Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mallan82 profilbild

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Ristest 450cc, bilder! Hjälp!

Bröstförstoring

Hallå allihopa! Ska göra lyft o inlägg Mentor Hög profil, lutar åt 450 cc, hos Örjan Gribbe om 1 mån! :) Har nu för första ggn testat "ristestet" med 4,5 dl ris, och här kommer lite bilder, dock något suddiga, men vad tror ni?? För stort, eller lagom? //M

40

Sortera efter

emmabett

Kvinna ·

18 maj, 2013

tycker de ser jätte fint ut:)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Försökte ladda upp fler, men det tar hundra år, verkade inte gå med fler just nu...
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

18 maj, 2013

Oroa dig inte. Ser kanonfint ut! 👍

Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

:) Hoppas de, så det inte blir sådär jobbigt stort :/ Kan man verkligen lita på ristest få? Nån som har erfarenhet?? ;)
Gilla

lunsan

Kvinna ·

18 maj, 2013

Jag upplevde ris större än de blev . Ta 500 cc ?!
Gilla

lunsan

Kvinna ·

18 maj, 2013

Tänk på att lite förvinner i kroppen ... Dvs de känns mindre.
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Mmm hört lite om det, men eftersom jag upplever detta test som ganska stort, så kanske det blir rätt för mig ändå? Eller?
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

Tycker också att det är skit svårt att bestämma sig ang vilken strl man ska ta. Har gjort ristestet och hela tiden ökat :-) Är typ uppe i 460 dl (cc) nu. Funderar på 460-500 cc. Vill absolut inte ha för små, men inte heller några jätte meloner, hihihi.... Vill kunna träna med dem, utan att känna att de bara står i vägen liksom...
Gilla

Anonym användare

18 maj, 2013

Ta 500 om du vill att det ska bli ungefär som 4,5dl i ristestat, talar av egen erfarenhet ;)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Ja, eller om jag tar detta (450), för om ca 50 försvinner så blir det ju rätt stort ändå...? Eller tror ni jag kommer ångra mig? Vill inte att mina bröst blir det första folk ser liksom.. Men vill ju ändå samtidigt ha en fyllig byst.. Låter knäpp kanske haha, men ni kanske fattar? ;)
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

Mallan82: Du är ju kortare än mig och funderar på att sätta in samma mängd cc. Vad har du för bröst-diam? Jag har 13 cm. 
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Oj det vet jag inte haha ;)
Gilla

Briljant

Kvinna ·

18 maj, 2013

Ja, ta i lite extra (om man nu får uttrycka sig så) annars kanske du ångrar dig! Själv ska jag lägga i liiite till :-)
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

Alla säger det...Därför kommer jag att vilja lägga i minst 500 cc, om det går sååå klart 🤭. 
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Mmmm, usch va jobbigt att bestämma sig, för man vill ju Inte ångra sig. Kommer Aldrig göra detta 2 ggr iaf!
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Vad har du för strl nu Latina77? Vet ej mitt egna förutom att jag har c kupa, fast Ingen bh sitter helt bra på mig :/ så vette fan, men måste fråga hur mkt cc jag har i mig själv :)
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

För det mesta har jag 85 B, men det beror på lite vart jag köper min bh.  Men jag har gått ned i vikt så jag har nog ngt mindre nu. 
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Ok ok...
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

Har du lyckats hitta någon bra bild (er) att ta med på din op dag? Tycker att det är svårt att hitta det. 
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Jo jag har frågat ett par st om jag får visa deras bilder, och det var helt ok :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem