Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

17 jul, 2014

Perthese 550cc, 3månaders Citadell Boobs!

Bröstförstoring

Hej alla, som utlovat kommer uppdatering efter min bröstförstoring på citadellkliniken i Landskrona, inga som helt komplikation än så länge! Väldig naturlig form trots relativt hög implantatsvolym! Here we go sisters! ❤️

28

Sortera efter

äntligenboobs

Kvinna ·

23 jul, 2014

Halloj!! Jaa,jag är supernöjd efter bytet!! Nu är dom precis som jag ville ha dom från början :)

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 jul, 2014

feliicia skrev:
Våga-2014 skrev:
feliicia skrev:

Så galet snygga!!! Grattis 👍

Tack snälla du! Ser att du planerar att opereras till hösten? Är det dina bröst på korten? Vilka fina!!! Du har verkligen bra utgångsläge, jag tycker att där helt perfekta! Lycka till!
Ja 3/10 är det äntligen dags för mig också :)! Ja det finns bilder på hur brösten såg ut för något år sedan samt hur dom ser ut idag, har tappat väldigt mycket volym och minskat i storlek..Därför längtar jag supermycket efter att få bära upp två fina och fylliga bröst igen. Som tur är så har dom ännu bra form så Patrik menade att det kommer bli supersnyggt, kändes så skönt att höra. Lycka till med din läkning, verkligen hur fina som helst!!
Hej, klart det blir hur snyggt som helst!! Lycka till och återkom gärna hur det gått för dig! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 jul, 2014

GoldenHeart skrev:

Superfina!! :D

Tack snälla!! ❤️ din är så fina med!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 jul, 2014

hallon1-9 skrev:

Hej, jättefina bröst! Jag skall göra bröstförstoring på Citadellkliniken den 1/9. Jag vet inte vilken sorts implantat Tuve bestämde. Han sa mellan plus 375 cc på ena och mellan profil 325 cc på andra bröstet. Mitt bröst mått är 12,5. Har tittat i broschyrerna här på POF och tycker det verkar som det är Mentor som har den storleken. Du har Perthese och de är så fina. Kanske inte skall oroa mig för om det är Perthese han tänker lägga in. Blir säkert bra vilket som?

Hej, så spännande att du har din operation inom snar framtid, lycka till och jag är helt övertygad att du kommer att få fantastiskt resultat, för citadell gör fina och naturliga bröst! Sen ang. Implantatet så är det väldigt starka åsikter här på forumet om vilket som är bäst, jag bestämde mig för att lyssna på min kirurg som tyckte att jag skall ha Perthese för att få naturligt stora tuttar.. O än så länge har jag inte ångrat mig.. Trots att jag la i stor volym så är det inte många som fattat att jag gjort bröstförstoring.. Dessa passar helt perfekt på min kropp o känns fasta men kramgoa.. Sen så är frågan vad du är ute efter? Lycka till nu o så spännande att du skall opereras inom snar framtid! ❤️
Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

25 jul, 2014

Hej och tack för svar :) Ja, detta är verkligen svårt, med att välja implantat. Jag har nu fått svar av Tuve på Citadell kliniken att det är Perthese som han rekommenderar i första hand till mig. Han säger dock att Mentor "siltex" coh 1 skulle vara OK. Utifrån min önskan och bröstmått...

Jag har dock bestämt mig för att som du, följa min läkares råd och hoppas på det bästa... :)

Jag är också väldigt mån om att få naturliga och mjuka bröst. Längtar så till den 1/9!! 

Gilla

Snusmumriken

Kvinna ·

25 jul, 2014

hallon1-9 skrev:

Hej och tack för svar :) Ja, detta är verkligen svårt, med att välja implantat. Jag har nu fått svar av Tuve på Citadell kliniken att det är Perthese som han rekommenderar i första hand till mig. Han säger dock att Mentor "siltex" coh 1 skulle vara OK. Utifrån min önskan och bröstmått...

Jag har dock bestämt mig för att som du, följa min läkares råd och hoppas på det bästa... :)

Jag är också väldigt mån om att få naturliga och mjuka bröst. Längtar så till den 1/9!! 

Jag ska också opereras den 1/9, vad roligt. Lycka till.
Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

25 jul, 2014

Snusmumriken skrev:
hallon1-9 skrev:

Jag ska också opereras den 1/9, vad roligt. Lycka till.

Ja, vad kul! Då kan vi följas åt!! :) Lycka till du med!!

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

26 jul, 2014

hallon1-9 skrev:

Lycka till, Perthese kommer säkert att bli bra på dig! Lycka till och återkom gärna hur det gått! Kram ❤️
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem