star79
Kvinna ·
05 feb, 2011
Ristest 300cc, vad tror ni?
BröstförstoringSvårt det där att få till ristestet, hittade först ingen bh som det fick plats 3 dl ris i också! 💋
Men så gick det till slut och jag gick runt hela kvällen med riset i bh:n och trivdes riktigt bra! La i påsarna i morse och min man märkte ingenting! Fick fråga honom om han var blind, man själv känner det ju så tydligt!
Så kan man jämföra ristestet med färdigt resultat på ett ungefär eller är det inte alls så likt sedan?
Har lagt upp bilder för granskning till silvergalleriet (mn de är inte godkända än) på mina egna nakna bröst - usch vad hemskt det var att se dem på en stor skärm. Nu har jag verkligen fått en anledning till op, de ser ju värre ut än de gör i mitt huvud! Ville inte ens att min man skulle titta på bilderna och han ser ju brösten irl! Usch...
Trodde att jag skulle kunna ha bakom muskeln men nu när jag läser blir jag osäker på vad som gäller, hade ställt in mig lite på att senare boka konsultation på Citadell för jag gillar deras bröst. Får se vad ni säger sen när de nakna bilderna är godkända (hur lång tid brukar det ta?)
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
06 feb, 2011
Anonym användare
06 feb, 2011
Vad fint det ser ut!! :) Håller också på med ristestet ( med 3dl ris) men jag tror inte jag så mycket egen bröstvävnad som du. Det där kommer säker bli superbra!! :) Så har du lite bestämt dig för 350cc (det är väl det som blir om man provar och är nöjd med 3dl i ristestet?)
star79
Kvinna ·
06 feb, 2011
Det går inte att lägga in bilder i inläggen eller? La upp en ny i silvergalleriet, lite bättre ljus och bättre bild..
Malin88 - okej. Ja svårt det här med alla val och val av klinik. Hur många besök är det inkl konsultation på citadell? Har ju typ 45 mil enkel resa dit!
Flisan - tack, har inte bestämt mig alls, inte för någonting egentligen. Snubblade in på den här sidan och såg så sjukt mycket snygga bröst så tanken väcktes igen om en förstoring och nu har jag liksom dragits med i det. Men vet inte när i tiden det kan tänkas bli...
Anonym användare
06 feb, 2011
Hihi, ok! :) Men lycka till med funderingar nu! Själv har jag bestämt mig och det känns sååå spännande!! :)
LittleBetsie
Kvinna ·
06 feb, 2011
star79
Kvinna ·
07 feb, 2011
Flisan - varför väljer du citadell och ingen klinik i Sthlm, för du bor där väl? Jag har kollat runt och insett att de efterbilder jag gillar och är sådana man vill ta med sig till en konsultation är "citadell-bröst" men så funderar jag ändå på hur stora skillnaderna kan vara, alla kliniker vill väl skryta med fina bröst!? Jag har ca 45 mil enkel till Landskrona så man funderar ju en extra gång...dessutom vill jag ju inte berätta om operationen och vet inte hur jag ska få till det med resor dit, har eget företag och någon måste "täcka upp för mig" när jag är borta och så har jag inga ursäkter för resorna åt det hållet 💡
LittleBetsie - ja jag hittade ingen bh som allt fick plats i - ska försöka lägga riset framför istället för under som mitt hamnade på bilderna! Jag är inte heller så insatt ännu, kan inget om olika implantat och hur högt de ska sitta, framör eller bakom osv, men jag tycker man får riktigt bra information på den här sidan!
Anonym användare
07 feb, 2011
Flisan - varför väljer du citadell och ingen klinik i Sthlm, för du bor där väl? Jag har kollat runt och insett att de efterbilder jag gillar och är sådana man vill ta med sig till en konsultation är "citadell-bröst" men så funderar jag ändå på hur stora skillnaderna kan vara, alla kliniker vill väl skryta med fina bröst!? Jag har ca 45 mil enkel till Landskrona så man funderar ju en extra gång...dessutom vill jag ju inte berätta om operationen och vet inte hur jag ska få till det med resor dit, har eget företag och någon måste "täcka upp för mig" när jag är borta och så har jag inga ursäkter för resorna åt det hållet 💡
Jo, för mig är naturliga bröst det jag prioriterar mest. :) Har kikat runt en hel del och tycker att de flesta som opar sig på Citadell får så väldigt fina resultat! :) Och ja, jag bor i Stockholm men kommer ta tåget ner på konsultation i mars. Men kanske lite lättare för mig då jag jobbar som sjuksköterska och har olika skift och helgpass (=ibland ledig dag mitt i veckan!). Jag vill inte heller att NÅGON på jobbet ska få reda på detta, så jag har löst det så att op sker första veckan på semestern, sen kommer jag välja att jobba nattpass efter semestern, tror jag (=inte så många man träffar i omklädningsrummet...;) (Det innebär nog att jag ska börja med ristest på jobbet tom, för att vänja omgivningen innan "förvanlingen"...hihi)
Hoppas du kan hitta en lösning för att åka ner på konsultation på en vardag. Skulle det inte gå med nån "klämdag" fram i vår eller liknande? Har också hört att en del inte åker ner på en "fysisk konsultation" när man har lång resväg, utan man har mailkontakt med bilder och liknande och så kommer man överens om ungefärlig storlek innan open. Fast själv är jag lite av den försiktiga typen och skulle nog inte vilja vara utan en "ordentlig" konsultation.... Men för somliga har det funkat bra ju! :)
Lycka till med funderingarna!! :)
star79
Kvinna ·
07 feb, 2011
Flisan - jo jag vill åka på en konsultation det känns ju viktigt att man får titta på de olika implantaten och allt så jo det ska jag absolut göra i så fall! Men det är svårt när man inte vill berätta, jag vill inte ens berätta för mina föräldrar så det skulle bli lite knepigt, företaget, barnpassning osv. När man är anställd har man ju också fördelen att kunna ha semester, vilket jag inte har i nuläget. Så det är nog helt fel period nu i alla fall. Funderar på om inte hösten skulle passa mig bättre så vi får väl se om det blir hösten i år eller annat år, men jag är ju så otålig och impulsiv så man vill ju bara göra det NUUU när man väl kommit så här långt i tankarna.
