Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
natalie profilbild

natalie

Kvinna ·

04 maj, 2011

Plastikdoktor 90210

Bröstförstoring

Kollar på TV11, åh mitt älsklings program!!! Jag vill ha mina BRÖST NU!!!! Jag orkar inte vänta längre, bara 2veckor & 6dagar kvar baby ;)

30

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

04 maj, 2011

Tittar med på det varje dag. Älskar det :) såg du nu ikväll? Vill ha precis den storleken hon den mörkhåriga tjejen fick. Skitsnygga bröst!:)
Gilla

Anonym användare

04 maj, 2011

Tittade på den också. Jag är mer sugen på den blondas tuttar. :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 maj, 2011

undra vilken storlek jag behöver för o få den mörkhårigas storlek. hon la ju i 320cc men hade ju mkt egen vävnad

Gilla

Angelika82

Kvinna ·

04 maj, 2011

Men Malin88, herregud! Dina e ju redan så pass stora och dessutom mycket finare. Du ska vara nöjd som du e ;)

Kram

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 maj, 2011

tack så mkt :) men har fått massa kompliaktioner så jag passar på o göra de större, har tyckt de blev för små från första början hehe. om jag nu får korr vill säga.

Gilla

optimus

Kvinna ·

05 maj, 2011

När han la fram alternativen till den mörkhåriga tjejen, halvmåne lyft med implantat eller lolipoplyft utan implantat... vart jag fan chockad, han sa ju att det aldrig gick o lägga in implantat vid lolipoplyft, bullshit :D

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:
Tittar med på det varje dag. Älskar det :) såg du nu ikväll? Vill ha precis den storleken hon den mörkhåriga tjejen fick. Skitsnygga bröst!:)

Älskar det prg jag med =) ah jag såg det igår, storleken va bra men jag tyckte inte att hon fick ett schyst lyft bara ;)

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

sofiefeli skrev:

Tittade på den också. Jag är mer sugen på den blondas tuttar. :)

Ah hon hade fina, det vart bra för hennes kropp =)

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:

undra vilken storlek jag behöver för o få den mörkhårigas storlek. hon la ju i 320cc men hade ju mkt egen vävnad

det kan du säkert höra med din doktor, tror du inte ? dem kan nog göra det mesta =)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 maj, 2011

Ne hon hade nog behövt lyfta lite mer. Men hon ville inte ha ärren. Jag har inte så jättemånga alternatv vid storleksbyte. Om inte perthese tillverkar nya storlekar i vår. Hoppas det. Annars får de de 590cc. Låter så mkt :S
Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

optimus skrev:

När han la fram alternativen till den mörkhåriga tjejen, halvmåne lyft med implantat eller lolipoplyft utan implantat... vart jag fan chockad, han sa ju att det aldrig gick o lägga in implantat vid lolipoplyft, bullshit :D

måste ha vart väldigt trött för det tänkte jag inte på alls att han sa :S läskigt!

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:
Ne hon hade nog behövt lyfta lite mer. Men hon ville inte ha ärren. Jag har inte så jättemånga alternatv vid storleksbyte. Om inte perthese tillverkar nya storlekar i vår. Hoppas det. Annars får de de 590cc. Låter så mkt :S

visst låter det mycket, men du kanske också blir riktigt nöjd med resultatet tror du inte ? 😉

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 maj, 2011

hehe får se vad det kommer hamnar på :P

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:

hehe får se vad det kommer hamnar på :P

spännande =) har sovit så dåligt inatt har bara haft mina tankar åt mina nya bebisar =) alla måste vara så glada över att få ha sina redan =)

hur är smärtan, är den länge isf hur länge?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 maj, 2011

jag förstår du längtar :) jag tycker inte smärtan va alls farlig, som krafti träningvärk. jag hade mest ont när jag skulle upp o ner i sängen, resten va nästan smärtfritt. jag hade som ondast till dag 4. sen blev de bara bätrre o bättre :)

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:

jag förstår du längtar :) jag tycker inte smärtan va alls farlig, som krafti träningvärk. jag hade mest ont när jag skulle upp o ner i sängen, resten va nästan smärtfritt. jag hade som ondast till dag 4. sen blev de bara bätrre o bättre :)

Åh skönt att höra =) ja längtan är så stor nu, efter konsulationen vart det ju nästan värre =D träningsvärk har man ju haft förr så det ska man väl klara av ;)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Malin88 skrev:

åååhhh då går jag mot bättre tider nu opades ju i måndags=) sista dagarna har varit minst sagt seeeega...

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

tinkerbell1 skrev:

Malin88 skrev:

åååhhh då går jag mot bättre tider nu opades ju i måndags=) sista dagarna har varit minst sagt seeeega...

åhh vad kul för dig!! =) sega med att du bara tar det lugnt menar du eller? äh får tänka vill man vara fin får man lida pin ;)

kan nån bara vrida fram tiden lite fortare så det kan bli den 25maj nu, orkar inte vänta ;)

haha tilläga att jag boka konsulation & op dag redan i april så det går framåt ändå men jag vill ha nu nu NU!!! =)

Gilla

optimus

Kvinna ·

05 maj, 2011

Ja, de är verkligen lite speciella i sin plastikkirurgi i USA, tycker de verkar så mycket duktigare här i Sverige faktiskt... Vet hur det var Natalie, hjärnan kokar över med brösttankar :P

Gilla

natalie

Kvinna ·

05 maj, 2011

optimus skrev:

Ja, de är verkligen lite speciella i sin plastikkirurgi i USA, tycker de verkar så mycket duktigare här i Sverige faktiskt... Vet hur det var Natalie, hjärnan kokar över med brösttankar :P

Optimus jag håller med dig till fullo, skulle aldrig operera mig utomlands... inte för att dem är dåliga men man bor ju inte där... tänk om nåt händer & det kanske är komunikations problem tänk programet från thailand no way!! alla vill vi vara fina men snälla va snäll mot dig själv :( så tråkigt åh se men ändå spännande på nåt sätt galet hur det är egentligen hahaha

är du nöjd med ditt, inga problem lr så?

suttit vid den här burken typ hela dan haha, tur att man va ledig ;P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem