natalie
Kvinna ·
04 maj, 2011
Plastikdoktor 90210
Kollar på TV11, åh mitt älsklings program!!! Jag vill ha mina BRÖST NU!!!! Jag orkar inte vänta längre, bara 2veckor & 6dagar kvar baby ;)
Sortera efter

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Ja, det är jättespännande, alla sånna TV-program, forumet och allt som handlar om bröst!! Man blir ju typ helt sjuk i huvudet haha! Ja, jag är jättenöjd, allt har varit över förväntan och har inga problem alls :D lite för bra för att va sant :D
gud så härligt!! =) vill också ha det så där bra som dig hoppas hoppas!! ^^ ja man blir verkligen sjuk i huvudet, det va väl därför jag & min sambo tog lån för att slippa tjatet & gråtandet hahaha!!! sorligt men sant, så va det =)

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
Haha, ja, men då är det ju för en god sak :) du investerar i dig själv och din självkänsla! :) Den som säger att man inte blir lyckligare av en lyckad plastikoperation vet inte vad en lyckad plastikoperation är :D Jag flashar mina tuttar för mig själv i spegeln flera gånger om dagen, kan liksom springa på toa på jobbet bara för att kika lite :)

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Haha, ja, men då är det ju för en god sak :) du investerar i dig själv och din självkänsla! :) Den som säger att man inte blir lyckligare av en lyckad plastikoperation vet inte vad en lyckad plastikoperation är :D Jag flashar mina tuttar för mig själv i spegeln flera gånger om dagen, kan liksom springa på toa på jobbet bara för att kika lite :)
haha nice själv jobbar jag inom vården (hemtjänsten) så det blir många toabesök, så fort jag ska titta förbi gamlingarna ;)

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
Haha, du kommer bli galen :D :D

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Haha, du kommer bli galen :D :D
hahah det kommer jag säkert bli är jag inte galen nu så kommer jag jag bli det ännu mera =) hur är det med sex efter åt glömde fråga min doktor om det hur länge får man vänta liksom?

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
Jag hade sex 3e dagen tror jag, lugnt och försiktigt och man fick hålla om tuttarna :) Går fint men man kan ju inte riktigt goo wild and crazy :D

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
Jag hade sex 3e dagen tror jag, lugnt och försiktigt och man fick hålla om tuttarna :) Går fint men man kan ju inte riktigt goo wild and crazy :D
nej haha får hålla dem stadigt och ta det lugnt helt enkelt ;) easy ponny liksom hahaha

optimus
Kvinna ·
05 maj, 2011
haha precis, låt honom sköta jobbet =)

natalie
Kvinna ·
05 maj, 2011
haha precis, låt honom sköta jobbet =)
absolut =)
Ja, det är jättespännande, alla sånna TV-program, forumet och allt som handlar om bröst!! Man blir ju typ helt sjuk i huvudet haha! Ja, jag är jättenöjd, allt har varit över förväntan och har inga problem alls :D lite för bra för att va sant :D