Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

17 jul, 2014

Perthese 550cc, 3månaders Citadell Boobs!

Bröstförstoring

Hej alla, som utlovat kommer uppdatering efter min bröstförstoring på citadellkliniken i Landskrona, inga som helt komplikation än så länge! Väldig naturlig form trots relativt hög implantatsvolym! Here we go sisters! ❤️

28

Sortera efter

Beauty

Kvinna ·

17 jul, 2014

Sjukt snygga!!! Längtar tills mina är på plats ;-)
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

17 jul, 2014

Kanonsnygga!!!

Gilla

Snusmumriken

Kvinna ·

17 jul, 2014

Grattis! Fantastiska!
Gilla

feliicia

Kvinna ·

17 jul, 2014

Så galet snygga!!! Grattis 👍

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

17 jul, 2014

Tack tjejer! ❤️❤️❤️❤️
Gilla

Tussilago

Kvinna ·

17 jul, 2014

Supersnygga!

Gilla

Delilah

Kvinna ·

17 jul, 2014

Har sagt det förut och säger det igen, jättefina!! :) härligt att du mår bra och inte haft några komplikationer!,
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

17 jul, 2014

Delilah skrev:
Har sagt det förut och säger det igen, jättefina!! :) härligt att du mår bra och inte haft några komplikationer!,
Hej tjejen, tack snälla! Jo, jag mår fortfarande lika bra. Tuttarna känns nu som självklar del av mig o det hämnd främmande när jag tittar tillbaka på Gamla kort på mig! :0 allting sitter så mycket snyggare! :D hihi! Nu börjar det närma sig för din del med!! Yippi!! Hur känns det? Känns det bra med storleken o implantatet du valt? Lycka till! ❤️ Kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

17 jul, 2014

Tussilago skrev:

Supersnygga!

Tack snälla! Lycka till på din resa mot större/finare bröst! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

18 jul, 2014

äntligenboobs skrev:

Kanonsnygga!!!

Tack snälla, hur mår du nu efter implantatsbytet? Är du nöjd? ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

18 jul, 2014

feliicia skrev:

Tack snälla du! Ser att du planerar att opereras till hösten? Är det dina bröst på korten? Vilka fina!!! Du har verkligen bra utgångsläge, jag tycker att där helt perfekta! Lycka till!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

18 jul, 2014

Beauty skrev:
Sjukt snygga!!! Längtar tills mina är på plats ;-)
Så roligt att du har din operation inom snar framtid, minns pirret innan de verkligen var på plats! Lycka till o tack för den fina komplimangen! Vilket lutar det år mentor eller Perthese? ❤️
Gilla

Anonym användare

18 jul, 2014

Skitsnygga, dom där kan du vara stolt över 👍

Gilla

Delilah

Kvinna ·

18 jul, 2014

Våga-2014 skrev:
Delilah skrev:
Hej tjejen, tack snälla! Jo, jag mår fortfarande lika bra. Tuttarna känns nu som självklar del av mig o det hämnd främmande när jag tittar tillbaka på Gamla kort på mig! :0 allting sitter så mycket snyggare! :D hihi! Nu börjar det närma sig för din del med!! Yippi!! Hur känns det? Känns det bra med storleken o implantatet du valt? Lycka till! ❤️ Kram
Vad härligt att du är så nöjd och att brösten känns naturliga! :) ja, det närmar sig äntligen, längtar så! Särskilt nu när det är så fin sommar och man hänger på stranden varje dag och ser alla andra snygga tjejer! ;) min magkänsla känns jättebra inför op, jag är trygg med mina val och tror och hoppas att det kommer bli bra! :) ha det gott! Kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

18 jul, 2014

tin skrev:

Skitsnygga, dom där kan du vara stolt över 👍

Tack Tin för den fina kommentaren! Värmer verkligen då jag beundrat dina tuttar sedan jag gått ned i POF! Dina o din kropp är helt magisk! Du tränar mycket va? Verkligen fina proportioner har du, o det var målet med min bröstförstoring! Så äntligen känner jag att min rumpa/ben kan vägas jämt med överkroppen! :-) ❤️❤️ Ha det bäst!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

18 jul, 2014

Delilah skrev:
Våga-2014 skrev:
Delilah skrev:
Vad härligt att du är så nöjd och att brösten känns naturliga! :) ja, det närmar sig äntligen, längtar så! Särskilt nu när det är så fin sommar och man hänger på stranden varje dag och ser alla andra snygga tjejer! ;) min magkänsla känns jättebra inför op, jag är trygg med mina val och tror och hoppas att det kommer bli bra! :) ha det gott! Kram
Det är jag övertygad om att det blir bra! Lycka till och återkoppla gärna efter operationen! ;-) tips; ta många före bilder för man blur väldigt blind o glömmer fort hur de såg ut! :-)) hihi kram ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

21 jul, 2014

.
Gilla

feliicia

Kvinna ·

22 jul, 2014

Våga-2014 skrev:
feliicia skrev:

Tack snälla du! Ser att du planerar att opereras till hösten? Är det dina bröst på korten? Vilka fina!!! Du har verkligen bra utgångsläge, jag tycker att där helt perfekta! Lycka till!
Ja 3/10 är det äntligen dags för mig också :)! Ja det finns bilder på hur brösten såg ut för något år sedan samt hur dom ser ut idag, har tappat väldigt mycket volym och minskat i storlek..Därför längtar jag supermycket efter att få bära upp två fina och fylliga bröst igen. Som tur är så har dom ännu bra form så Patrik menade att det kommer bli supersnyggt, kändes så skönt att höra. Lycka till med din läkning, verkligen hur fina som helst!!
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

22 jul, 2014

Superfina!! :D

Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

22 jul, 2014

Hej, jättefina bröst! Jag skall göra bröstförstoring på Citadellkliniken den 1/9. Jag vet inte vilken sorts implantat Tuve bestämde. Han sa mellan plus 375 cc på ena och mellan profil 325 cc på andra bröstet. Mitt bröst mått är 12,5. Har tittat i broschyrerna här på POF och tycker det verkar som det är Mentor som har den storleken. Du har Perthese och de är så fina. Kanske inte skall oroa mig för om det är Perthese han tänker lägga in. Blir säkert bra vilket som?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem