soffans
Kvinna ·
17 okt, 2022
Operation januari 2023
Bröstförstoringvart har ni bokat någonstans?
Sortera efter
Klocktripp
Kvinna ·
08 feb, 2023
Kajjjsa
Kvinna ·
12 feb, 2023
Jen-J
Kvinna ·
12 feb, 2023
Någon av er som opererats som fick konstig form på brösten någon dag efter operationen? Mina är lite DB/dubbelbröstiga, speciellt det ena. Jag är så nervös för att det inte ska rätta till sig under läkningsprocessen. Erfarenheter? Någon som haft liknande där det försvunnit?
Tingeling123
Kvinna ·
18 feb, 2023
Jag valde Patrik Höijer till sist och det blir redan den 15:e, istället för den 22:a.
DrömBrösten
Kvinna ·
21 feb, 2023
Jag valde Patrik Höijer till sist och det blir redan den 15:e, istället för den 22:a.
Åh så spännande, då har du ju precis opererats nu! Hoppas allt gick bra! Hur känns det nu? Jag ska opereras på fredag av Patrik på NK och är sååå pirrig och förväntansfull men också lite nervös.
Tingeling123
Kvinna ·
21 feb, 2023
Åh så spännande, då har du ju precis opererats nu! Hoppas allt gick bra! Hur känns det nu? Jag ska opereras på fredag av Patrik på NK och är sååå pirrig och förväntansfull men också lite nervös.
Det blir som sagt imorgon istället.
Vi kan uppdatera varandra ^^
DrömBrösten
Kvinna ·
21 feb, 2023
Vi kan uppdatera varandra ^^
Ja just det, vi har ju svarat varandra i olika trådar. Minns att du skrivit 22/2. Stort lycka till i morgon, kommer gå jättebra!!! Kom ihåg att dricka mycket vätska och även juice/saft fram till 4 timmar innan operationen.
Tingeling123
Kvinna ·
22 feb, 2023
Vi kan uppdatera varandra ^^Ja just det, vi har ju svarat varandra i olika trådar. Minns att du skrivit 22/2. Stort lycka till i morgon, kommer gå jättebra!!! Kom ihåg att dricka mycket vätska och även juice/saft fram till 4 timmar innan operationen.
Tack :)
DrömBrösten
Kvinna ·
22 feb, 2023
Vi kan uppdatera varandra ^^Ja just det, vi har ju svarat varandra i olika trådar. Minns att du skrivit 22/2. Stort lycka till i morgon, kommer gå jättebra!!! Kom ihåg att dricka mycket vätska och även juice/saft fram till 4 timmar innan operationen.
Tack :)
Hoppas allt gick bra idag med operationen och att du inte har alltför ont!
soffans
Kvinna ·
25 feb, 2023
Någon av er som opererats som fick konstig form på brösten någon dag efter operationen? Mina är lite DB/dubbelbröstiga, speciellt det ena. Jag är så nervös för att det inte ska rätta till sig under läkningsprocessen. Erfarenheter? Någon som haft liknande där det försvunnit?
Kajjjsa
Kvinna ·
25 feb, 2023