationen gick toppen, det värsta på hela dagen var att sätta i kanylen i armvecket. Tidsuppfattningen efter att jag vaknade var inte den bästa och 3 h kändes som 1 h. Inne på uppvaket fick jag extra mot illamående, ev smärtstillande - kommer inte ihåg. Det bjöds även på mackor :D Innan jag gick hem fick jag blodtryckshöjande eftersom jag fick blodtrycksfall så fort jag ställde mig upp. Jag hoppas på att få sova lite mer senare idag :) Tog precis två alvedon så det hjälper nog mot ryggen och lite mot bröstsmärtorna. Tack för allt stöd fina ni!

Skönt att det gått bra! Fick du det där blodtryckshöjande i låret?

De gav mig effedrin/adrenalin liknande just av samma anledning som dig och vips så måde jag bättre :)

Han sa låret eller magen, men det blev i magen :)
Gilla
MillionVoices

MillionVoices

Kvinna ·

Skrivit en op berättelse nu! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem