Nyaballonger
Kvinna ·
Perthese 475cc bilder
Här kommer lite inspirations bilder på mina ballonger.
Jag älskar dom och hittills inga komplikationer:) *peppar,peppar*
Ni som tänker:" när hänger dom tills sig" så är det ju självklart väldigt inviduellt men som ni ser i min bildlista så började mina falla ner ganska tidigt men det är först nu jag tycker att dom har fått en mer naturlig form. Alltså 1 månad.
Dom är väldigt mjuka nu och jag kan nästan göra vad som med dom. Har fortfarande inte legat på mage då det känns lite obehagligt men tränat har jag gjort och det gick super!
Alla nyopererade: Håll ut, ha tålamod! Det tar ett tag innan det får sin form. Försök istället se det lilla dem förändras från dag till dag. Jag lovar att det blir bra:)
Sortera efter

dr dre
Kvinna ·

Nyaballonger
Kvinna ·
super fina :)
Tacktack:)

Milia
Kvinna ·
De ser ju redan klara ut! Och helt perfekta. Snacka om att få valuta för pengarna 😀. Hoppas att du fortsätter vara komplikationsfri!!

Livsnjutaren
Man ·
Grymma boobisar tjejen😉 Kalasfina!!!

Smurfen
Kvinna ·
Riktigt riktigt snygga! 🙂

Nyaballonger
Kvinna ·

Nallon
Kvinna ·
Wow!! Superfina! Är helt säker på mellanprofilen nu, varje gång jag ser mellan-bröst så har jag tyckt dom är supersnygga!

3gångengillt
Kvinna ·
Skitsnyggt!! Känns bra då jag op av honom på måndag!
Jag blir också mer och mer övertygad om att det är MP som gäller för mig... 345 tror jag :-)

Nyaballonger
Kvinna ·
Wow!! Superfina! Är helt säker på mellanprofilen nu, varje gång jag ser mellan-bröst så har jag tyckt dom är supersnygga!
Tack så mycket:) Om du vill ha naturliga bröst så tror jag MP är bra. Men det är väldigt indviduellt.
Om man redan gar väldigt "fasta" bröst så håller dom formen vädigt bra. Men min vän hade liiite häng innan sin op och då blev MP lite för mkt häng på henne så hon vill korrigera. Men överlag är MP väldigt fint:)

tezzanjansson
Kvinna ·
Skitsnygga 👍

Nattsudden
Kvinna ·
Wohoo!!!! Den hyllan var inte att leka med:) Grattis till supertuttar!!

Lizzie
Kvinna ·
Ohlala dom var hur snygga som helst👍Grattis till ett jättefint resultat:))

Nyaballonger
Kvinna ·

goorgeous
Kvinna ·
helvete vad snygga! exakt sådär hoppas jag att mina blir!! vilken bh storlek hade du innan op? :)

citadellboobisar
Kvinna ·

Nyaballonger
Kvinna ·
helvete vad snygga! exakt sådär hoppas jag att mina blir!! vilken bh storlek hade du innan op? :)
Tack så mycket:) Jag hade oftast 70B. Så hade lite vävnad själv. Du kan se i min bildlista hur dom såg ut innan:)

Anonym användare

andrasidanköping
Kvinna ·

Blondie79
Kvinna ·

andrasidanköping
Kvinna ·
super fina :)