Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
Operation i April 2025?
Andra bröstoperationerHej alla Är det nån mer här som bokat operation i april -25? Börjar närma sig nu, pirrigt! För mig blir det en mommy makeover. Jag ska göra bröstlyft med implantatbyte och samtidigt en stor bukplastik med förlängt snitt och fettsugning av flanker. Jag ska till Art Clinic i Uppsala Dr Virginia Gonzalez. Den 10 april är det min tur .
Sortera efter
fialoppan1234
Kvinna ·
19 apr, 2025
LifeLife
Kvinna ·
19 apr, 2025
Hej!
Opererades 10/4, bröstlyft + implantat på AK.
Har inte ont längre (fast det har aldrig gjort ONT, utan mer väldigt spänt). Hur lång tid tog det för er som gjort både bröstförstoring och lyft för brösten att droppa? Mina bröst ser helt bedrövliga ut just nu, dessutom har det blivit rött runt vårtgården (infektion) och är så jävla rädd och ledsen. Äter antibiotika just nu . Usch. Vill hänga med mina vänner och komma ut i samhället!!! Hur lång tid ska man vänta med att gå ut på bar typ? Klubb förstår jag inte är den smartaste ideen, men barhoppa??
whyfurthermore
Kvinna ·
19 apr, 2025
Hej!
Opererades 10/4, bröstlyft + implantat på AK.
Har inte ont längre (fast det har aldrig gjort ONT, utan mer väldigt spänt). Hur lång tid tog det för er som gjort både bröstförstoring och lyft för brösten att droppa? Mina bröst ser helt bedrövliga ut just nu, dessutom har det blivit rött runt vårtgården (infektion) och är så jävla rädd och ledsen. Äter antibiotika just nu . Usch. Vill hänga med mina vänner och komma ut i samhället!!! Hur lång tid ska man vänta med att gå ut på bar typ? Klubb förstår jag inte är den smartaste ideen, men barhoppa??
NewYearNewBoobs
Kvinna ·
20 apr, 2025
fialoppan1234
Kvinna ·
20 apr, 2025
whyfurthermore
Kvinna ·
20 apr, 2025
NewYearNewBoobs
Kvinna ·
20 apr, 2025
NewYearNewBoobs vad kul!! Grattis till nya tillskotten! Kände samma, var så spänd på att få se dem! Och tycker redan de är fina, kan inte fatta att det är mina bröst liksom? Och det går bra! Men hugger till och spänner en del i stygnen/ärret på ena bröstet, men tror det är nerverna som börjar läka ihop igen. Hur går det för dig?
Och Fialoppan1234, jag kände som du ett litet tag, för mig var/är det nog kombinationen av att vara hemma, inte kunna röra mig eller sova som vanligt, inte kunna vara social som jag brukar.. har inte gråtit så mycket, men har haft mycket ångest. Men det har hjälpt med långa fast lugna promenader, och har t.o.m. gett mig på lättare meditation och tycker faktiskt det har hjälpt! Försöker tänka att det är bara en kort period nu och sen får våra nya fina bröst leva loppan!
Ser att du lade bakom och ändå inte har ont längre, det måste vara bra!
Så har du ju fått se dina bröst - det gör mig lite avis (haha)
Men på onsdag så! Tills dess försöker jag verkligen att inte anstränga mig alls. Försöker låtsas att armbågen sitter fast i sidan, typ :/
Jag har inte ont alls längre ( var bara något 1:a och andra dagen) det gör också att det är svårt att vara inaktiv, men är såklart glad att slippa smärta och piller :D
whyfurthermore
Kvinna ·
23 apr, 2025
NewYearNewBoobs
Kvinna ·
24 apr, 2025
Det känns bra, mycket bra :) Framifrån ser dom inte helkonstiga ut (skratt)
Lite mer olika höjd på bröstvårtorna än innan, men det med högre upp är också mer svullet. Mitt vänstra är det.
Jag har också viss domnad känsla i på den sidan, överarm/axel ner mot bröstet. Troligen också p g a svullnaden.
Från sidan ser det helt galet ut, jag håller med dig fullt ut!
Jag tror nog att jag kan landa i nåt liknande min 3Dsimulering, faktiskt.
Och den är ganska nära som jag såg ut innan dom liksom sakta men säkert bara försvann.
Jag har läst här någonstans innan :
"Det känns så skönt att vara med bröst igen!"
Ja, det gör det instämmer jag. SÅÅÅÅ skönt!
Ska se om jag får till foton idag och visa 8 dagar :)
Dala
Kvinna ·
01 maj, 2025
Josefine82
Kvinna ·
01 maj, 2025
NewYearNewBoobs
Kvinna ·
01 maj, 2025
Så tråkigt med dina komplikationer, får hoppas att det ordnar till sig.
Du gjorde verkligen en massa grejer samtidigt! Gissar att du är lite trött nu, mycket för kroppen att läka!
Man ser i alla fall redan att skillnaden blir ordentlig på före och efter!
Här läker det fint, tror jag.
Har en "grop" in i bröstet, under vid snittet, på höger sida som jag oroar mig över. Jag får för mig att det "drar ner" bröstet på den sidan. Den bröstvårtan är lägre och pekar neråt och har så gjort hela tiden. Vänster bröst är bättre i form.
Oron på den sidan är en domning i överarmen, på insidan, och sen ner mot bröstet över nyckelbenet. I vissa rörelser känns det skumt ut mot örat/käken också.
Men det är säkert som det ska, bara att man har all tid i världen att fundera ihjäl sig :)
Helt klart är "punkteringen" ordnad i vart fall, men man vill ju att det ska bli bra helt och hållet....
Ska se om jag lyckas få in några 14dagars bilder.
Hur går det för er andra?
fialoppan1234
Kvinna ·
01 maj, 2025
Dala
Kvinna ·
13 maj, 2025