Sandralk
Kvinna ·
08 okt, 2017
Storlek efter konsultation 350, hjälp!
BröstförstoringNär jag var på min konsultation tyckte kirurgen 350 cc framför muskeln skulle bli perfekt. Hemma hade jag provat 250 och 300. Då tyckte jag 300 var bra. Nu när jag fått lite tid att fundera är jag så rädd att de blir för stort. Vill ja ungefär en större C, liten D kupa ungefär. Ni som har från 300 till 375cc vad har ni för bh storlek idag? Jag är bara ute efter att fylla ut mina små tomma urammade bröst, och lite till. Är så rädd att dom ska bli för stora. Vill liksom inte se större ut och inte gå upp en klädstorlek pga brösten. Här vänner med stora bröst som har dilemmat att deras vanliga storlek sitter bra på kroppen men för litet över brösten. Då måste dom gå upp i storlek så de sitter bra över brösten men är då för stort på resten av kroppen. Funderar därför på 300 eller 325 cc. Hur tänker ni? Någon som haft samma dilemma? Behöver tips och råd :)
Sortera efter
Joxie
Kvinna ·
18 okt, 2017
skutte
Kvinna ·
18 okt, 2017
Joxie
Kvinna ·
18 okt, 2017
Nu mår jag okej. Känner mig lite överkörd. Igår efter op var det värre. Hade jätte ont och fick massa morfin mot smärtan men började må illa och spy av det så det var mindre kul när man hade ont med. Men nu med piller i kroppen är det hanterbart. Min rumskompis drog efter ngn timme och var huuuuur pigg som helst och kände inhenting typ. Så det verkar vara väldigt olika!
Sandralk
Kvinna ·
19 okt, 2017
oh jag hoppar in här med! har med två urammade bröst..Funderar också på storlek och såg at du ska sätta framför. Vad är anledningen till det? Jag antar att du är smal och jag har blivit rekommenderad bakom just av den anledningen. Vilken djungel det här är :S
jossogirl81
Kvinna ·
19 okt, 2017
Jag opererades igår! 375cc bakom muskeln motiva round hög profil. La upp både en brnsbild och vågade mig på en silverbild! Jag är så nöjd med storleken och att jag inte tog mindre! jag är 158cm och väger 54kg