Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
soffans profilbild

soffans

Kvinna ·

17 okt, 2022

Operation januari 2023

Bröstförstoring
några fler här som har bokat operation i januari som vill peppa varandra tillsammans ?? 😀

vart har ni bokat någonstans?
71

Sortera efter

Petra1979

Kvinna ·

27 dec, 2022

Emma Emma skrev:

Hej!
Jag har planerad operation i januari på Art Clinic, längtar och nervös på samma gång. Funderar fortfarande på storleken, Mentor cpg 330cc på mina 171cm o 62kg, funderar på om jag borde gå upp lite till hmm..

Härligt med en tråd att följa varandra i ?

Hej Emma Jag gjorde mina hos Art Clinic i Uppsala nu den 20 Dec. Satte in Mentors Cpg 33-i 375cc framför muskeln då jag hade för tajt muskulatur för att få in denna storlek bakom muskeln. Min kirurg fick tillåtelse att justera placering samt storlek 375 eller 330. Jag är 180 och väger 70kg och väåldigt späd i kroppen. Jag har lagt upp före och efter bilder på min profil, du kommer inte kunna se dem "nakna" bilderna före du blir silver medlem.
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

27 dec, 2022

Vad härligt att höra att du blev nöjd, och modigt att byta så i sista sekunden? Jag var på en till konsultation idag o testade igen, så skönt! Kände att 375cc blir för stort för ”min personlighet” om man säger, 330cc känns perfekt på mig?
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

27 dec, 2022

@Petra1979 klokt och modigt att låta kirurgen välja åt en, de har verkligen så mycket bättre förståelse för slutresultatet än en själv?
Gilla

Petra1979

Kvinna ·

28 dec, 2022

Ja verkligen Emma, kirurgen vet som är bäst och ibland först på operationsbordet vilket blev i mitt fall. Jag kan säga nu med facit i hand efter 1 vecka att jag hade blivit lika nöjd med 330 CC som 375 när jag tittar mig i spegeln. Min modell är CPG 322, ser att jag sluntit lite med tangenterna när jag skrev senast :D Skall på mitt första återbesök imorgon.
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

28 dec, 2022

Härligt att höra att du är så nöjd med formen på modellen! Det är ju såå svårt att föreställa sig tycker jag, skönt att höra andra som är nöjda? Lycka till på återbesöket imorgon!
Gilla

interstellar94

Kvinna ·

28 dec, 2022

Jag ska opereras på måndag på Nordiska för BBL. är vettskrämd!
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

29 dec, 2022

Åh förstår, jag går också väldigt mycket fram o tillbaka, även om det är mest längtan. Jag tänker helt plötsligt på att jag är fin som jag är (även fast jag inte velat röra mina bröst på nästan ett år då de känns som en påse hud). I nästa stund längtar jag och vill att operationen ska vara nu idag. Jag har velat detta länge, funderat på det i många år, men mest efter amningen, och ändå kan jag ibland känna en slags skam över att vilja göra om mig, någon slags otacksamhet, samtligt är som jag är så tacksam att den här möjligheten finns då jag velat göra detta så länge. Ja, man snurrar till det för sig i tankarna ibland ☺️ Vad tänker du på? Vad är det du känner oro inför?
Gilla

Petra1979

Kvinna ·

29 dec, 2022

Emma Emma skrev:

Härligt att höra att du är så nöjd med formen på modellen! Det är ju såå svårt att föreställa sig tycker jag, skönt att höra andra som är nöjda?
Lycka till på återbesöket imorgon!

Titta på min profil så ser du min 3D skanning hur slutresultatet kommer att likna. Just nu är dem inte snygga men så blir det för alla, tar sin tid för dropp & fluff :D Var på återbesök idag och sjuksköterskan var jättenöjd över hur fint mina ärr har börjat sin läkning, inga läkage alls. Och att brösten redan påbörjat sin sjunkning samt blåmärkena minskat radikalt på 1 vecka.
Gilla

soffans

Kvinna ·

29 dec, 2022

interstellar94 skrev:

Jag ska opereras på måndag på Nordiska för BBL. är vettskrämd!

