EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012
storleksblind? vill ha 800cc
gått ca 4.5 månad sedan op men känner at jag vill ha större för de 500cc jag har nu känns för små för mig då jag är 182cm lång. under kläder syns de knappt konstigt nog. som en tjej jag träffa på stan en gång blev förvånad när jag sa att jag hade opat mig o hon ville också göra de då sa hon " de syns ju knappt". haha kul o höra när man vill att det ska vara lite märkbart:P lite sugen på 800cc för längden bär ju upp ett men bröstbredden eller vad man ska kalla ett kanske är en annan femma. vill ju inte att de ska stå up för mkt på sidorna:P
Sortera efter

Anonym användare
19 feb, 2012

mario
Kvinna ·
19 feb, 2012
Håller med föregående talare, superfina! 🙂

Anonym användare
19 feb, 2012
jag tror också att man kanske tar åt sig på fel sätt när folk säger "det syns ju inte ens".. man vill ju inte folk ska tycka att man har små bröst, men jag tror det handlar om att de menar att det ser naturligt ut :-) Jag vill att mina ska se naturliga ut.. vill ju såklart inte att de ska vara små, men vill heller inte att det ska vara uppenbart att jag gjort en op :-)

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012

Anonym användare
19 feb, 2012

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012

litenplutt
Kvinna ·
19 feb, 2012
Tycker de ser perfekta ut för din kropp. Tänk också på att ju större du har ju mer problem blir det med storlekar på kläder, behåar.
De hänger lättare, och blir du gravid blir de enorma.

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012

Anonym användare
19 feb, 2012
varför har du olika cohesivitet på implantaten ? =)

Malin88
Kvinna ·
19 feb, 2012

via_dolorosa
Kvinna ·
19 feb, 2012
Man ska inte ta åt sig om folk säger "syns ju inte". Jag tror många som inte é oppade har en skev bild på silikonbröst, de tror väl att det automatiskt ska se ut som Pamela Andersson vilket é galet... Tror inte någon skulle säga att du har små bröst i urringning eller bikini. Självklart blir brösten mindre framhävande i vissa kläder, men det kan även vara skönt att inte alltid vara bystig. Du har inga små bröst enligt mig och de é även snygga, varför utmana ödet mé komplikationer? Tycker du verkligen dina bröst é små? Tror du blivit storleksblind. Men det é du själv som ska vara nöjd, tänk på det. Skit i andra och lyssna till dig själv.

josten
Kvinna ·
19 feb, 2012
Gud vilken SNYGG Bh, vart har du köpt den? :)

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012
angie9: ja du bra fråga upptäckte att jag hade de nu när jag titta i papprena för ngr veckor sen:P de sa inget om de innan op:P
malin88: nä precis för tror en andra op inte gör lika ont då fickorna redan är rätt uttänjda o sen ser man andra långa tjejer med 800cc o det ser liite mer än normalstort ut på dom, vilket är ett resultat jag skulle vilja nå (: hade man lagt i 800cc får början hade man nog huden spruckit haha skämt o sido:P ska se vad dom säger när jag ska till 6 mån kollen(:
via_dolorosa: förstår vad du menar med folk som har en annan bild av dom som har silkon hehe även jag hade en sådan bild innan jag hamnade här o kunde inse vilket neutralt resultat man faktiskt kan få och det är imponerande tkr jag(: jo okej i vissa kläder ssyns det mindra men även urringning uppfattar jag det som att de inte syns men är väl för att jag inte använder ngn push up bh som trycker till dom lite så man får den där kanten man vill ha runt om på brösten. men innan använde jag bara push up plus inlägg för o få dom o se större ut osv så vill inte behöva ha den känslan att jag ska göra så igen med push up o inlägg efter op:/ vet inte hur stor risk det är med komplikationer vid en andra operation om den första gick felfritt förutom rippling på ena bröstet. jag bryr mig inte så mkt om jag får lite komplikationer bara det inte är kapsel eller det gör ont i muskeln vid lite ansträngning så är jag nöjd(: kanske lätt o säga för mig nu men ngt jag tror jag inte bryr mig så mkt över.

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012

Vickan
Kvinna ·
19 feb, 2012
Såå himla snygga tuttar!! Skulle va väldigt nöjd med den bysten! Du är ganska smal så jag tycker de passar fint ihop med dina höfter o resten av kroppen. Små är de INTE enligt mig.

sarabro
Kvinna ·
19 feb, 2012
Gaaalet snygga, skulle inte göra dem större om jag var du men om du verkligen känner att det är nödvändigt så =)

Anonym användare
19 feb, 2012
Du har så sjukt fina bröst och dom passar dig så bra! Du kanske "lider" av storhetsvansinne ;) Ne men du känner ju själv om du är beredd att ta rikskerna med en ännu större operation =)

Emeli
Kvinna ·
19 feb, 2012
Hej Eem! Skrattretande att tjejen du träffade på stan sa att det inte syns, för det syns verkligen :) Men eftersom du är så lång, så fattar jag att du kanske vill ha större. Jag vill själv ha riktigt stora! men jag är bara 1.61 lång =) så jag ska operera in något mellan 410-450cc :) För mer går tyvärr inte in i lilla mig ^^ , men hade jag fått välja fritt, så hade jag tagit 500-600cc :) , så jag förstår dig! men tycker dock du ska ta 700cc istället för 800... Tänk på alla ryggproblem som kan uppstå :P

EeM
Kvinna ·
19 feb, 2012
Emeli: jo är man kortare så räcke det ju med 450cc för att det ska se ganska stort ut! (: så kommer nog bli väldigt snyggt på dig den storlekten sen har du själv bröst nu innan op o de fyller ju ut med(: en annan hade ju små knappar innan op:P ryggproblem är nog inget problem för mig då jag rider varje dag så har rätt bra ryggmuskler som klarar o hålla uppe 800cc(:

Emeli
Kvinna ·
19 feb, 2012
Okej:) det va ju bra att du rider, men sånt hindrar dock inte kroppen från problem i senare år :/ Min pappa har tränat fotboll och lite styrketräning, han trodde han skulle va frisk , men nu börjar hans leder ge med sig. Visst det är olika saker :P men även om man är hälsosam och tränar, så finns fortfarande komplikationerna :) Hoppas du blir nöjd vad du än väljer.
Dina bröst är ju superfina och komplikationsfria! Men det är ju bara du själv som kan känna om du tycker de känns för små =)