boppar
Kvinna ·
18 apr, 2014
Storleksångest, 275 eller 305cc?
BröstförstoringHejsan alla! Jag har nyss startat kontot efter att ha smygläst en massa trådar nu inför min operation! Dock har jag, som så många andra, väldigt svårt för att bestämma mig för cc. Jag tror jag har stirrat mig blind på hur mycket cc olika bröst har och blivit helt förvirrad. Jag ska operera mig 29 April (nervigt!!) och har valt 305 cc. Men nu börjar jag vela lite ifall jag inte borde tagit 275 istället. Jag vill verkligen ha naturligt resultat och inte att folk ska stirra och tänka "oj, det måste vara fejk!" (säger inte att det är fel med det, men önskar mig inte det :) Jag vill helt enkelt att det ska se helt naturligt ut, men ändå någorlunda bröst liksom.
Jag är 163 och väger runt 55, är rätt "petite" som många säger, så är därför rädd att 305 blir stort..Har strl 75A i bh, knappt. Kan ju inte se bilder på er andra eftersom jag nyss reggat mig, men någon som har haft liknande utgångsläge osv? :)
Underbar sida som stöd måste jag tillägga!
Sortera efter
Lucy
Kvinna ·
23 apr, 2014
boppar
Kvinna ·
23 apr, 2014
Nej jag håller med. Är mer rädd över att få boll-liknande bröst...
boppar
Kvinna ·
26 apr, 2014
Ingen annan som har implantat i någon av dessa storlekarna???
30cc är ju inte så stor skillnad, men får för mig att med 305 så kommer jag se ut som pamela andersson.... men samtidigt så rekommenderar man att gå upp en strl för att nå den man vill ha, dvs om jag vill ha 275 så måste jag ändå ha 305 för att de försvinner lite? Åå, tre dagar kvar bara... Ångest!!
Cagi00
Kvinna ·
28 apr, 2014
Jag är rätt kort och väger inte så mycket, petit mao..jag valde 350cc HP och är jättenöjd med valet. Kan lätt dölja dem och lika lätt framhäva :)
Har några bilder i mitt bronsgalleri ni kan kika på om ni vill få en uppfattning hur den storleken blev på mig med mitt utgångsläge, kan tillägga att jag var helt platt innan..fyllde knappt en 65A :/
Bara-jag
Kvinna ·
28 apr, 2014
Jag har 330 cc, har en före efter bild i bronsgalleriet. Anatomiska dock.
Hade tänkt mig 325 eller 350 men 330 var tydligen bäst i bredd. De sjunker nog mkt sen.
boppar
Kvinna ·
28 apr, 2014
Jag är rätt kort och väger inte så mycket, petit mao..jag valde 350cc HP och är jättenöjd med valet. Kan lätt dölja dem och lika lätt framhäva :)
Har några bilder i mitt bronsgalleri ni kan kika på om ni vill få en uppfattning hur den storleken blev på mig med mitt utgångsläge, kan tillägga att jag var helt platt innan..fyllde knappt en 65A :/
Åå, tack för att du skrev! Dina bröst såg verkligen jättebra ut på dig, nu känner jag mig mycket lugnare! Jättefina!
Glad jag blev nu! Min tur imorgon, taggad :D
boppar
Kvinna ·
28 apr, 2014
Hade tänkt mig 325 eller 350 men 330 var tydligen bäst i bredd. De sjunker nog mkt sen.
Såg ut att passa dig helt perfekt! Känns så mycket bättre nu när fler skriver och visar att det inte är bomber jag lägger in, nu är jag verkligen taggad!
Bara-jag
Kvinna ·
28 apr, 2014
Såg ut att passa dig helt perfekt! Känns så mycket bättre nu när fler skriver och visar att det inte är bomber jag lägger in, nu är jag verkligen taggad!
Tack, hoppas det! Happy to help!
Cagi00
Kvinna ·
29 apr, 2014
Åå, tack för att du skrev! Dina bröst såg verkligen jättebra ut på dig, nu känner jag mig mycket lugnare! Jättefina!
Glad jag blev nu! Min tur imorgon, taggad :D
Lucy
Kvinna ·
05 maj, 2014
Kluring
Kvinna ·
05 maj, 2014
Jag håller med Lucy är himla nyfiken på ett slutresultat då jag nu läst igenom allt. kommer nog vara superfina! :)
boppar
Kvinna ·
06 maj, 2014
Vad kul att ni är intresserade! :D
Kluring
Kvinna ·
06 maj, 2014
Lucy
Kvinna ·
06 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
06 maj, 2014
boppar
Kvinna ·
06 maj, 2014
Vad kul!! När man längtar så blir man motiverad, så spara på! :D
Ja absolut, brösten springer inte ifrån dig ;) Dessutom kommer du kunna täcka eventuell läkningsbh med tjocka tröjor på vintern, super! Önskar dig lycka till med dina kommande bröst :D
boppar
Kvinna ·
06 maj, 2014
Jag vet inte ännu, är inte så bekväm i att ta avklädda bilder.. :/ Finns ju dock en massa andra för dig att se här som tur är! :)
Åå, vad spännande! Ja, det är så himla svårt. Speciellt när man stirrat sig blind på cc, det ser ju så himla olika ut på alla! Men ifall du velat mellan dem tre så tror jag det blir perfekt med det som är mellan! Det blir säkert jättebra :) Vilken klinik? :)
kissemjao
Kvinna ·
06 maj, 2014
Jag är 171, väger 55 kilo. La in 300cc MP. Runda mentors. De ser faktiskt naturliga ut och känns även så.. Tror du kan ta både och utan att vara orolig, känner du däremot att 275 känns lite för litet så ta 300. Känns 300 för stort så ta det. Det försvinner alltid lite som sagt :)
boppar
Kvinna ·
06 maj, 2014
Precis som du skrev så gick jag på magkänsla, tog 305cc! Det är nog bäst att ta det man kommer överens om på konsultationen, det är ju trots allt det man trivdes i och valde!
Vad kul att du är nöjd! Tror alla velar mer eller mindre mellan cc innan, haha :)
Tack! ❤️
Lucy
Kvinna ·
06 maj, 2014