Princess sparkle
Kvinna ·
Osäker på storlek - 300 cc?
Hej igen alla! Nu börjar det närma sig för mig, som ska opereras den 12 augusti. Jag ska lägga i 300 cc men är så nojig att det ska bli för stort. Har förstått att 300 i sig inte är en "stor" förstoring, men jag är liten och smal så tänker att de kanske blir för mycket. Är 170 cm & väger 53-54, någon i min storlek som lagt i liknande? Hur blev det? Har någon gått på en extra konsultation för att kolla storleken en gång till? Kram på er
Sortera efter

finadafhina
/ ·

Minimyran
Kvinna ·

Princess sparkle
Kvinna ·

Minimyran
Kvinna ·

Annmi
Kvinna ·

Princess sparkle
Kvinna ·

Princess sparkle
Kvinna ·

Annmi
Kvinna ·

AnifareS
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Princess sparkle
Kvinna ·
Jag har valtMP och implantatet är Perthese texturerat, och 305 cc exakt. Vilken storlek hadedu innan op?

Princess sparkle
Kvinna ·
Okej, men är dom stora "stora" eller bara helt enkelt för stora för din kropp. Storleken jag provade under var 220cc men det kanske blir alldeles för litet liksom. Jag vill verkligen inte ha för stora heller utan de måste ju passa in till min kropp.

finadafhina
/ ·
Jag har valtMP och implantatet är Perthese texturerat, och 305 cc exakt. Vilken storlek hadedu innan op?
Jag skulle googla lite på Perthese här på forumet innan om jag var du. Jag har fått intrycket att det är flertalet som byter från det till andra märken efter ha haft det, att de ska tappa formen eller något. Om jag inte missminner mig. Men kolla runt lite iaf!

Annmi
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·
Okej, men är dom stora "stora" eller bara helt enkelt för stora för din kropp. Storleken jag provade under var 220cc men det kanske blir alldeles för litet liksom. Jag vill verkligen inte ha för stora heller utan de måste ju passa in till min kropp.

Princess sparkle
Kvinna ·
Jag ska ha perthese, men har nästan bestämt mig till att gå ner till 250cc. Hur fint jag än tycker det är med större bröst vet jag inte om det kommer passa min kropp.. haha så nojig tjej alltså! det är inte bra att vara nojig i en sån här situation!

lolaramona
Kvinna ·

Princess sparkle
Kvinna ·
Vad bra! skönt när man får det resultat man är ute efter! har du några bilder? och vad har du för stolek idah?

lolaramona
Kvinna ·

Diodd
Kvinna ·
Hej!
Jag är 170cm och väger 59-60, har 425cc och tycker inte det är för stort. Tror 300 blir toppen om det är lagom du vill åt. =)