Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Trust

Trust

Kvinna ·

Rippling- Ni med 500cc och över

Bröstförstoring
Jag vill byta i storlek till ca 500cc-600cc.
Men min kirurg gnäller om att det bara kommer att rippla sig.
Hur upplever Ni det som har dessa storlekar?
Är det alltid så? Stör det mycket?
Kan tillägga att jag har framför muskeln.
24

Sortera efter

ida2

ida2

Kvinna ·

520 framför och rippling som känns mer och mer men synsinte som tur är dock är dom bara en månad men dom sista dagarna har de blivit mer och mer :( förut hade jag inte det innan storleksbytet med allergan.Förut hade jag mentor men jag tror diametern gör en del ,förut hade jag min exakta bredd nu är den 0,5 större och täcker inte. De som känns mest är innåt när jag lutar mig fram ..däremot så gav släta mindre för mig jag gjort flera op så de vet jag.men jag vill tillägga att jag inte tog allergan soft toutch ..dumt nog. Men de kan ju försvinna dom är inte ens 5 veckor men just nu går de åt fel håll :( de är mycket mer på de ena de tycker jag också är lite skumt.försökt massera lite men vet inte om de gör nån nytta.föresten dom du har nu är typ lika stora som mina 520. Minst ,fast mina sitter lite längre ifrån varann jag vill ha mindre mellanrum ,ditt är lagom ,inte för stort och inte för litet :) du har en fin visuell d kupa :)
Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Candycane skrev:
Okej :)
Kapar tråden en snabbis..LadySS hur går det för dig med att köpa bhar? Du har ju tight klyfta. Om du använder balconette, trycker den isär dina bröst lite då?
La precis upp lite nya bilder på mina tre månaders, där har jag en balconette som särar lite på brösten. Den är från Twilfit och jag bara älskar den. Annars har jag märkt att om man har en balconette med mjuka kupor så stannar byglarna mellan brösten mer. Men har inte hittat en snygg ännu bara... Har du ngn bra BH att rekommendera en tight klyfta? :-)
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Såg det! Den ser fin ut. :) Jag har lagt upp en tråd i ämnet och har bilder på några bhar i mitt galleri. Har köpt en balconette-bh med mjuka kupor men känner mig osäker på om jag ska behålla den. Plungebhar är det som sitter bäst på mig verkar det som :)
Gilla
Nooova

Nooova

Kvinna ·

Ska göra näsan en andra gång!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem