MissRight
Kvinna ·
24 maj, 2015
Opereras den 27/5 :)
BröstförstoringHej!!! Äntligen är det min tur nu på onsdag den 27e :) känner mig sjukt glad och förväntansfull. Tänkte höra om där är någon mer som ska operera sig den 27e??? Själv ska jag opereras på Citadellkliniken av Tuve. Ska vara där 11:00 för förberedelserna. Sjukt nervös!!! Hur känner ni? Nervösa? Hur har ni börjat förbereda er? Själv har jag bara hämtat ut min antibiotika :P hehe. Kramar!!!!
Sortera efter
Erriperri
Kvinna ·
24 maj, 2015
MissRight
Kvinna ·
24 maj, 2015
Tuttifruttii
Kvinna ·
24 maj, 2015
Jag opereras den 26/5 så vi går om varandra :P
Jag håller på att tvätta, hämtat penicillin och tvättat/tankat bilen :) imorgon ska det storstädas sen så ^^
MissRight
Kvinna ·
24 maj, 2015
Valej
Kvinna ·
24 maj, 2015
hej! Jag opereras kl 12.30 av Calle! :D Vi lär säkert stöta på varandra...
ser att du ska lägga i 450cc hp, exakt samma som mig. Fan vad kul! :)
Erriperri
Kvinna ·
24 maj, 2015
Erriperri
Kvinna ·
24 maj, 2015
vardagsblooond15
Kvinna ·
24 maj, 2015
Valej
Kvinna ·
25 maj, 2015
jag ska vara där 12.30 så operationen lär väl ske runt 14.00
Hur är nervositeten?
Bibb
Kvinna ·
25 maj, 2015
Jag opererar mig på akademikliniken nu på onsdag. Känns inte som att jag är nervös än, det brukar komma i sista stund och då blir jag säkert alldeles skakis! Annars har jag köpt en hel påse med grejer från apoteket och tänkte tvätta, byta lakan och städa upp lite, ringa en massa samtal som jag är rädd att jag inte kommer orka med sen men annars är det bara gå och vänta..vänta och vänta. Spännande!
MissRight
Kvinna ·
25 maj, 2015
MissRight
Kvinna ·
25 maj, 2015
MissRight
Kvinna ·
25 maj, 2015
Jag opererar mig på akademikliniken nu på onsdag. Känns inte som att jag är nervös än, det brukar komma i sista stund och då blir jag säkert alldeles skakis! Annars har jag köpt en hel påse med grejer från apoteket och tänkte tvätta, byta lakan och städa upp lite, ringa en massa samtal som jag är rädd att jag inte kommer orka med sen men annars är det bara gå och vänta..vänta och vänta. Spännande!
Bibb
Kvinna ·
25 maj, 2015
MissRight
Kvinna ·
26 maj, 2015
Piruette
Kvinna ·
26 maj, 2015
Jag hoppar in här!!! Jag ska opereras imorgon 27 på Clinic Strömstad. Har storstädat, tvättat och handlat idag.... Allt dagen innan. Det var faktiskt bra för att skingra tankarna :) Nu när jag är klar med allt börjar det pirra ordentligt!!! Så overkligt och jag är exalterad samtidigt som jag vet att jag är väldigt nervös :P Det kommer och går. Hoppas på att allt ska gå bra imorn och att smärtan inte är allt för jobbig! STORT lycka till nu tjejer <3
Erriperri
Kvinna ·
26 maj, 2015
Erriperri
Kvinna ·
27 maj, 2015
Tuttifruttii
Kvinna ·
27 maj, 2015
Lycka till tjejer! själv ligger jag på citadell med mina bakade sen igår ^^
Piruette
Kvinna ·
27 maj, 2015
Lycka till gumman/gummor :D Vi hörs senare!!!!!