Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mallan82 profilbild

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Ristest 450cc, bilder! Hjälp!

Bröstförstoring

Hallå allihopa! Ska göra lyft o inlägg Mentor Hög profil, lutar åt 450 cc, hos Örjan Gribbe om 1 mån! :) Har nu för första ggn testat "ristestet" med 4,5 dl ris, och här kommer lite bilder, dock något suddiga, men vad tror ni?? För stort, eller lagom? //M

40

Sortera efter

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Och då har jag bara kollat på dom som har i princip samma utgångsläge, för det e ju a och o...
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

ok. då ska jag kolla på det med.
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

18 maj, 2013

Mmm, tror det e bra att ha med sig, så kirurgen ser vad man e ute efter.. Man tänker ju på form, höjd på bröstvårtorna , bredd, put, ja, allting :)
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

18 maj, 2013

Det är det jag tänkte på också. Michael O. på Proforma sa att jag skulle ta med en bild som visar hur jag vill att mina att boobisarna ska se ut :-). Tycker bara att jag inte hittar så många bra bilder här :-(
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

19 maj, 2013

Jaha ok, jag har hittat 2 st, men en av dom e verkligen mina drömmisar :)
Gilla

Dewdrop

Kvinna ·

19 maj, 2013

Det ser alldeles perfekt ut på ristestet i alla fall. :-)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

19 maj, 2013

Körde du ristest? Och var det ungefär som resultatet sen?
Gilla

Dewdrop

Kvinna ·

19 maj, 2013

Jag gick omkring med rispåsar men jag upplever nu efteråt att resultatet blir mindre i verkligheten. Så tycker du att det känns för stort med riset så blir det antagligen helt perfekt med samma mängd på implantaten. Jag blev så stirrig efter att ha gått omkring med riset och känt mig som Anna-Nicole Smith att jag ringde kliniken och ville boka ett par mindre inlägg men sköterskan tyckte inte att det var en bra idé. Hon hade rätt. Nu är jag väldigt nöjd med storleken. Gillar du riset så gör som Tin föreslår, lägg på 50cc.
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

19 maj, 2013

Hmm ok.. Ja asså gud vad svårt det e.. OM ca 25-50 försvinner så kanske det inte gör bgt, för drt här känns liite stort.. Men aaahh vad svårt!!! :(
Gilla

Anonym användare

19 maj, 2013

Mallan82 skrev:
Hmm ok.. Ja asså gud vad svårt det e.. OM ca 25-50 försvinner så kanske det inte gör bgt, för drt här känns liite stort.. Men aaahh vad svårt!!! :(
Men ta 500cc om du vill att brösten ska bli som ristest på 4,5dl. Det blev så på mig.. och man vänjer sig med storleken jättefort. Storleksblind ;)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

19 maj, 2013

Mmmm kanske de.. Usch va svårt!
Gilla

Dewdrop

Kvinna ·

19 maj, 2013

Kan du inte få komma och prova de två olika storlekarna på implantat en gång till?
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

20 maj, 2013

Jo vi ska gå igenom det en sista gång på op-dagen! :)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

20 maj, 2013

Ooh, ikväll betalade jag kalaset (71 000kr) , puuh!! Då vart det också plötsligt så mkt verkligare och på riktigt, så jag fick t.o.m springa på toaletten mellan jag skrev in sign.koderna i banken! Hahaha.. (Jag e sån, när jag blir nervös så funkar inte magen nå vidare).. Haha!
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

20 maj, 2013

Mallan82: Vad roligt! Håller tummarna för att allt ska gå bra och för att du precis som mig ska bli nöjd med allting. Vad ska du göra förutom bröstförstoringen? Kram
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

21 maj, 2013

Åh tack! :) Ska göra ankarlyft + förstoringen! Vet att Örjans o Profrormas priser inte e dom lägsta, men går efter vad jag hört om honom och dom, och han låter bäst :)
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

21 maj, 2013

Ja du...det är vekligen mkt pengar, men det är absolut värt! Det kostar att ligga på topp! hahahaha... :-)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

21 maj, 2013

Jo men visst gör det ;)
Gilla

miamosara

Kvinna ·

21 maj, 2013

en liten fråga bara... om du ska göra lyft också, hur mycket vävnad tar de bort??? ta med det i beräkningen också. Ristestet ser jättefint ut men de ser stora ut på din smala krop. Stora men fina :-)
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

21 maj, 2013

Vet inte än hur mkt vävnad jag har, men han ska ju ta bort lite, ska gå igenom mera på op-dagen. Men när jag pratade med Örjan på telen här om veckan, så tyckte han att mitt val om 450 cc skulle bli mkt fint på mig.. Bystigt och väldigt fint, sa han.. Så, litar på han ;) Vill ju att de ska vara stora, dock inte att det ska va det Första folk ser hos mig ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem