DrömBrösten
Kvinna ·
28 jan, 2023
Operation februari 2023
BröstförstoringNu börjar det bli dags för oss som ska opereras i februari :D Vilken dag ska ni och vem har ni valt? Hur känns det?
Sortera efter
Helsjo
Kvinna ·
26 feb, 2023
Helsjo
Kvinna ·
28 feb, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
28 feb, 2023
CeCe
Kvinna ·
28 feb, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
03 mar, 2023
CeCe
Kvinna ·
03 mar, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
04 mar, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
05 mar, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
05 mar, 2023
Känns bra att veta att vi är flera som delar dessa känslor.
@CeCe bra tips med antihistamin. Och om du inte ville ha för fejklook är det nog rätt val du gjorde. Men vem vet du kanske gör om dem i framtiden om du inte känner dig nöjd :)
Vad härligt @Drömbrösten att de nästan droppat. Jag har också ont i revbenen, så mycket! Det är typ den värsta smärtan för mig, det liksom ilar och ibland känns det som någon sågat av revbenen (konstig beskrivning men känns så).
Tingeling123
Kvinna ·
07 mar, 2023
Känns bra att veta att vi är flera som delar dessa känslor.
@CeCe bra tips med antihistamin. Och om du inte ville ha för fejklook är det nog rätt val du gjorde. Men vem vet du kanske gör om dem i framtiden om du inte känner dig nöjd :)Vad härligt @Drömbrösten att de nästan droppat. Jag har också ont i revbenen, så mycket! Det är typ den värsta smärtan för mig, det liksom ilar och ibland känns det som någon sågat av revbenen (konstig beskrivning men känns så).
Undrar vad detta kan bero på. Det kan väl inte vara så att kirurgen behövde luta sig mot revbenen under operationen?
Tingeling123
Kvinna ·
07 mar, 2023
CeCe
Kvinna ·
07 mar, 2023
Petra1979
Kvinna ·
08 mar, 2023
Jag var på mitt återbesök idag. Känner mig nedstämd och deppig. Var ju så pepp på att se brösten utan förband och tejp för första gången men blev så missnöjd, trodde det skulle se bättre ut. Ok, det har bara gått 11 dagar sen op, och jag vet verkligen att det är en lång process och har försökt att prenta in det i mitt huvud sån lååångt innan operationen för att inte bli stressad och orolig. Men nu är jag det ändå… tycker de är för stora och ena bröstet har konstig form.
Jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott då mycket ändrar sig, till och med att det kan ta ett helt år till färdiga resultatet.
Tror en del av min nedstämdhet beror på smärtan jag ännu har också, blandat med mina tidigare dåliga erfarenheter av bröstoperationer.
Är bara superlåg just nu och tilliten till processen känns obefintlig i skrivande stund.
Nån mer som känner igen sig i tankarna eller känner sig nedstämd?
DrömBrösten
Kvinna ·
08 mar, 2023
CeCe
Kvinna ·
08 mar, 2023
DrömBrösten
Kvinna ·
11 mar, 2023
@drömbrösten nemen gud vad jobbig, får man ingen sömn så funkar man inte. Du kan inte sova typ rygg sida? Typ lite åt sidan fast ändå på rygg? Jag har min kudde på en stor hotell kudde typ så jag sover på rygg och vrider mig lite år sidan. Då kan jag sova.
Tingeling123
Kvinna ·
14 mar, 2023
Helsjo
Kvinna ·
16 mar, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
17 mar, 2023
CeCe
Kvinna ·
22 mar, 2023
Hur mår ni alla nu? Jag undrar om ni har tips mot klådan som uppstår när man har denna tajta bh 24/7.