Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
Perthese 445cc. 2 veckor idag! *Bilder*
Då är tuttarna 2 veckor idag 😀 har inte ont alls längre o kan fungera helt normalt, såå skönt.
Är dock inte nöjd med den jäkla bullen upptill, tittar man i profil så ser det så tråkigt ut.
Hoppas det lägger sig något..
Sen ser de små ut på alla bilder XD men i verkligheten ÄR de stora 😀
*Kram till alla*
Sortera efter

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012

Anonym användare
02 mar, 2012
men jag vill ju ha stora bröst naken också.. men jag förstår vad du menar.. det är så kul att ha stora bröst när man har sex.. haha, man blir helt dum i huvudet av bröstförstoringar :-D

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
aaaha ;) ja, allt är så svårt första gången man ska opa sig. Jag var ju livrädd att jag skulle se ut som Pamela A när jag skulle lägga in 270. Skrattretande såhär i efterhand.
ja haha, man blir knasig, det vill jag lova. Ibland tror jag att jag är knäpp som bara tänker på tuttar. Känner mig lite sådär halvt skadad ;P

Anonym användare
02 mar, 2012

Vittoria
Kvinna ·
02 mar, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
02 mar, 2012
hehe TACK :D men på min profilbild har jag mina gamla "små" implantat (270cc)

citadellboobisar
Kvinna ·
02 mar, 2012
WOHOO shit vad snygga!!
Passar du jätte bra, instämmer i de övrig de kommer att falla ner mera så bullen kommer att försvinna!!
Läckert som tusan nu med i allafall!

Vittoria
Kvinna ·
03 mar, 2012

Sjörövare
Kvinna ·
03 mar, 2012
citadellboobisar; Gulliga ni är! :D Jo jag ska inte säga annat än att jag trivs med dem ^^,
Vittoria; Tyckte helt enkelt de var för små. Hade jag sportbh på mig så var det liksom en vanlig tråkig B-kupa.
Därför gick jag alltid med pushup osv.. så nu är jag dönöjd med storleken :D

Vittoria
Kvinna ·
03 mar, 2012
Okej, förstår! Min första tanke när jag började att fundera på en bröstförstoring va att jag bara vile göra dem lite större och få dem att behålla samma storlek hela tiden (Mina bröst förändras rätt mycket när hormonerna far runt i kroppen) och ville helt enkelt att de skulle se väldigt naturliga ut men lite större. Nu däremot så har jag börjat att tänka om och känns som att när jag väl gör en op så vill jag ändå att det ska bli en förändring. Och efter att ha surfat runt och läst och tittat på boobs hela dagen tror jag mer och mer att jag vill ha en riktig skillnad. Jag har en liten C kuppa nu. Hur tänkte du och kände du?

Sjörövare
Kvinna ·
03 mar, 2012
Vittoria;
Så kände jag vid min första op också, men nu var jag helt platt (65A) så vad som helst skulle bli bra kändes det som.
MEN när brösten väl var på plats, så visste jag väl innerst inne att jag hade velat att de skulle bli större än så..
så kör på större om det är det du vill ha! Annars kommer du bara ångra dig..
vad hade du planerat att lägga in förresten?

Vittoria
Kvinna ·
03 mar, 2012
Ja, och det känns sååå onödigt att ångra sig! Jag tänker mig någonstans mellan 300-400cc. Ska till kirurgen på tisdag, så ska höra vad han har att säga!🙂