SkullBabe
Kvinna ·
13 dec, 2023
Operation februari 2024
BröstförstoringJag sitter här hemma och nästan räknar ner dagarna tills min operation! Längtar så jag blir tokig. Jag kommer göra en mommy makeover. Bröstförstoring samt en bukplastik på Elite Clinic den 20 februari. Så tänkte det vore kul att se om någon annan härute också ska opereras i februari så man kan ta följe ända in i mål.
Sortera efter
Camelonten
Kvinna ·
01 feb, 2024
louloudaki
Kvinna ·
06 feb, 2024
Hanni
Kvinna ·
06 feb, 2024
Hej! Hoppar in här :) Gjorde min förstoring på Estetiska Kliniken igår (!) 5 februari och är alltså på Post OP dag 1. La in 310cc, runda Motiva. Mår bra måste jag säga, inte särskilt ont och har inte behövt morfin. Är dock rätt yr, men absolut överkomligt... Smygkikade på the girlies idag och det ser bra ut (utöver att de sitter högt och är svullna förstås)! Hittills väldigt nöjd.
louloudaki
Kvinna ·
06 feb, 2024
Hej! Hoppar in här :) Gjorde min förstoring på Estetiska Kliniken igår (!) 5 februari och är alltså på Post OP dag 1. La in 310cc, runda Motiva. Mår bra måste jag säga, inte särskilt ont och har inte behövt morfin. Är dock rätt yr, men absolut överkomligt... Smygkikade på the girlies idag och det ser bra ut (utöver att de sitter högt och är svullna förstås)! Hittills väldigt nöjd.
Vad skönt att smärtan är överkomlig! Och att det ser bra ut :) Vad spännande att få se resultatet sen när svullnaden lagt sig lite.
Jag ska op om 13 dagar. Har tidigare haft implantat, tagit ut och nu ska de in igen. Kommer ihåg när opererade mig första ggn. Framför muskeln, men jag hade galet ont i 3 dagar. Så förbereder mig på det och blir det bättre är det ett plus :)
SkullBabe
Kvinna ·
06 feb, 2024
Hanni
Kvinna ·
06 feb, 2024
Vad skönt att smärtan är överkomlig! Och att det ser bra ut :) Vad spännande att få se resultatet sen när svullnaden lagt sig lite.
Jag ska op om 13 dagar. Har tidigare haft implantat, tagit ut och nu ska de in igen. Kommer ihåg när opererade mig första ggn. Framför muskeln, men jag hade galet ont i 3 dagar. Så förbereder mig på det och blir det bättre är det ett plus :)
Vad spännande! Hoppas att du inte har lika ont denna gång. Jag la bakom muskeln. Kommer du lägga framför igen? ☺️
Spindeln
Kvinna ·
06 feb, 2024
Hanni
Kvinna ·
06 feb, 2024
Tack för att du delar med dig Hanni! Jo jag kan se bilder. Kommer alldeles säkert bli hur fint Sony helst. Du har ju dessutom verkligen en fördel av att ha satt in implantat tidigare vilket borde göra det enklare att välja storlek.
Just val av storlek är det jag tycker är svårt. Är så rädd för att välja för stora implantat. Är inne på 300 CC och demi profil. Men har nu börjat fundera på om mini profil vore bättre. Samtidigt vill jag ju faktiskt få större bröst, haha. Kanske ska försöka få en till konsultation för att prova lite olika storlekar.
Tycker föresten att dina bröst är fina även nu utan implantaten! Och det känns ju skönt för det kan ju såklart bli så att man vill ta ut dem en dag…
Lycka till med din OP!
louloudaki
Kvinna ·
08 feb, 2024
Hur har det gått för er alla som gjort era operationer nu? :)
grisen
Kvinna ·
08 feb, 2024
Camelonten
Kvinna ·
09 feb, 2024
Hoppar in här! ? Jag opererades idag och mår just nu förvånansvärt bra. Jag var innan operationen livrädd för både narkosen och smärtan efter operationen men det har hittills gått långt över förväntan.
Vill med det bara ge lite perspektiv och pepp till er som har det framför er. Förstår att smärta osv kan vara individuellt och att det förmodligen kommer kännas värre när brösten svullnar dagarna efter operationen. Men jag mår verkligen toppen och är SÅ himla lycklig över att jag äntligen har ett par bröst ?
grisen
Kvinna ·
09 feb, 2024
Hoppar in här! ? Jag opererades idag och mår just nu förvånansvärt bra. Jag var innan operationen livrädd för både narkosen och smärtan efter operationen men det har hittills gått långt över förväntan.
Vill med det bara ge lite perspektiv och pepp till er som har det framför er. Förstår att smärta osv kan vara individuellt och att det förmodligen kommer kännas värre när brösten svullnar dagarna efter operationen. Men jag mår verkligen toppen och är SÅ himla lycklig över att jag äntligen har ett par bröst ?
Skönt för dig! Själv tyckte jag dag 3 var värst men annars har det gått bra, känner av det när jag råkar göra lite för mycket eller för snabbt men det är ju väntat ?
Spindeln
Kvinna ·
09 feb, 2024
louloudaki
Kvinna ·
10 feb, 2024
Tack för peppen! Så skönt att höra att du till och med kunnat jobba hemifrån lite :) Jag är så nojig över att inte kunna jobba på flera dagar… tycker liksom att det är svårt att komma på vad jag ska säga till mina kollegor. Vill inte berätta sanningen för dem så att säga, hehe. Men jag har också möjlighet att jobba hemifrån och tänker att man ju alltid kan dra till med vab…
Vad har ni andra sagt till era kollegor?
Spindeln
Kvinna ·
10 feb, 2024
Camelonten
Kvinna ·
11 feb, 2024
Skönt för dig! Själv tyckte jag dag 3 var värst men annars har det gått bra, känner av det när jag råkar göra lite för mycket eller för snabbt men det är ju väntat ?
Vilken typ av smärta kom dag 3? Och hur räknar du dagarna? ? Jag opererades igår och räknar gårdagen som dag 1 och idag som dag 2 men jag kanske är ute och cyklar ?
grisen
Kvinna ·
12 feb, 2024
Vilken typ av smärta kom dag 3? Och hur räknar du dagarna? ? Jag opererades igår och räknar gårdagen som dag 1 och idag som dag 2 men jag kanske är ute och cyklar ?
Tänker att lördagen var dag 3, opererades tidigt på torsdagen. Det är svårt att beskriva smärtan, men hade väldigt ont i alla typer av rörelser i området för snitten ?
labrat
Kvinna ·
12 feb, 2024
Stump123
Kvinna ·
13 feb, 2024
SkullBabe
Kvinna ·
13 feb, 2024
Vad skönt att op gick bra ? Hur känns storleken? Kanske svårt att veta iof i början när de är svullna och inte ”satt sig”