Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Ristest med 400 cc

Bröstförstoring

Jag tänkte att jag slänger upp min tråd från PKF här också, så att vi har lite fler trådar med bilder. Vissa av er kanske känner igen tråden sen tidigare och för er som inte gör det så har ni något nytt att läsa och ta del av. :)

- - - - -

Jag har knallat omkring här hemma med mina rispåsar på 400cc och kommit fram till att jag trivs riktigt bra med storleken. Det kändes inte alls sådär hemskt stort som jag varit rädd för att det skulle göra och i och med att jag vant mig så snabbt vid 400cc (och börjat känna att jag kanske vill ha liiite större) har mina tankar dragit mer och mer åt 500cc. Storleksblind, jag?  😀

Vad tror ni, får jag plats med minst 400cc? På bilderna med med ristestet så är det 400cc och så har ni den nakna sanningen, ursprungsläget; en urammad 70B (t o m 70A i vissa modeller).

Ska operaras av Cosmo och funderar ju lite på om han kanske kan vara lite "anti" till att sätta in 400cc på en såpass liten tjej/kvinna som jag är. Jag vill ju helst inte knalla omkring med 500cc rispåsar här hemma, vänja mig vid det och få en kalldusch i form av att han inte vill lägga in så mycket på mig.

Om det är till nån hjälp så är jag 158 cm kort, väger ca 48 kg och mäter 69,5 cm under byst.

Sortera efter

Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Syns bilderna nu? :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

Jag ser inga bilder?? 😐

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Jaha, då får jag se om jag lyckas fixa det på något vänster. :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

ser heller inga bilder.

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Får itne det att fungara.. Bilden finns med på förhandsgranskningen men inte när jag sparat den...

Gilla
Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

17 apr, 2010

Ser inte heller, men man ser ju dem på din blogg!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

Hmm, det var märkligt... Jag får dessutom inte med hela min "info" i slutet av inlägget. (min operationshistorik, alltså. Verkar finnas ett max antal tecken, trots att det saknas information om att jag överskrider..

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

camillimill skrev:

Hmm, det var märkligt... Jag får dessutom inte med hela min "info" i slutet av inlägget. (min operationshistorik, alltså. Verkar finnas ett max antal tecken, trots att det saknas information om att jag överskrider..

Signaturen är än så länge begränsad till 255 tecken men admin ska ändra det. Det finns fortfarande lite barnsjukdomar som vi får hjälpas åt att hitta innan forumet runs smoothly. Och då är det ju tur att vi har en admin som är tillgänglig!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

Citadella:

Kollade din blogg, o jag tycker inte heller att det ser för stort ut med ristestet. dock ställer jag mig tveksam till om du verkligen ska ta större..

Visst är det fantastiskt att ha kvar de där bilderna från när mjölken rann till?! ;) Jag fick också helt otroliga bomber, som ger en liten hint om åt vilket håll det sen barkar! Du ser dessutom ut att ha ett bra utgångsläge, eftersom du har små - men inte innehållslösa - bröst.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

Ytterligare en sak att styra upp är de helt anskrämliga smilies som finns att applicera. ha ha ha. De ser ju nästan otäcka ut och fyller, av den anledningen, inte riktigt sitt syfte.. ;)

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

camillimill skrev:

Citadella:

Kollade din blogg, o jag tycker inte heller att det ser för stort ut med ristestet. dock ställer jag mig tveksam till om du verkligen ska ta större..

Visst är det fantastiskt att ha kvar de där bilderna från när mjölken rann till?! ;) Jag fick också helt otroliga bomber, som ger en liten hint om åt vilket håll det sen barkar! Du ser dessutom ut att ha ett bra utgångsläge, eftersom du har små - men inte innehållslösa - bröst.

Jag antar att det är ett sorts storhetsvansinne som sköljt över mig nu när man kan göra om sig precis som man känner för. :)

Ja, det är faktiskt riktigt roligt att ha kvar dessa bilder - nu. Just då var man inte lika imponerad av att ha kameran riktad mot tuttarna hela tiden. :D Bra att du nämner utgångsläget, har faktiskt funderat på om det är ett "bra" eller lite "knepigare" utgångsläge jag har. :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

du har helt klart ett bättre utgångsläge! det bästa utgångsläget har ju de som inte har några bröst what so ever. :) Jag har små små små, men fortfarande syns det - suck - att jag har ammat två barn. De har förlorat mycket av sitt innehåll på ovansidan, även om de inte hänger det minsta över själva bröstvecket.

jag tror du kommer få superfina boobs.

Gilla
admin profilbild

admin

Man ·

17 apr, 2010

Nu syns bilderna, Citadella hade gjort allt rätt. 

mvh

admin

Gilla
Lilla Jag profilbild

Lilla Jag

Kvinna ·

17 apr, 2010

Jag ser inte ens din bloggadress. Inte skulle man kunna få den, så jag kan få se ristestet jag också. Har gjort samma sak här hemma, men inte kommit fram till ett skit än. :-)

Gilla
Klubban profilbild

Klubban

Kvinna ·

17 apr, 2010

Ser bilderna bra och tycker att 400cc är max på dig, ser rätt rejält ut på bilderna !

Gilla
Hadderittan profilbild

Hadderittan

Kvinna ·

17 apr, 2010

Det blir ett par stoora tuttar med 400 cc😛!

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Tack så mycket, camillimill! Jag hoppas som tusan på att jag ska få ett fint resultat sen. :)

Du verkar ha samma utgångsläge som mig? Små, små tuttar som skriker urammat. Ser inte hela din signatur än så jag måste fråga, har du en bröstförstoring på gång?

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Lilla Jag skrev:

Jag ser inte ens din bloggadress. Inte skulle man kunna få den, så jag kan få se ristestet jag också. Har gjort samma sak här hemma, men inte kommit fram till ett skit än. :-)

Nu ska bilderna synas! :)

Bloggadressen har jag bara lagt in som en länk i signaturen, så prova att klicka på "blogg" så ska du komma dit. Skulle det mot förmodan inte fungera så är adressen http://citadellas.wordpress.com. :)

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

17 apr, 2010

Klubban och Hadderittan - Jajjemän, och stort vill jag ha! 😎

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 apr, 2010

Citadella - Tycker att det ser jättefint ut!! Ska du ha bakom eller framför? Huu jag har blivit helt skadad på den frågan.. Det är typ det som snurrar i mitt huvud. Framför eller bakom???? Drömde tom om brösten i natt och operationen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem