Mli
Kvinna ·
14 jun, 2014
Osäker på storlek, 315 cc bröstbredd 11,5.
Hej, Var på konsultation igår, en mycket bra kirurg men stressad då receptionisten bokat in mig på för kort tid. Han rekommenderade 315 cc high profile, bakomplacering, har bröstbredd 11,5. Bh storlek vet jag inte, innan amningen en liten b-kupa, nu antagligen en liten a. Vad kan detta tänkas resultera i för storlek? Vill ju inte lägga mig under kniven och äntligen få bröst och det resulterar i en b kupa. Ska jag äntligen få bröst vill jag gärna ha lite större. Tacksam för råd och tips!
Sortera efter

Mli
Kvinna ·
15 jun, 2014

Lucy
Kvinna ·
15 jun, 2014
Nej jag tror inte alls att du ska vara orolig för att det blir för stort. Jag hade lätt kunnat gå upp mer i cc utan att det hade sett onaturligt ut men valde att inte göra det för att ända bibehålla en relativt nätt look även fast det egentligen inte är någon direkt synbar skillnad på en storlek upp enligt de flesta. Tror att det mest avgörande snarare är profilen. Men jag tror att du kommer att känna dig mer bekväm när du fått prova lite fler implantat och kanske varit medlem lite längre så att du kan se bilder och se hur det ser ut på andra :)

Luffsen
Kvinna ·
15 jun, 2014

Anonym användare
16 jun, 2014
C/D i bh eller visuellt? Det är inte samma..

Luffsen
Kvinna ·
16 jun, 2014

Cagi00
Kvinna ·
16 jun, 2014

Luffsen
Kvinna ·
16 jun, 2014

Saendra
Kvinna ·
17 jun, 2014