Jossefine
Kvinna ·
OP.imorgon! 750/800cc?!!
Hej tjejer!
Jag ber om ursäkt att jag skriver samma fråga flera gånger (flera av er har nog märkt det).
Men jag är så fruktansvärt velig och har världens beslutsångest, och jag ska opereras IMORGON!!!!
Jag ska alltså göra min andra OP imorgon, och byta till större implantat.
Idag har jag 350cc (bredd 12,5, och projektion 3,6 om jag minns rätt), och tänker gå upp en hel del. Jag velar mellan dessa implantat (allergan) :
750cc (bredd 15, projektion 6,7)
800cc (bredd 15,5, projektion 6,8).
Jag vet att det inte är någon direkt skillnad på storlekarna, men liiite skillnad är det ändå.
Jag skulle verkligen uppskatta om ni skulle kunna säga vad ni skulle ha valt (av ett större och ett mindre implantat), och anledningen till erat val?
Jag själv tycker det är väldigt snyggt med större bröst, men, jag blir nästan lite orolig om 800 blir för stort?
Tror ni att det blir någon stor skillnad visuellt?
Och, om jag väljer 800cc så kommer dem sista 0,5cm på bredden att hamna utåt, och inte inåt mot klyftan, så då antar jag att risken för tenting/symastia inte blir större med 800 än med 750?
Och eftersom det bara skiljer 50cc så borde det kanske inte skilja jättemycket på hur snabbt brösten börjar hänga?
Risken för rippling borde väl också vara densamma (i princip) för båda storlekarna?
En anledning till att 800cc kanske skulle kännas bättre är att jag tror att det kanske blir snyggare pga. att mina bröstvårtor sitter kanske mycket ut åt sidorna, och om jag då får 0,5cm mer åt sidorna så kanske dem ser mer centrerade ut visuellt? Eller vad tror ni, är jag helt ute och cyklar?
Jag lägger med några bilder på hur brösten ser ut nu , så ni ser hur jag menar.
Sortera efter

Jossefine
Kvinna ·
Ja, det kanske är lite så :) tack så mycket!
Gilla