countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Vaneve
Kvinna ·
29 dec, 2017
Joxie
Kvinna ·
29 dec, 2017
Finns det någon här som har ankarärr? Hur känns snitten nu i så fall? Mina är 4 veckor nu och jag har fortfarande ont i sidorna. Är lite trött på att jag måste vänta på läkning och vill se om det känns bättre efter 4 veckor till. :-)
CMA
Kvinna ·
29 dec, 2017
Finns det någon här som har ankarärr? Hur känns snitten nu i så fall? Mina är 4 veckor nu och jag har fortfarande ont i sidorna. Är lite trött på att jag måste vänta på läkning och vill se om det känns bättre efter 4 veckor till. :-)
Jag har! Mina ärr/snitt känns inte alls längre. Jag gjorde min operation den 1 november så det har snart gått 2 månader.
Lillafrur
Kvinna ·
30 dec, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
01 jan, 2018
Känns bara bra för mig! :-) funderar på hur man ska bleka ärren på bästa sätt ;p
Funderar också! 2 månader in och mina är fortfarande röda, läkta, men rödfläckiga .__.
Vart har ni era ärr?
Lillafrur
Kvinna ·
02 jan, 2018
E-A
Kvinna ·
06 jan, 2018
I armhålan :)Känns bara bra för mig! :-) funderar på hur man ska bleka ärren på bästa sätt ;p
Funderar också! 2 månader in och mina är fortfarande röda, läkta, men rödfläckiga .__.
Vart har ni era ärr?
E-A
Kvinna ·
06 jan, 2018
Banannie
Kvinna ·
07 jan, 2018
Novastar
Kvinna ·
13 jan, 2018
Boobietrap
Kvinna ·
21 jan, 2018
Agata
Kvinna ·
22 jan, 2018
takeadeepbreath
Kvinna ·
22 jan, 2018
Hej alla!
Har lagt ut ett collage på min sida på hur mina bröst har sett ut under läkningens gång. Är så himla nöjd! Längtar tills jag får börja använda vanliga bh:ar, ”bara” 3 månader kvar!
Bellie
Kvinna ·
18 feb, 2018
Lillafrur
Kvinna ·
07 mar, 2018
Hur går de för alla? Har ni gjort korr? Kram på er
Bellie
Kvinna ·
08 mar, 2018
Lillafrur
Kvinna ·
02 apr, 2018
Biscione
Kvinna ·
02 apr, 2018
Bellie
Kvinna ·
03 apr, 2018
Lillafrur
Kvinna ·
24 apr, 2018
Vaneve har du fått svar på när du får göra korrektionen? Hoppas att det löser sig då Har ni börjat med silikontejp? Kör fortfarande med klinikens tejp av vana och känns som om den skyddar mer? Fast ska väl börja med silikon..