De har bara öppet på vardagar väl? Såg att någon hade opererats på en lördag på någon klinik 😉
LittleBetsie
Kvinna ·
07 feb, 2011
ja det kanske är bra så man får en bättre uppfattning men nu kan jag se dina bilder, de påklädda och det ser ju riktigt bra ut :) Håller med dig, det är skönt att hitta en sida där man hittar såmycket info samlat på samma ställe.Ser såklart fram emot att kunna kika runt på olika bilder från olika kliniker, då jag ännu inte bestämt mig var jag ska operera mig. Men kanske skulle ta genvägen till silvergalleriet och lägga upp en bild på mina små...;) Men är rädd att jag reagerar precis som du över dina! haha
Måste ju hålla med om att citadellbrösten ser väldigt fina och mer "naturliga" ut men har också en bra bit ner till skåne så det blir ju lite mer praktiska saker att tänka på men å andra sidan är det nog värt lite extra "besvär" om man nu verkligen fastnat för någon speciell klinik.
star79
Kvinna ·
07 feb, 2011
Ja jag tog genvägen, men jo det blev en liten chosk att de var så små och "ofylliga" ser dem nog mest uppifrån, speglar mig inte så mycket naken 😉
Hur långt har du till Citadell?
ja det kanske är bra så man får en bättre uppfattning men nu kan jag se dina bilder, de påklädda och det ser ju riktigt bra ut :) Håller med dig, det är skönt att hitta en sida där man hittar såmycket info samlat på samma ställe.Ser såklart fram emot att kunna kika runt på olika bilder från olika kliniker, då jag ännu inte bestämt mig var jag ska operera mig. Men kanske skulle ta genvägen till silvergalleriet och lägga upp en bild på mina små...;) Men är rädd att jag reagerar precis som du över dina! haha
Måste ju hålla med om att citadellbrösten ser väldigt fina och mer "naturliga" ut men har också en bra bit ner till skåne så det blir ju lite mer praktiska saker att tänka på men å andra sidan är det nog värt lite extra "besvär" om man nu verkligen fastnat för någon speciell klinik.
LittleBetsie
Kvinna ·
07 feb, 2011
ja det lär bli en liten chock här också men det är bara att gilla läget...än så länge i alla fall! ;-)
Har nog mellan 35-40 mil i alla fall men som sagt jag tror nog det är värt besväreti sånna fall. Fast jag ska kolla upp lite andra kliniker också, det lär nog inte bli av förrän till hösten ändå fast jag vill NU! Men det är mycket som ska klaffa och lite svårt när man har småbarn, men om man nu har rätt att vara sjukskriven så får de väl gå på förskola så länge man inte får lyfta och så....
Hur långt hade du till Citadell? När har du tänkt operera dig?
star79
Kvinna ·
08 feb, 2011
LitteBetsie - Oj vilket låååångt inlägg du fick 💋
Jag har ca 45 mil till Landskrona. Har just börjat kolla runt efter information även om jag funderat på detta ett tag! Men tidigast till hösten skulle jag tro eftersom jag tycker den tiden på året verkar passa bäst. Men så har jag problem att komma ifrån jobbet eftersom jag har eget företag och det är bara jag inga anställda, och så vill jag inte berätta om op för någon...så jag vet inte hur jag ska få till det faktiskt. Kanske får lägga det på is och se om företaget bär och så kanske jag får försöka få en anställning igen om jag måste lägga ner.
LittleBetsie
Kvinna ·
08 feb, 2011
haha ja jag vet inte vad jag kom åt för knapp 💋
Ja hösten verkar va en bra tid men det är inte lätt att få ihop det med allt...hmm...jag vet inte heller hur det ska gå ihop sig men det är inte dags riktigt än så det löser sig nog!
Hoppas du hittar en lösning du också!
tycker inte de är nåt fel på dina bröst :) och jag tror inte de är några problem för dig o lägga bakom. bara du tar tillräckligt med cc så du fyller ut din egen vävnad :) dina bröst ser ändå rätt fasta ut och hänger inte en massa.