Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
Perthese 445cc. 2 veckor idag! *Bilder*
Då är tuttarna 2 veckor idag 😀 har inte ont alls längre o kan fungera helt normalt, såå skönt.
Är dock inte nöjd med den jäkla bullen upptill, tittar man i profil så ser det så tråkigt ut.
Hoppas det lägger sig något..
Sen ser de små ut på alla bilder XD men i verkligheten ÄR de stora 😀
*Kram till alla*
Sortera efter

LipziL
Man ·
02 mar, 2012

LipziL
Man ·
02 mar, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
De är 12,2 cm breda och 5,7 cm i projektion :)

LipziL
Man ·
02 mar, 2012
Passade dig jättebra verkligen!

Piggelin
Kvinna ·
02 mar, 2012
Konstigt men jag kan inte se några bilder? Är det för att jag enbart är bronsmedlem?

Anonym användare
02 mar, 2012
haha, neej.. de ser inte små ut :O
mina ser däremot små ut.. tänkte ta 450 först, men i stället tog jag 325/350.. vad fasen tänkte jag med?

Anonym användare
02 mar, 2012
mina ser däremot små ut.. tänkte ta 450 först, men i stället tog jag 325/350.. vad fasen tänkte jag med?

LipziL
Man ·
02 mar, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
haha inte det? ;)
ja.. alltså.. jag ångrade mina 270 som fan i början också. För att efter några månader gilla dem.
Hade det inte varit för att jag skulle byta ut mina PIP så hade jag behållt de gamla. Man kan ju pusha upp dem så sören om man bara vill ;)
Dessa jag har nu är svårare att "klä ner" om du förstår mig.

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
Passade dig jättebra verkligen!
Åh tack så mycket! :D

GoldenHeart
Kvinna ·
02 mar, 2012
Skitsnygga!! Och de är INTE små! :D Tror att de kommer att sjunka ner lite så att "bullen" upptill inte blir lika framträdande. Du kommer att få ett par sjukt sexiga bröst! :P KRAM

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012

Lizzie
Kvinna ·
02 mar, 2012
Dom var jättefina👍 o tycker allt dom ser stora ut🙂 ,"bullen" försvinner nog snart oxå,var otålig med det jag med i början hhihi,man vill ju att dom ska va "klara" med en gång:)

via_dolorosa
Kvinna ·
02 mar, 2012
Sicken förbättring säger jag bara! 😛 De ser mycket bättre ut redan och de är skit snygga, de där kommer säkert börja sjunka ner ganska så snart ska du se. De är skit snygga och passa din kropp skit fint. Grattis 👍

GoldenHeart
Kvinna ·
02 mar, 2012
Sjörövare; <3 Jag har mina delvis bakom. Vet egentligen inte vad skillnaden är mellan helt bakom och delvis, om det är ngn betydande skillnad för utseendet eller känslan alltså.. Hade du helt bakom med dina förra implantat också?

annzz
Kvinna ·
02 mar, 2012
snygga som tusan du! ;b å STORA!

Malin88
Kvinna ·
02 mar, 2012

liha0206
Kvinna ·
02 mar, 2012
👍 superfina! vad kul!

Ettan1
Kvinna ·
02 mar, 2012
Snygga!! ;)

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
Via_Dolorosa; Haha det är nog bara jag som inte ser förändringen ^^, men om ni säger det så ;)
Men ska inte klaga, är nöjd SOM FAN med dom annars🤭
Goldenheart; hm, okej. nej jag vet inte riktigt heller vad skillnaden är egentligen. Jag hade helt bakom med de gamla med. känns som det blir extremt mycket fejklook på dem när de ligger helt bakom, bara en tanke dock.
Oh tack annzz o malin88😀ja jag får ha tålamod o väääänta! Tur det inte är bikinisäsong än hehe
Snyggt hörru! :)