mayaa
Kvinna ·
18 sep, 2011
Ristest 400cc
Försöker intala mig själv att 400cc inte kommer blir för stort. Testat med massa olika kläder och tycker det faktiskt ser naturligt ut på min kropp :) Sen vet jag att slutresultatet inte blir riktigt som ristestet visar.
Va tycker ni, ser de för stort ut på mig? Eller passar det? :)
Sortera efter

Mammis
Kvinna ·
18 sep, 2011

Lillalady
Kvinna ·
18 sep, 2011
Håller med Mammis, du skulle kunna ha större! :) Men som ett svar på din fråga, det ser inte för stort ut och passar dig! :)

Anonym användare
18 sep, 2011

Anonym användare
18 sep, 2011
Det ser naturligt ut på dig.

hottottie
Kvinna ·
18 sep, 2011
jättefint! funderar också på 400cc :)

kräftan
Kvinna ·
18 sep, 2011
jag tycker det såg väldigt naturligt ut:)

kräftan
Kvinna ·
18 sep, 2011
jag tycker det såg väldigt naturligt ut:)

tjej___22
Kvinna ·
18 sep, 2011
Det ser som sagt naturligt ut, men om man lägger bakom så "försvinner" väl en del, tycker därför att du kan gå upp lite, det skulle fortfarande passa dig. :)

Längtar större
Kvinna ·
18 sep, 2011
Ser väldigt naturligt ut!

thebarbiegirl
Kvinna ·
18 sep, 2011
Håller med de andra! Det ser naturligt ut och du skulle kunna ha större. Tycker du ska satsa på ca 450 :)

Miss V
Kvinna ·
18 sep, 2011

Malin88
Kvinna ·
19 sep, 2011

Malin88
Kvinna ·
19 sep, 2011

Saraaa
Kvinna ·
19 sep, 2011

Mymlan
Kvinna ·
19 sep, 2011
Det ser jättefint och naturligt ut på dig! Jag har 400 och är supernöjd, hade verkligen inte velat ha större.
Som det är nu så (de är ju alldeles nya) så kan jag dölja dem helt om jag vill, men tar jag ett åtsittande linne så ser man att de är stora!!!
Lycka till, du har ju valt en superduktig kirurg så det kommer att bli bra!!

Anonym användare
19 sep, 2011
Ser jättefint ut. Vi är i samma liga vad gäller vikt och lägde.. o jag har 390cc och är precis som Mymlan jättenöjd med resultatet. Kan dölja, kan visa :-)

Malin88
Kvinna ·
19 sep, 2011

mayaa
Kvinna ·
19 sep, 2011
Alla verkar ju överrens om att det inte ser för stort ut i alla fall :) Känns skönt!
Nu måste jag verkligen bestämma mig, för om exakt 2 veckor ÄR jag opererad den här tiden!! :)
Och Saraaa, Eija rekomenderade 375cc men känns som de kommer bli för litet. Använt ristest på 400cc rätt mycket och har nu börjat vänja mig vid storleken :)
Förresten har du försökt komma in på deras hemsida nå sista veckan? För jag kommer fan inte in på den?! Skumt, och inte går det att skicka mail heller...

Saraaa
Kvinna ·
19 sep, 2011

mayaa
Kvinna ·
19 sep, 2011
Precis man vill ju inte känna efter OP att man tog för litet :) Använder ristestet nästan varje dag, försöker använda det så mkt som möjligt när jag är hemma :) Har du använt ristest än då? Känner mig rätt säker på att de kommer bli 400cc!
kram
Tycker du kan ha större... :)