Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Escan profilbild

Escan

Kvinna ·

09 aug, 2023

Operation september 2023

Bröstförstoring

Blev inspirerad av andra medlemmar som ska operera sig i augusti och tänkte att det kanske finns medlemmar härinne som liksom jag ska operera sig i september?! Jag ska göra en bröstförstoring den 7/9 på plastikkirurgen stockholm. Ska lägga in 500cc I höger bröst och 550cc I det vänstra. Är det fler som opererar sig i september? Var ska ni operera er? Hur mycket ska ni lägga in?

183

Sortera efter

Litenkristall

Kvinna ·

18 okt, 2023

Tycker du att bröstbandet hjälpt? ?
Gilla

bambi83

Kvinna ·

18 okt, 2023

Litenkristall skrev:

Har båda era bröst sjunkit. Är 19 dagar sen op och vänster ser fantastisk ut bortsett från stygn och ärr så klart men höger vill inte ge med sig ,?

Jag tycker mina minskat nu i svullnad och sjunkit en del. Ser rätt olika ut nu mot för en vecka sen. Jag är nu 30 dagar från operation, så det händer saker, om än rätt sakta.
Gilla

blueglue

Kvinna ·

19 okt, 2023

bambi83 skrev:

Litenkristall wrote:

Har båda era bröst sjunkit. Är 19 dagar sen op och vänster ser fantastisk ut bortsett från stygn och ärr så klart men höger vill inte ge med sig ,?

Jag tycker mina minskat nu i svullnad och sjunkit en del.
Ser rätt olika ut nu mot för en vecka sen. Jag är nu 30 dagar från operation, så det händer saker, om än rätt sakta.

Skönt att höra! Mina är lite fyrkantiga utan bh men annars ser dom jättefina ut. Längtar efter att dom droppar också ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem