mayaa
Kvinna ·
18 sep, 2011
Ristest 400cc
Försöker intala mig själv att 400cc inte kommer blir för stort. Testat med massa olika kläder och tycker det faktiskt ser naturligt ut på min kropp :) Sen vet jag att slutresultatet inte blir riktigt som ristestet visar.
Va tycker ni, ser de för stort ut på mig? Eller passar det? :)
Sortera efter

Saraaa
Kvinna ·
20 sep, 2011

Miss V
Kvinna ·
20 sep, 2011
ska man koka riset till ristestet? och hur blir egentligen ristestet i förhållande till det verkliga resultatet?

mayaa
Kvinna ·
20 sep, 2011
Saraaa: Skiljer bara 3mm på bredden och 1mm på höjden så nån märkbar skillnad blir det ju inte från 375 upp till 400. Ville jag ha klart större skulle jag gå upp 100ml till.
Nej verklingen inte långt kvar nu :D Inte för dig heller och din konsultation! kram :)
Miss V: Är ju lättare att forma riset om det är kokt, men jag kör på okokt och tycker det ser bra ut. Sen hur likt ristestet blir med slutresultatet vet jag inte eftersom jag ska OPas om 2 veckor. Men av de jag har läst blir det rätt så likt! :)

Saraaa
Kvinna ·
20 sep, 2011

mayaa
Kvinna ·
21 sep, 2011
Ringde Eija idag och ändra till 400cc! :D :D Känns som det kommer bli jätte bra. Dom beställer implantaten 1 vecka innan så senast veckan innan då lär man höra av sig om man ska ändra storlek!
kram :)

Saraaa
Kvinna ·
22 sep, 2011