Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

Perthese 445cc. 2 veckor idag! *Bilder*

Bröstförstoring

Då är tuttarna 2 veckor idag 😀 har inte ont alls längre o kan fungera helt normalt, såå skönt. 
Är dock inte nöjd med den jäkla bullen upptill, tittar man i profil så ser det så tråkigt ut. 
Hoppas det lägger sig något.. 

Sen ser de små ut på alla bilder XD men i verkligheten ÄR de stora 😀

*Kram till alla*

32

Sortera efter

LipziL

Man ·

02 mar, 2012

Snyggt hörru! :)

Gilla

LipziL

Man ·

02 mar, 2012

Vad är det för mått på implantaten?
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

LipziL skrev:
Vad är det för mått på implantaten?

De är 12,2 cm breda och 5,7 cm i projektion :)

Gilla

LipziL

Man ·

02 mar, 2012

Passade dig jättebra verkligen!

Gilla

Piggelin

Kvinna ·

02 mar, 2012

Konstigt men jag kan inte se några bilder? Är det för att jag enbart är bronsmedlem?

Gilla

Anonym användare

02 mar, 2012

haha, neej.. de ser inte små ut :O

mina ser däremot små ut.. tänkte ta 450 först, men i stället tog jag 325/350.. vad fasen tänkte jag med?

Gilla

Anonym användare

02 mar, 2012

mina ser däremot små ut.. tänkte ta 450 först, men i stället tog jag 325/350.. vad fasen tänkte jag med?

Gilla

LipziL

Man ·

02 mar, 2012

Piggelin: Ja det är därför. Du kan bara se bilder med kläder på!
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

angie9 skrev:

haha inte det? ;)

ja.. alltså.. jag ångrade mina 270 som fan i början också. För att efter några månader gilla dem.
Hade det inte varit för att jag skulle byta ut mina PIP så hade jag behållt de gamla. Man kan ju pusha upp dem så sören om man bara vill ;)
Dessa jag har nu är svårare att "klä ner" om du förstår mig.

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

LipziL skrev:

Passade dig jättebra verkligen!

Åh tack så mycket! :D

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

02 mar, 2012

Skitsnygga!! Och de är INTE små! :D Tror att de kommer att sjunka ner lite så att "bullen" upptill inte blir lika framträdande. Du kommer att få ett par sjukt sexiga bröst! :P KRAM

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

Goldenheart; Hehe TACK gulliga du :D ja, om inget annat så BLIR de väl fina ;) mmm hoppas bullen förvinner.. för jag nästan avskyr den. Har du dina helt bakom eller delvis? KRAM
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

02 mar, 2012

Dom var jättefina👍 o tycker allt dom ser stora ut🙂 ,"bullen" försvinner nog snart oxå,var otålig med det jag med i början hhihi,man vill ju att dom ska va "klara" med en gång:)

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

02 mar, 2012

Sicken förbättring säger jag bara! 😛 De ser mycket bättre ut redan och de är skit snygga, de där kommer säkert börja sjunka ner ganska så snart ska du se. De är skit snygga och passa din kropp skit fint. Grattis 👍

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

02 mar, 2012

Sjörövare; <3  Jag har mina delvis bakom. Vet egentligen inte vad skillnaden är mellan helt bakom och delvis, om det är ngn betydande skillnad för utseendet eller känslan alltså.. Hade du helt bakom med dina förra implantat också?

Gilla

annzz

Kvinna ·

02 mar, 2012

snygga som tusan du! ;b å STORA!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

02 mar, 2012

Riktigt snygga! De kommer sjunker ner mkt mer. Mina perthese sjönk riktigt efter 4 månader :) Tycker de ser stora ut, men de passar din kropp perfekt!!
Gilla

liha0206

Kvinna ·

02 mar, 2012

👍 superfina! vad kul!

Gilla

Ettan1

Kvinna ·

02 mar, 2012

Snygga!! ;)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 mar, 2012

Via_Dolorosa; Haha det är nog bara jag som inte ser förändringen ^^, men om ni säger det så ;)
Men ska inte klaga, är nöjd SOM FAN med dom annars🤭

Goldenheart; hm, okej. nej jag vet inte riktigt heller vad skillnaden är egentligen. Jag hade helt bakom med de gamla med. känns som det blir extremt mycket fejklook på dem när de ligger helt bakom, bara en tanke dock.

Oh tack annzz o malin88😀ja jag får ha tålamod o väääänta! Tur det inte är bikinisäsong än hehe

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem