Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
Operation i April 2025?
Andra bröstoperationerHej alla Är det nån mer här som bokat operation i april -25? Börjar närma sig nu, pirrigt! För mig blir det en mommy makeover. Jag ska göra bröstlyft med implantatbyte och samtidigt en stor bukplastik med förlängt snitt och fettsugning av flanker. Jag ska till Art Clinic i Uppsala Dr Virginia Gonzalez. Den 10 april är det min tur .
Sortera efter
LifeLife
Kvinna ·
18 mar, 2025
0 Gilla
Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
Jag har op-datum 9/4!
Gjorde bröstlyft 2016, men nu är det dags att fylla ut med implantat. Gick igenom en graviditet med stor viktuppgång (samt nedgång efter) 2020. Så nu tycker jag brösten ser aningen punkterade ut.
Önskar få tillbaka volym, men inga stora bröst ?. Därför tvekar jag till vilket implantat jag skall välja.
0 Gilla
LifeLife
Kvinna ·
18 mar, 2025
Jag har op-datum 9/4!
Gjorde bröstlyft 2016, men nu är det dags att fylla ut med implantat. Gick igenom en graviditet med stor viktuppgång (samt nedgång efter) 2020. Så nu tycker jag brösten ser aningen punkterade ut.
Önskar få tillbaka volym, men inga stora bröst ?. Därför tvekar jag till vilket implantat jag skall välja.
Vilka väljer du mellan? Min kirurg rekommenderade Mentor Xtra Moderat 440cc. De är visst extra fyllda och var lämpliga för mig och min hud och form
0 Gilla
Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
0 Gilla
Tovalisa
Kvinna ·
30 mar, 2025
0 Gilla
Emma Emma
Kvinna ·
01 apr, 2025
0 Gilla
Anonym användare
01 apr, 2025
0 Gilla
NewYearNewBoobs
Kvinna ·
01 apr, 2025
Kan annars bara hålla : nervös och pirrig! Ska bli SÅ spännande att väl se dom nya brösten!
Inte det minsta orolig för operationen, underligt nog...
0 Gilla
LifeLife
Kvinna ·
01 apr, 2025
Min tur blir den 16/4! Jag har inte köpt ett enda plagg (skratt), för jag hoppas kunna passa i det som tidigare satt så bra!!! Om det lyckas har jag nått mitt mål- brösten tillbaka :D
Kan annars bara hålla : nervös och pirrig! Ska bli SÅ spännande att väl se dom nya brösten!
Inte det minsta orolig för operationen, underligt nog...
0 Gilla
Tovalisa
Kvinna ·
01 apr, 2025
0 Gilla
Dala
Kvinna ·
01 apr, 2025
0 Gilla
LifeLife
Kvinna ·
02 apr, 2025
Nu börjar det närma sig 10/4. Fy nu börjar jag bli pirrig. Fick välkomst sms till kliniken idag med klockslag.
Har också börjat preppa lite.
Tex stödstrumpor, sorbact (om jag skulle behöva ) , Alvedon, rätt många propud shake,kilkudde.
Vad ska ni andra ha för kläder till hemresan ? Behöver man ha nåt som går att öppna framtill ?jag gör både bröst o buk
0 Gilla
Emma Emma
Kvinna ·
02 apr, 2025
0 Gilla
Dala
Kvinna ·
02 apr, 2025
0 Gilla
Jossannikki
Kvinna ·
02 apr, 2025
0 Gilla
Tovalisa
Kvinna ·
04 apr, 2025
Nu börjar det närma sig 10/4. Fy nu börjar jag bli pirrig. Fick välkomst sms till kliniken idag med klockslag.
Har också börjat preppa lite.
Tex stödstrumpor, sorbact (om jag skulle behöva ) , Alvedon, rätt många propud shake,kilkudde.Vad ska ni andra ha för kläder till hemresan ? Behöver man ha nåt som går att öppna framtill ?jag gör både bröst o buk
Jag blev rekommenderad tröja som går att knäppa framtill! Så det inhandlade jag igår. Sen tänka jag köra på träningstights till, lite mjukare modell.
Smart med propud osv, skall nog också inhandla lite sådana förnödenheter. Man lär ju inte laga lunch osv första dagarna.
Stödstrumpor? Varför? Det har jag inte fått till mig att man kan behöva.
Har funderat lite kring att man blir hård i magen också, jag hatar att vara hård i magen ?. Kanske skall börja dricka linfrön redan innan op för att få ordning på magen..
0 Gilla
Tovalisa
Kvinna ·
04 apr, 2025
Jag har operation inbokad 25/4 är så kluven på storleken? kändes som att konsultationen gick så fort hängde inte riktigt ta in allt. Någon av er som planerat att åka tåg efter operationen? Ska operera mig i Stockholm men bor i Göteborg, känns skönt att komma hem men samtidigt vill jag inte sitta och lida hela tågresan så vet inte riktigt hur jag ska göra
0 Gilla
Josefine82
Kvinna ·
18 apr, 2025
Jag har operation inbokad 25/4 är så kluven på storleken? kändes som att konsultationen gick så fort hängde inte riktigt ta in allt. Någon av er som planerat att åka tåg efter operationen? Ska operera mig i Stockholm men bor i Göteborg, känns skönt att komma hem men samtidigt vill jag inte sitta och lida hela tågresan så vet inte riktigt hur jag ska göra
0 Gilla
Dala
Kvinna ·
18 apr, 2025
0 Gilla
Josefine82
Kvinna ·
18 apr, 2025
På tal om sånt man kan förbereda och köpa hem. Jag hade missat hur kass i magen man kan bli av antibiotika. Fick ju en veckas antibiotika att ta. Totalt mag-ras och sprang på toa hela tiden. Förskräckligt med nygjord stor bukplastik och bröstlyft. Så nåt stoppande såsom dimor och så mjölksyrabakterier Probi mage var guld värt. Vet inte om man alltid får antibiotika men vid sån här mommy makeover verkar det vara rutin.
0 Gilla