Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mayaa profilbild

mayaa

Kvinna ·

18 sep, 2011

Ristest 400cc

Bröstförstoring

Försöker intala mig själv att 400cc inte kommer blir för stort. Testat med massa olika kläder och tycker det faktiskt ser naturligt ut på min kropp :) Sen vet jag att slutresultatet inte blir riktigt som ristestet visar.

Va tycker ni, ser de för stort  ut på mig? Eller passar det? :)

26

Sortera efter

Mammis

Kvinna ·

18 sep, 2011

Tycker du kan ha större... :)

Gilla

Lillalady

Kvinna ·

18 sep, 2011

Håller med Mammis, du skulle kunna ha större! :) Men  som ett svar på din fråga, det ser inte för stort ut och passar dig! :)

Gilla

Anonym användare

18 sep, 2011

Det ser inte stort ut..så du kan vara säker på den fronten:)
Gilla

Anonym användare

18 sep, 2011

Det ser naturligt ut på dig.

Gilla

hottottie

Kvinna ·

18 sep, 2011

jättefint! funderar också på 400cc :)

Gilla

kräftan

Kvinna ·

18 sep, 2011

jag tycker det såg väldigt naturligt ut:)

Gilla

kräftan

Kvinna ·

18 sep, 2011

jag tycker det såg väldigt naturligt ut:)

Gilla

tjej___22

Kvinna ·

18 sep, 2011

Det ser som sagt naturligt ut, men om man lägger bakom så "försvinner" väl en del, tycker därför att du kan gå upp lite, det skulle fortfarande passa dig. :)

Gilla

Längtar större

Kvinna ·

18 sep, 2011

Ser väldigt naturligt ut!

Gilla

thebarbiegirl

Kvinna ·

18 sep, 2011

Håller med de andra! Det ser naturligt ut och du skulle kunna ha större. Tycker du ska satsa på ca 450 :)

Gilla

Miss V

Kvinna ·

18 sep, 2011

Tycker att det ser jättefint ut till din kropp. :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 sep, 2011

De ser inte stort ut, utan mer lagom o alldagligt. Så det ser naturligt ut till din kropp. Men om du vill ha lite större så de inte ser så alldagligt ut så hade jag valt mer cc:)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 sep, 2011

Kikade på dina mått o vi har väldigt lika mått. Så ristestet visar nog mindre än bad det kommer se ut. Jag är 168 lång o väger runt 52 o la i 390cc. O de ser endel större ut än ditt ristest. Jag hade 70A innan. Så 400cc tycker jag är en bra storlek till dina mått om man inte vill ha stora som sticker ut :) jag känner mina är för "lagom" så ska lägga i lite mer cc på torsdag :)
Gilla

Saraaa

Kvinna ·

19 sep, 2011

De ser jätte fint ut på dig!! :D tycker du kan ta 400 för precis som de andra säger så försvinner ju lite.. Beror på lite va du vill ha för resultat:) va rekomenderade Eija då?? Lycka till med allt!!:) de kommer bli kanon!!!
Gilla

Mymlan

Kvinna ·

19 sep, 2011

Det ser jättefint och naturligt ut på dig! Jag har 400 och är supernöjd, hade verkligen inte velat ha större.

Som det är nu så (de är ju alldeles nya) så kan jag dölja dem helt om jag vill, men tar jag ett åtsittande linne så ser man att de är stora!!!

Lycka till, du har ju valt en superduktig kirurg så det kommer att bli bra!!

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2011

Ser jättefint ut. Vi är i samma liga vad gäller vikt och lägde.. o jag har 390cc och är precis som Mymlan jättenöjd med resultatet. Kan dölja, kan visa :-)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 sep, 2011

Tinge: kul vi har precis samma implantat och kirurg. Och även lika mått :)
Gilla

mayaa

Kvinna ·

19 sep, 2011

Alla verkar ju överrens om att det inte ser för stort ut i alla fall :) Känns skönt!

Nu måste jag verkligen bestämma mig, för om exakt 2 veckor ÄR jag opererad den här tiden!! :)

Och Saraaa, Eija rekomenderade 375cc men känns som de kommer bli för litet. Använt ristest på 400cc rätt mycket och har nu börjat vänja mig vid storleken :)

Förresten har du försökt komma in på deras hemsida nå sista veckan? För jag kommer fan inte in på den?! Skumt, och inte går det att skicka mail heller...

Gilla

Saraaa

Kvinna ·

19 sep, 2011

Du ska ju ta de som känns bäst för dig, de flesta säger ju att de kunde tagit större. Så känns 400 bra så ska du gå på den känslan:) att kunna framhäva och dölja är ju precis de man vill kunna:) Hur mkt har du gått med ristest??:) Kram
Gilla

mayaa

Kvinna ·

19 sep, 2011

Precis man vill ju inte känna efter OP att man tog för litet :) Använder ristestet nästan varje dag, försöker använda det så mkt som möjligt när jag är hemma :) Har du använt ristest än då? Känner mig rätt säker på att de kommer bli 400cc!

kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem