DrömBrösten
Kvinna ·
28 jan, 2023
Operation februari 2023
BröstförstoringNu börjar det bli dags för oss som ska opereras i februari :D Vilken dag ska ni och vem har ni valt? Hur känns det?
Sortera efter
Li23
Kvinna ·
15 feb, 2023
CeCe
Kvinna ·
15 feb, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
15 feb, 2023
Jag opererades igår 10 februari hos Patrik höijer på Nk. Blev rekommenderad motiva round corse 410cc av Patrik och litade på honom. Var rädd att det skulle bli för stort men ser lovande ut nu även fast de är super svullna men jag har mått bra hittills, känns som extrem träningsvärk och de är värst på morgonen men sen när man kommer upp och för på sig lite så känns det bättre
Hej Mimmi!
Hur mår du idag efter några dagar. Hur känns det? hur gick det? Nyfiken! Är du nöjd? Storlek?
Jag ska opereras om en vecka och är skit nervös, hos Marcus Ehrström också på Nordiska.
:)
Mimmi18
Kvinna ·
15 feb, 2023
Jag opererades igår 10 februari hos Patrik höijer på Nk. Blev rekommenderad motiva round corse 410cc av Patrik och litade på honom. Var rädd att det skulle bli för stort men ser lovande ut nu även fast de är super svullna men jag har mått bra hittills, känns som extrem träningsvärk och de är värst på morgonen men sen när man kommer upp och för på sig lite så känns det bättre
Hej Mimmi!
Hur mår du idag efter några dagar. Hur känns det? hur gick det? Nyfiken! Är du nöjd? Storlek?
Jag ska opereras om en vecka och är skit nervös, hos Marcus Ehrström också på Nordiska.
:)
Helsjo
Kvinna ·
17 feb, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
18 feb, 2023
Nu har jag opererat mig, precis hemkommen. Dessvärre så blödde jag en del under operation (pga voxran jag äter troligtvis) så nu sitter jag här mer två dränage, ett i vardera bröst. Det är för att motverka att en blödning stannar o bröstet. Men än så länge verkar de helt lungt & det har inte kommit mycket blod alls. Imorgon blir det återbesök. Då skall vi ta bort dränen om allt ser bra ut & sätta bandage. Upplevelsen var grym, men jösses vad ont de gjorde när jag vaknade. Hade fått smärtlindring men den hade inte hunnit börja verka, så möjligt att det är därför.
Helsjo
Kvinna ·
19 feb, 2023
Helsjo
Kvinna ·
19 feb, 2023
Kajjjsa
Kvinna ·
20 feb, 2023
Jag kommer skriva ihop en berättelse när jag mår bättre! ? narkosen gick toppen. Minns att jag kände mig hög typ, sen vet jag inte när jag somnade alls utan vaknade på uppvaket sedan & hade svin ont.
Idag mår jag inget vidare. Har jätte ont och brösten är svullna som attans. Försöker att inte oroa mig, är rädd att det kan vara någon blödning eller så eftersom jag hade dränage innan.
Helsjo
Kvinna ·
21 feb, 2023
CeCe
Kvinna ·
22 feb, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
22 feb, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
23 feb, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
23 feb, 2023
Kvällen innan operationen nu… Jag är så nervös, det är inte klokt. Hur ska jag kunna sova inatt?! Har hämtat ut medicinen från apoteket och handlat Descutan att tvätta mig med. Trodde jag skulle få antibiotika utskrivet men fick Arcoxia som är för inflammation. Har ni som opererats också fått Arcoxia?
Tingeling123
Kvinna ·
24 feb, 2023
Kvällen innan operationen nu… Jag är så nervös, det är inte klokt. Hur ska jag kunna sova inatt?! Har hämtat ut medicinen från apoteket och handlat Descutan att tvätta mig med. Trodde jag skulle få antibiotika utskrivet men fick Arcoxia som är för inflammation. Har ni som opererats också fått Arcoxia?
Det kommer gå jättebra :) De är verkligen professionella på NK och narkosläkaren är den bästa du kan tänka dig. Vilken tid ska du opereras? Om du inte sover, så gör det nog inget, du kommer ändå få sova där. Jag sov inte kvällen innan.
Har också fått Arcoxia utskrivet.
Tingeling123
Kvinna ·
24 feb, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
24 feb, 2023
Kort uppdatering här, opererades idag på Nordiska Kliniken. Allt gick bra, men är smärtkänslig så har väldigt ont. Bytte mina 305 mot 455, ser stor skillnad när jag tittar ner, är äntligen fylliga upptill, men är såklart svullen. Har ingen känsla av att de blev för stora, känns som om jag kommer bli nöjd. Uppdaterar mer sen :)
CeCe
Kvinna ·
25 feb, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
25 feb, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
26 feb, 2023