CMMA
Kvinna ·
Shit! Bokat tid på Proforma, nu gick det undan!! 400cc stort?
Är ca 165-166cm och väger ca 56kg (pga 2 graviditeter tätt inpå..) Ska ner någongång i mitt liv till helst 50kg!
Behöver råd! Har idag fått en konsultationstid den 13 Juni och Prel.OP den 28 Juni och heelt plötsligt blev allt så jätte nervöst och pirrigt!!
Tror ni att 400cc blir jätte stort?
Tacksam för alla svar/tips/råd och mer utöver!!!
Sortera efter

Ipomoea
Kvinna ·
OCH, jag var helt inställd på att lägga framför efter att ha hängt här på forumet ett tag innan op:en men min kirurg rekommenderade absolut inte framför på mig , så nu sitter jag me bakomtuttar och jag tror, trots häng och egen vävnad innan, att det kommer att bli riktigt bra :)
Man får lätt känslan att man e helt galen om man lyssnar på sin kirurg och lägger bakom om man har lite häng här på forumet, men det funkar faktiskt jättebra på många, så låt er inte avskräckas helt. Samla information, gå på konsultationer, ställ en miljard frågor och ta sedan ert beslut. Och tänk på att kirurgerna faktiskt är utbildade och utbildade igen och att de gör de här hela dagarna. Vi andra har ett par tuttars erfarenhet ( eller några om vi gjort om dem eller har kompisar som gjort tuttarna). Man får bestämma själv vad man lägger sin vikt vid.
Lycka till!
Gilla

Anonym användare
Jag ska på konsultation till Calle den 9 juni och har boka prel op den 15 augusti. Jag är också väldig fundersam över storleken och har gjort ristest med 3 dl ris. Jag önskar få så naurliga bröst som möjligt utifrån min kroppsstorlek. Jag är 177 lång å väger 71 kg, och jag fyller inte alltid en a-kupa i bhstorlek :( Tror ni att 300cc skulle se för litet ut? Har även blivit rekomenderad bakom musklen då jag har lite bröstvävnad, men då blir väl även storleken mindre? Ja känner kanske hellst för framför med tanke på att jag tränar ganska mkt och vill inte sumpa träningen genom att inte kunna träna bröst.
Jag är dessutom ny här på forumet och ganska så nervös inför allt som komma skall, så om någon har lite andra bra tips och råd skulle det värma! :)
Gilla