Lovina
Kvinna ·
22 okt, 2023
Operation december 2023
BröstförstoringHej, Tänkte att jag startar en tråd för oss som har planerad operation i december 2023 :) Hade varit kul att följas åt! Jag har planerad operation den 19/12 hos dr Richard Lewin på Elite Clinic i Göteborg. Ska lägga in Motiva Ergonomix 2 demi, 280cc.
Sortera efter
Nervöös
Kvinna ·
19 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Hej alla gullisar! Tack för lycka-till önskningar. Jag är hemma och pigg än så länge. Strosade runt lite på stan innan jag åkte kommunalt hemåt. Kändes skönt att mjuka upp kroppen lite.
Hoppas allt går bra för dig Lovina! ?
Det slutade med 235cc Demi för mig. Jag håller mina tummar att det var rätt beslut. ?
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Tack snälla! Jag ligger nu på uppvaket, allt har gått superbra! Helt sjukt nu har jag nya bröst ?
Woho!! Grattis till dina nya bröst ? vill höra allt sen! Längtar ihjäl mig till min operation, 8 (långa) dagar kvar men ändå känns det som tiden går superfort ?
Maggieyo
Kvinna ·
19 dec, 2023
Hej alla gullisar! Tack för lycka-till önskningar. Jag är hemma och pigg än så länge. Strosade runt lite på stan innan jag åkte kommunalt hemåt. Kändes skönt att mjuka upp kroppen lite.
Det slutade med 235cc Demi för mig. Jag håller mina tummar att det var rätt beslut. ?
Men gud så skönt! Grattis ?
Hur länge stannade du kvar på kliniken efter själva operationen??
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Kändes som att det tog lite tid för mig att vakna. Har väl inte haft djupsömn sen första barnet kom 2017 så kroppen passade väl på. ? Började frysa och somnade om hela tiden. Operationen började strax innan 09 och fick lämna vid 15 isch. Hade inget problem med illamående eller dyl. Det börjar spänna mer och mer nu men ingen direkt smärta. Skulle vilja klara mig på Alvedon men vi får se hur allt artar sig. ☺️
Skönt att allt känns bra, Lovina! Men jobbigt med illamående. ? Hoppas det ger sig snart så du slipper det!
Kul att du fått se dina! Det har inte jag.. var påklädd med bh och bröstband när jag vaknade. Är så spänd men fått restriktioner om att ha allt kvar till återbesöket den 27/12. ☺️
Maggieyo
Kvinna ·
19 dec, 2023
Kändes som att det tog lite tid för mig att vakna. Har väl inte haft djupsömn sen första barnet kom 2017 så kroppen passade väl på. ? Började frysa och somnade om hela tiden. Operationen började strax innan 09 och fick lämna vid 15 isch. Hade inget problem med illamående eller dyl. Det börjar spänna mer och mer nu men ingen direkt smärta. Skulle vilja klara mig på Alvedon men vi får se hur allt artar sig. ☺️
Skönt att allt känns bra, Lovina! Men jobbigt med illamående. ? Hoppas det ger sig snart så du slipper det!
Kul att du fått se dina! Det har inte jag.. var påklädd med bh och bröstband när jag vaknade. Är så spänd men fått restriktioner om att ha allt kvar till återbesöket den 27/12. ☺️
Haha känner igen det där med svårt att vakna ? äntligen ostörd sömn liksom ?
Visst skulle man ha bröstbandet dygnet runt? Precis som BHn? Har glömt vad dem sa ?
Dem skulle ringa imorgon sa en sköterska så tänkte fråga om illamåendet då om det nu fortsätter, står att det är en väldigt vanlig biverkning av morfinet..
Therese_S
Kvinna ·
19 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Haha känner igen det där med svårt att vakna ? äntligen ostörd sömn liksom ?
Visst skulle man ha bröstbandet dygnet runt? Precis som BHn? Har glömt vad dem sa ?
Dem skulle ringa imorgon sa en sköterska så tänkte fråga om illamåendet då om det nu fortsätter, står att det är en väldigt vanlig biverkning av morfinet..
Eller hur! ? Vilken tid opererades du?
Jag skulle låta allt sitta dag och natt. Vet inte om alla får samma råd. ☺️
Du fick inget utskrivet för illamående? ?
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Åh vilken lycka för er som opererats! Måste kännas så skönt att ha det gjort nu. Härligt att höra att ni ändå mått hyfsat bra. Hoppas på snabb återhämtning för er ?
Jag har åkt på en förkylning nu och tänker att det är väl tur att det är nu så man förhoppningvis kan bli frisk till nästa vecka. Är verkligen livrädd för att vakna upp med halsont nästa vecka när det är dags. Vill bara ha det gjort nu ?
Therese_S
Kvinna ·
19 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Therese_S
Kvinna ·
19 dec, 2023
Ni som opererat er, har ni också haft extremt ont i ryggen efteråt?
Tycker inte jag har så ont i brösten, men ryggen gör sjukt jävla ont… tips?
Lovina
Kvinna ·
19 dec, 2023
Fy då! Har dock läst att det är vanligt att ha det. Googla så det du att det finns flera trådar om det. Hoppas det går över snart. ?
Nu förstår jag att dina boobs är supersvullna men du får gärna uppdatera dag för dag hur det känns med dem. 285 demi var nämligen det Patrik först rekommenderade till mig så är så nyfiken hur du tycker ett de är i storlek osv. Han lägger ju tydligen alltid på lite pga bakomplacering så 335 eller 360 sa han, känns så gigantiskt för lilla mig ?
Lillan90
Kvinna ·
19 dec, 2023
Lillan90
Kvinna ·
19 dec, 2023
Hej!
Opererades 18/12 350cc mentor high profile bakom bröstmuskeln. Åkte hem samma dag och nu är största problemet sömn. Har inte särkilt ont så har endast tagit Alvedon efter operation för att få sova lite, hade 70b och hoppas på D-kupa. Är hittills väldigt nöjd med hur det ser ut. :) lycka till ni andra!
Lovina
Kvinna ·
20 dec, 2023
Hej!
Opererades 18/12 350cc mentor high profile bakom bröstmuskeln. Åkte hem samma dag och nu är största problemet sömn. Har inte särkilt ont så har endast tagit Alvedon efter operation för att få sova lite, hade 70b och hoppas på D-kupa. Är hittills väldigt nöjd med hur det ser ut. :) lycka till ni andra!
Lovina
Kvinna ·
20 dec, 2023
Tack snälla! Jag ligger nu på uppvaket, allt har gått superbra! Helt sjukt nu har jag nya bröst ?
Gud vad kul!!! Grattis ?
Nervöös
Kvinna ·
20 dec, 2023
Gud vad kul!!! Grattis ?
Stort lycka till idag Nervöös! Hoppas allt går bra ?
Emma Emma
Kvinna ·
20 dec, 2023
Emma Emma
Kvinna ·
20 dec, 2023
Fy då! Har dock läst att det är vanligt att ha det. Googla så det du att det finns flera trådar om det. Hoppas det går över snart. ?
Nu förstår jag att dina boobs är supersvullna men du får gärna uppdatera dag för dag hur det känns med dem. 285 demi var nämligen det Patrik först rekommenderade till mig så är så nyfiken hur du tycker ett de är i storlek osv. Han lägger ju tydligen alltid på lite pga bakomplacering så 335 eller 360 sa han, känns så gigantiskt för lilla mig ?