natalie
Kvinna ·
04 maj, 2011
Plastikdoktor 90210
Kollar på TV11, åh mitt älsklings program!!! Jag vill ha mina BRÖST NU!!!! Jag orkar inte vänta längre, bara 2veckor & 6dagar kvar baby ;)
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
04 maj, 2011

Anonym användare
04 maj, 2011
Tittade på den också. Jag är mer sugen på den blondas tuttar. :)

Malin88
Kvinna ·
04 maj, 2011
undra vilken storlek jag behöver för o få den mörkhårigas storlek. hon la ju i 320cc men hade ju mkt egen vävnad

Angelika82
Kvinna ·
04 maj, 2011
Men Malin88, herregud! Dina e ju redan så pass stora och dessutom mycket finare. Du ska vara nöjd som du e ;)
Kram

Malin88
Kvinna ·
04 maj, 2011
tack så mkt :) men har fått massa kompliaktioner så jag passar på o göra de större, har tyckt de blev för små från första början hehe. om jag nu får korr vill säga.

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
När han la fram alternativen till den mörkhåriga tjejen, halvmåne lyft med implantat eller lolipoplyft utan implantat... vart jag fan chockad, han sa ju att det aldrig gick o lägga in implantat vid lolipoplyft, bullshit :D

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Älskar det prg jag med =) ah jag såg det igår, storleken va bra men jag tyckte inte att hon fick ett schyst lyft bara ;)

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Tittade på den också. Jag är mer sugen på den blondas tuttar. :)
Ah hon hade fina, det vart bra för hennes kropp =)

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
undra vilken storlek jag behöver för o få den mörkhårigas storlek. hon la ju i 320cc men hade ju mkt egen vävnad
det kan du säkert höra med din doktor, tror du inte ? dem kan nog göra det mesta =)

Malin88
Kvinna ·
05 maj, 2011

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
När han la fram alternativen till den mörkhåriga tjejen, halvmåne lyft med implantat eller lolipoplyft utan implantat... vart jag fan chockad, han sa ju att det aldrig gick o lägga in implantat vid lolipoplyft, bullshit :D
måste ha vart väldigt trött för det tänkte jag inte på alls att han sa :S läskigt!

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
visst låter det mycket, men du kanske också blir riktigt nöjd med resultatet tror du inte ? 😉

Malin88
Kvinna ·
05 maj, 2011
hehe får se vad det kommer hamnar på :P

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
hehe får se vad det kommer hamnar på :P
spännande =) har sovit så dåligt inatt har bara haft mina tankar åt mina nya bebisar =) alla måste vara så glada över att få ha sina redan =)
hur är smärtan, är den länge isf hur länge?

Malin88
Kvinna ·
05 maj, 2011
jag förstår du längtar :) jag tycker inte smärtan va alls farlig, som krafti träningvärk. jag hade mest ont när jag skulle upp o ner i sängen, resten va nästan smärtfritt. jag hade som ondast till dag 4. sen blev de bara bätrre o bättre :)

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
jag förstår du längtar :) jag tycker inte smärtan va alls farlig, som krafti träningvärk. jag hade mest ont när jag skulle upp o ner i sängen, resten va nästan smärtfritt. jag hade som ondast till dag 4. sen blev de bara bätrre o bättre :)
Åh skönt att höra =) ja längtan är så stor nu, efter konsulationen vart det ju nästan värre =D träningsvärk har man ju haft förr så det ska man väl klara av ;)

tinkerbell1
Kvinna ·
05 maj, 2011
åååhhh då går jag mot bättre tider nu opades ju i måndags=) sista dagarna har varit minst sagt seeeega...

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
åååhhh då går jag mot bättre tider nu opades ju i måndags=) sista dagarna har varit minst sagt seeeega...
åhh vad kul för dig!! =) sega med att du bara tar det lugnt menar du eller? äh får tänka vill man vara fin får man lida pin ;)
kan nån bara vrida fram tiden lite fortare så det kan bli den 25maj nu, orkar inte vänta ;)
haha tilläga att jag boka konsulation & op dag redan i april så det går framåt ändå men jag vill ha nu nu NU!!! =)

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
Ja, de är verkligen lite speciella i sin plastikkirurgi i USA, tycker de verkar så mycket duktigare här i Sverige faktiskt... Vet hur det var Natalie, hjärnan kokar över med brösttankar :P

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Ja, de är verkligen lite speciella i sin plastikkirurgi i USA, tycker de verkar så mycket duktigare här i Sverige faktiskt... Vet hur det var Natalie, hjärnan kokar över med brösttankar :P
Optimus jag håller med dig till fullo, skulle aldrig operera mig utomlands... inte för att dem är dåliga men man bor ju inte där... tänk om nåt händer & det kanske är komunikations problem tänk programet från thailand no way!! alla vill vi vara fina men snälla va snäll mot dig själv :( så tråkigt åh se men ändå spännande på nåt sätt galet hur det är egentligen hahaha
är du nöjd med ditt, inga problem lr så?
suttit vid den här burken typ hela dan haha, tur att man va ledig ;P