spännande! du behöver nog inte vara vettskrämd haha. hoppas att allt grå bra för dig! har läst mkt gott om Pehr:)
Gilla

Bellabulla

Kvinna ·

29 dec, 2022

Oj vad spännande med butlift! Jag planerar större implantat i brösten på Nordiska
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

08 jan, 2023

Hej januarigänget, hur mår ni? Nu är det nedräkning för min del, på torsdag är operationen, längtar! Hur går det för er? :-)
Gilla

mimosa77

Kvinna ·

08 jan, 2023

Jag har bokat en konsultation hos Patrik H 13/1. Om han känns bra vill jag gärna opereras så snart som möjligt, helst i januari. :)
Gilla

CeCe

Kvinna ·

10 jan, 2023

Följer här, har varit på konsultation strax innan nyår dock på AK. Så mycket man velar nu, väljer man rätt klinik och vilken storlek. :)
Gilla

Klocktripp

Kvinna ·

10 jan, 2023

Jag ska också opereras snart, i början på feb :) så taggad !
Gilla

Jenny81

Kvinna ·

12 jan, 2023

Jag ska göra min op imorgon.. när jag var på första besöket hos dom i dec så fanns det inte tid förrän mitten av mars men så ringde dom för någon vecka sedan och sa det fanns en ledig tid efter en avbokning 13/jan och jag blev överlycklig att slippa vänta nu ända till mars så imorgon blir det nya tuttar. Läkaren ville inte jag skulle ha mer än max 300cc men jag fick tillslut 325 cc.har idag naturliga 275 och 250 i mina bröst så få se vad slutresultatet blir för kupstl.hur ärren läker osv
Gilla

Emma Emma

Kvinna ·

12 jan, 2023

Jenny81 skrev:

Jag ska göra min op imorgon.. när jag var på första besöket hos dom i dec så fanns det inte tid förrän mitten av mars men så ringde dom för någon vecka sedan och sa det fanns en ledig tid efter en avbokning 13/jan och jag blev överlycklig att slippa vänta nu ända till mars så imorgon blir det nya tuttar. Läkaren ville inte jag skulle ha mer än max 300cc men jag fick tillslut 325 cc.har idag naturliga 275 och 250 i mina bröst så få se vad slutresultatet blir för kupstl.hur ärren läker osv

Åh redan imorgon vad spännande! Det blev det omvända för mig, jag skulle opererats idag men barnen fick med influensan hem från föris så blev att boka om operationen till 23 feb. Men men, den som väntar på något gott! Vilken klinik o kirurg ska du gå hos? :-)
Gilla

Micerou

Kvinna ·

12 jan, 2023

Hej! Jag ska byta mina anatomiska den 23/1 till runda på proforma. Så jag har lite nedräkning jag också ☺️
Gilla

Tingeling123

Kvinna ·

13 jan, 2023

Vad spännande med operation snart för dig. Jag har konsultation på Proforma, Sthlm, om 1,5 v och hoppas på operationstid i slutet på feb, eller början på mars. Men söker även tips på andra kliniker och läkare o Sthlm, så skriv gärna om din erfarenhet efteråt :)
Gilla

Pandischboy

Kvinna ·

13 jan, 2023

Hey guys! Jag har januarituttar här, gjorde min op i onsdags och 11/1. Hur mår ni som precis har gjort? Jag är så taggad inför att ta av mig sport-BH på söndag och ska få se lite resultat. Kram
Gilla

Jenny81

Kvinna ·

13 jan, 2023

Så då är hag nyligen hemkommen efter op. 325cc i varje bröst. Operationen gick kättebra..kände mig inte nervös alls. Superbra kirug mattias hoffman med personal.. trött.lite yr .än så länge är smärtan hanterbar med värktabletter. Köpte med mig hem 2 svarta stödbh samt 1 vit.Känner mig så nöjd och känner genom sportbh hur mjuka inläggen är ..men däremot råkade vi ut för en tvärbromsning nyss då en bil körde rätt ut framför oss .det gjorde svinont i brösten då i stunden men gick över snabbt men orolig att nåt händer med inläggen. Dock känner jag inte av överhu udtaget att jag har de under brösten.känns som mina egna
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem