Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Ristest 350 cc
BröstförstoringHaha, typiskt mig. Min kirurg säger till mig på konsultationen att gå hem och göra ristestet och sedan bestämma mig för en storlek mellan 300-350 cc. Jag gjorde inte ens testet, skickade iväg ett mail att jag ville ha 350 cc.
Drömde en mardröm om att jag såg ut om nån jävla porrstjärna. Så igår var jag och köpte ris, och gjorde det här uttjatade ristestet. Men FYFAN vad sexig jag blev!! Hahah nu sitter jag här med riset och känner mig riktigt snygg. Är glad att jag valde 350 cc. Vågar inte tänka större. Det är nästan LITE på gränsen för stort, och nu har jag ändå sporttop som pressar ned brösten. Tänk när man har push... Men jag vänjer mig :)
Är ristestet en bra jämförelse med hur brösten blir efter op? Dom känns lite hårda nu dock men det är ju ris... hehe.
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
14 sep, 2010
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Tror du?? Men jag har hört olika om hur pålitligt ristestet är... blir det ungefär sådär efteråt eller större/mindre? Vad tror du? Hoppas större isf (A)
Anonym användare
14 sep, 2010
Om du känner dig nöjd med 350 i ristestet skulle jag rekomendera dig att ta 400 cc implantat 🙂 Nu ser jag att du ska ha framför muskeln, men ristestet kan ändå ge lite missvisande resultat.. Kan vara bra att veta!
Anonym användare
14 sep, 2010
En lite fråga hur gör man för att kunna göra detta ristest... man är ju inte direkt haj på detta asg
Anonym användare
14 sep, 2010
Ser fint ut! Se till att använda dem ofta & se hur du vänjer dig. Känns 350cc bra med ristestet rekommenderar jag att du väljer 400cc då ca 50cc (3 matskedar) upplevs försvinna. Knöliga rispåsar utanpå kroppen känns oftast större än det slutliga resultatet oavsätt placering.
linalisa
Kvinna ·
14 sep, 2010
jag har 320cc och dom är stora på en liten kropp som min. Nu vet jag inte dina mått, men e du nöjd med 350 så ta lite större..
Malin88
Kvinna ·
14 sep, 2010
de är så olika hur stort de blir. på min blogg har jag nyligen lagt upp lite bilder med 300cc och 350 tror jag de va o de såg precis lagom ut :) gå in på www.loveyourlook.com finns massa före o efterbilder. men man kan aldrig riktigt veta hur de blir på en själv :S
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Tack för alla svar... jag är lite kluven. Min kirurg mätte mig och rekommenderade att jag skulle ta 300-350cc. Sen har jag ju faktiskt en del egen vävnad, typ 200-250. Det kommer allt som allt bli typ 600 cc, och jag är 161 "lång". Vågar inte att det ska se för stort ut. Sen har jag tagit på mig en pluffsigare tröja och tycker jag ser ovanligt tjock ut. Haha, men sånt får man väl ta.
Jag ska ju som sagt ha framförplacering och jag tränar väldigt mycket. Vill inte att det ska bli fööör mycket. Ska fråga på fredag om 275 eller 400 finns inne, finns det inne så kanske jag tar det... annars får det vara. 0,5 dl känns ändå så lite :)
Längtar så mycket just nu!!!
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
375 ska det stå såklart, inte 275...
Anonym användare
14 sep, 2010
Ja, det handlar väl lite om hur breda dina egna bröst är också, så det kanske är därför din kirurg har rekomenderat mellan 300-350 cc? :)
Det blir säkert jättebra hur som helst!
linalisa
Kvinna ·
14 sep, 2010
du får tänka så här, vilket är svårast att leva med, för små eller för stora?
om kirurgen rekommendera 300-350 så skulle jag chansa på det. Hur kändes det när du prova? Push-up kan man inte ha på en gång ändå..
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Fast grejen är ju den att jag har haft jättestora bröst innan min viktnedgång, låg på 75C =70 D så mitt huvudsakliga mål är ju att fylla ut brösten och då skulle 350 räcka sa kirurgen. Sen kommer jag att ha high profile vilken gör att dom kommer att puta mer samt fylla ut.
Jag har gått med ristestet nu i några timmar och dom känns mer jätte bra. Min man sa att jag såg smalare ut med stora bröst vilket jag blev glad över, det liksom markerade min midja när jag hade tighta kläder :D
Jag har nästan ingen rumpa så jag tror att för stora bröst på mig hade blivit fult... det är ju annat med tjejer som har höfter och rumpa, då är det finare att ha större bröst.
linalisa
Kvinna ·
14 sep, 2010
ja men dåså, då tycker jag du ska ta det. Jag ångrar nästan att jag tog dessa, lite mindre hade varit bättre tror jag... men men =)
Anonym användare
14 sep, 2010
OOoo ja hur gjör man ett ris test?!
Anonym användare
14 sep, 2010
exakt hur gör man skulle vara skoj att få göra detta test
Malin88
Kvinna ·
14 sep, 2010
du fyller en nylonstrumpa med ris :) om du vill testa 300cc lägger du i 3 dl ris :) men glöm inte att lägga till 25-50cc om du placerar bakom muskeln så om du trivs med 300 i ristestet blir 350cc nog bra. men ristestet är inte alltid tillförlitligt. men kan va bra o testa o ha bröst o vilken storlek man kan tänka sig ha :)
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Tog ut risbrösten nu, känner mig sååå plattbröstad... men inte många dagar till:)
Malin88
Kvinna ·
14 sep, 2010
hehe vet hur de känns, när man gått med ristestet o sen tar bort dom inser man hur platt man är. ska bli skönt de ska bli permanent!
Fear
Kvinna ·
14 sep, 2010
Haha, ja visst är det en konstig känsla! Men du Malin lycka till imorgon :) Det kommer gå jättebra!!!
Anonym användare
19 sep, 2010
Faar... Kikade på dina bilder just.. det ser jätte fint ut... Hur mår du så här efteråt... hur tycker du dom behandlade dig på läkarhuset i norr...
kram
kommer bli jättesnyggt :) Testar med me 350 i ristestet och tycker de ser bra ut :)