Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

Perthese 475cc bilder

Bröstförstoring

Här kommer lite inspirations bilder på mina ballonger.

Jag älskar dom och hittills inga komplikationer:) *peppar,peppar*

Ni som tänker:" när hänger dom tills sig" så är det ju självklart väldigt inviduellt men som ni ser i min bildlista så började mina falla ner ganska tidigt men det är först nu jag tycker att dom har fått en mer naturlig form. Alltså 1 månad.

Dom är väldigt mjuka nu och jag kan nästan göra vad som med dom. Har fortfarande inte legat på mage då det känns lite obehagligt men tränat har jag gjort och det gick super!

Alla nyopererade: Håll ut, ha tålamod! Det tar ett tag innan det får sin form. Försök istället se det lilla dem förändras från dag till dag. Jag lovar att det blir bra:)

23

Sortera efter

dr dre

dr dre

Kvinna ·

super fina :)

Gilla
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

dr dre skrev:

super fina :)

Tacktack:)

Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

De ser ju redan klara ut! Och helt perfekta. Snacka om att få valuta för pengarna 😀. Hoppas att du fortsätter vara komplikationsfri!!

Gilla
Livsnjutaren

Livsnjutaren

Man ·

Grymma boobisar tjejen😉 Kalasfina!!!

Gilla
Smurfen

Smurfen

Kvinna ·

Riktigt riktigt snygga! 🙂

Gilla
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

Tacktack tjejer för era fina ord:) Det värmer!
Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Wow!! Superfina! Är helt säker på mellanprofilen nu, varje gång jag ser mellan-bröst så har jag tyckt dom är supersnygga!

Gilla
3gångengillt

3gångengillt

Kvinna ·

Skitsnyggt!! Känns bra då jag op av honom på måndag!

Jag blir också mer och mer övertygad om att det är MP som gäller för mig... 345 tror jag :-)

Gilla
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

Nallon skrev:

Wow!! Superfina! Är helt säker på mellanprofilen nu, varje gång jag ser mellan-bröst så har jag tyckt dom är supersnygga!

Tack så mycket:) Om du vill ha naturliga bröst så tror jag MP är bra. Men det är väldigt indviduellt.

Om man redan gar väldigt "fasta" bröst så håller dom formen vädigt bra. Men min vän hade liiite häng innan sin op och då blev MP lite för mkt häng på henne så hon vill korrigera. Men överlag är MP väldigt fint:)

Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Skitsnygga 👍

Gilla
Nattsudden

Nattsudden

Kvinna ·

Wohoo!!!! Den hyllan var inte att leka med:) Grattis till supertuttar!!

Gilla
Lizzie

Lizzie

Kvinna ·

Ohlala dom var hur snygga som helst👍Grattis till ett jättefint resultat:))

Gilla
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

Åhh vad snälla ni är! Tyckte det behövdes lite inlägg där det gått bra:) Tacktack för era fina ord!
Gilla
goorgeous

goorgeous

Kvinna ·

helvete vad snygga! exakt sådär hoppas jag att mina blir!! vilken bh storlek hade du innan op? :)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

wow jätte snygga redan! :)
Gilla
Nyaballonger

Nyaballonger

Kvinna ·

goorgeous skrev:

helvete vad snygga! exakt sådär hoppas jag att mina blir!! vilken bh storlek hade du innan op? :)

Tack så mycket:) Jag hade oftast 70B. Så hade lite vävnad själv. Du kan se i min bildlista hur dom såg ut innan:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Bland de snyggaste tuttarna jag har sett 🙂 Du måste ju vara supernöjd.
Gilla
andrasidanköping

andrasidanköping

Kvinna ·

Helt perfekta ;) superfin form verkligen. Jag ska göra 485cc men det är ultra hög profil (var tvungen att välja den profilen för att ha den strl jag ville) hoppas ändå på att mina inte blir som två strutar ;) men Cosmo sa att det skulle de inte bli och att de sätter sig lite så att de inte heller blir för stora för min kropp... men sant som du säger att man får nog ha lite tålamod med att det tar lite tid innan de får sin fina form men det är nog värt väntan eller vad säger du...
Jag är nog sån som har svårt att föreställa mig slutresultatet i förväg men har bett min sambo påminna mig om att de kommer bli fina sen haha
Gilla
Blondie79

Blondie79

Kvinna ·

OMG!!!! Gudars så snygga!!! Jag var verkligen ingen brösttjej tills jag började fundera på att fixa mina egna och började kolla runt här. När man ser så här snygga, mjuka, perfekta bröst - ja då funderar jag nästan på att konvertera till bi eller flata.... ;-) vill också ha!!!!!
Gilla
andrasidanköping

andrasidanköping

Kvinna ·

Hej tycker dina är supersnygga, undrar vad hade du för bredd på dina bröst innan och på inplantaten? Jag ska ha 485cc ultrahög profil med egen bröstbredd 12,3 och inplantaten 12,6 tror jag det va...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem