Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
EeM profilbild

EeM

Kvinna ·

19 feb, 2012

storleksblind? vill ha 800cc

Bröstförstoring

gått ca 4.5 månad sedan op men känner at jag  vill ha större för de 500cc jag har nu känns för små för mig då jag är 182cm lång. under kläder syns de knappt konstigt nog. som en tjej jag träffa på stan en gång blev förvånad när jag sa att jag hade opat mig o hon ville också göra de då sa hon " de syns ju knappt". haha kul o höra när man vill att det ska vara lite märkbart:P  lite sugen på 800cc för längden bär ju upp ett men bröstbredden eller vad man ska kalla ett kanske är en annan femma. vill ju inte att de ska stå up för mkt på sidorna:P 

31

Sortera efter

EeM

Kvinna ·

19 feb, 2012

självklart så kan det bli värre på längre sikt, risken finns ju alltid där=/ jo lite o tänka på så får se får sluta glo i spegeln 24/7 så man slutar intala sig i huvudet att de är små:P kanske hjälper o göra så men blir svårt;)
Gilla

Sanela

Kvinna ·

19 feb, 2012

Du har jätte fina bröst ajjjj! Den bh, kan man beställa den på nättet?
Gilla

EeM

Kvinna ·

19 feb, 2012

jag var o provade den inne på bodyline i norrköping så jag vet inte om man kan beställa via nätet:S men borde nog gå(:
Gilla

bridget

Kvinna ·

20 feb, 2012

jag tkr dem ser sjukt bra ut just nu. och dem ser inte heller så fake ut heller, riktigt fina! 

Gilla

EeM

Kvinna ·

20 feb, 2012

i början var det ett måste att de skulle se naturliga ut men nu har jag ändrat mig o vill ha fake looken:P

Gilla

Marina

Kvinna ·

20 feb, 2012

Tänk på att större implantat får mindre täckning av din egen vävnad, som då måste räcka till mer. Bra att väga in om du har en tendens till rippling redan nu. Och ett tips är att genomleva ett år med alla årstider så du hinner "pröva allt" och vänja dig vid den storlek du har, innan du verkligen bestämmer dig.

Gilla

Wanipaij

Kvinna ·

20 feb, 2012

Tycker dina bröst är super fina! Var nöjd med dom du har nu!! ;) Jag tror att nog att många vill göra sina bröst större efter ett tag och det är (vad jag tror) för att man vänjer sig med dom.. Och man saknar den där "Wowvilkastoratuttar"-känslan man har till en början.. Fundera efter riktigt noga INNAN!! För efter är det för sent.. ;)
Gilla

EeM

Kvinna ·

20 feb, 2012

Har ju rippling på höger som är coh 1 som jag tror skulle försvinna om jag hade coh 2 ist för det har jag på vänster o har ingen rippling alls där(: de är fina. men skulle inte skadat med större (: men komplikationer är ngt jag måste överväga först o främst! Som ni säger(:
Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

21 feb, 2012

inte alltid kg sätter sig på brösten....med mina coh 1 gick jag upp totalt 10 kg en period....inget satte sig på brösten utan bara på lår och bak........gick ner allt igen......och samma form och rippling då, bytte till coh 2 och har än så länge 4 veckor efteråt ingen rippling.

Gilla

Nattsudden

Kvinna ·

21 feb, 2012

Tycker självklart OM du vill ha större, goo for it!!!

Men det skall komma från dig och inte din omgivning. självklart finns det risker, men dom vet du om.

Barar du mår bra och känner dig nöjd, kör på:)

Gilla

EeM

Kvinna ·

21 feb, 2012

OsloK: gott o äta är det verkligen men äter som en häst men syns ingenting på mig tyvärr vilket irriterar mig då jag mer än gärna hade gått upp ngr kilon:p Citadellboobisar: skönt att det blev bättre med coh2 på dig(: tror coh2 blir bättre på mig med men man vet aldrig(:
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem